Kom op redactie. Wordt eens wakker.
quote:Moet je is om een uur of acht kijken
Op 16 september 2000 11:00 schreef Fannetje het volgende:
Wel veeeel streamverslagen. Ik hou het bijna niet meer bij!
Go girl! 't Is het meest positieve wat ik tot nu toe aan haar heb kunnen ontdekken
quote:Nee, dat kan niet kloppen, want in de streamverslagen wordt Bianca aangehaald met de volgende uitspraak:
Op 16 september 2000 11:22 schreef weathergirl het volgende:
De vegetariėr in het huis is Bianca.
Ik gok nog steeds op Kim.
En het geluid valt ook nog steeds weg (bij de NB). Ze hebben vorig jaar 3 maanden kunnen oefenen. Je zou denken dat ze het streams maken nog niet helemaal verleerd kunnen zijn. Maar ja.
Jongens ga zo door! Ik blijf meelezen, heb helaas strakkies visite tot en met zondag, dus ga niet veel kunnen posten
voor de streamers! Sjoe roel
[Dit bericht is gewijzigd door blauwe op 16-09-2000 13:27]
quote:De vegetariėr in het BB-huis blijkt Annet te zijn. Zij omschrijft haar karakter op de BB-site iig als volgt: Doener, Zelfbewust, Vegetarisch. Verders vindt zij het opwindend om bekende mensen te ontmoeten en noemt zij mega-belastingontduiker Gerrit vd Valk haar held. Hemeltje de pemeltje, het is een bijzondere vrouw. En dat is het.
Op 16 september 2000 11:22 schreef weathergirl het volgende:
De vegetariėr in het huis is Bianca.
Ze hebben inmiddels AL 20 seconde met z'n allen tegelijk gezeten.
Volgens mij is het niet lekker, want iedereen stopt regelmatig met eten (Moeite met doorslikken???). Kan ook om iets anders zijn, want ik heb geen geluid.
Ik zou toch zweren dat ze om 19:11 uur zijn begonnen. Grote vaat?!
quote:Klopt niet.
Op 16 september 2000 01:34 schreef BamBam het volgende:
Als je snel bent en de tekst opschrijft het het zelf naar de buma stuurt (eerst lid worden) is het lied van JOU! Als je zelf een song schrijft en je meld het aan bij de buma dan is de tekst of de muziek van jou. Dus wettelijk vastgelegd!
In Nederland is de maker van een oorspronkelijk werk automatisch auteursrechthebbende. Er zijn verder geen speciale vestigingseisen.
Artikel 1 Aw.
Het auteursrecht is het uitsluitend recht van den maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.
quote:Ermmm, tikvoutje *schaam*
Op 16 september 2000 19:23 schreef Niques het volgende:
[quote]Op 16 september 2000 19:18 schreef Danny het volgende:
20:13
Ferdi, Robin en Desiree wassen af. Koos drentelt er wat omheen en doet oftie helpt.
Robin vertelt een spannend verhaal over tweedehands ferrari's van zestigduizend gulden.[quote]Ik zou toch zweren dat ze om 19:11 uur zijn begonnen.
Grote vaat?!
quote:Dat is precies wat Mohammed Ali zijn medebewoners gisteravond vertelde tijdens het maken van het lied. Die kerel heeft zijn zaakjes goed voorbereid.
Op 16 september 2000 19:33 schreef DiEr het volgende:
In Nederland is de maker van een oorspronkelijk werk automatisch auteursrechthebbende. Er zijn verder geen speciale vestigingseisen.
quote:Tja, daar hoef je weinig aan voor te bereiden. Gewoon iets schrijven dat origineel is en in principe heb je dan auteursrecht.
Op 16 september 2000 20:12 schreef PingPong het volgende:
Dat is precies wat Mohammed Ali zijn medebewoners gisteravond vertelde tijdens het maken van het lied. Die kerel heeft zijn zaakjes goed voorbereid.
Dat lied hebben ze geloof ik met zijn allen geschreven en dan zijn ze dus met zijn allen medeauteursrechthebbende. Wel heb ik begrepen dat er vorig jaar in het contract stond dat ze alle rechten bij voorbaat vervreemd hadden. Dat zal er waarschijnlijk dit jaar weer instaan. Al moet het voor overdracht van het auteursrecht wel d.m.v. een akte zijn geschied. Gewoon per contract is dus geen rechtsgeldige overdracht van het auteursrecht.
Er kan nog een ander probleem zijn en dat is wanner er een arbeidscontract tussen VOO en de BB-bewoners kan worden geconstrueerd. Dan kan het auteursrecht bij de werkgever terecht komen. Maar in heb zelf het idee dat er geen sprake zal zijn van een arbeidscontract.
Ik heb moeite het forum te lezen.. ligt dat aan mij of hebben meer mensen er last van? Server lijkt het nogal druk te hebben.
De regie ZUIGT dit jaar. De helft van het aantal streams, maar effectief maar 1/4. En d'r valt nog niks op te zien ook.
Het was wel even lekker rustig, geen Ali. Maar stel dat ze ineens allemaal besluiten hem een kopje kleiner te maken, dan willen we dat toch niet graag missen.
Veronica, jullie lezen dit. Doe eens iets aan de kwaliteit van de regie. 2 streams.. 24 camera's. Hetmoet mogelijk zijn op beide streams verschillende situaties te laten zien. Stelletje nono's daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |