Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gebruik standaard dezelfde thema's voor bepaalde niches. Zodoende heb ik een volledige website opgezet in 2 uurtjes. logo en banner in photoshop maken en voila.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef JDx het volgende:
[..]
Hier net zo, meeste lopen het hele jaar wel, ben alleen tegenwoordig super slecht in designs bedenken, inhoud en ideeën heb ik wel, maar het uitwerken lukt niet zo, denk er teveel over na, wil altijd meteen de perfecte site in elkaar zetten, zo perfect dat ik niks maak.
Je moet vooral 'content' en 'code' gescheiden houden. Je opmaak alleen in je CSS en nergens anders. Dan is wordpress imho niet de ideale basis.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef De-Hamster het volgende:
Even een mening aan de ervaren mensen hier, ik ben aan het bedenken welke theme ik op de Glazenhuis site zal gaan plaatsen.
Ik hoor verhalen over SEO gunstige en ongunstige themes? En ook al heb ik deze momenteel niet, mijn voorkeur gaat uit naar een theme met een left en right sidebar.
Deze vind ik al mooier? http://wp-themes.com/easel/?TB_iframe&width=1153&height=718
Die wat ik nu heb laadt te langzaam met de acthergrondafbeelding, en de achtergrondafbeelding is ook niet compatibel met elke resolutie. Zonder deze foto vind ik hem te saai.
Dat kan toch prima in WP?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je moet vooral 'content' en 'code' gescheiden houden. Je opmaak alleen in je CSS en nergens anders. Dan is wordpress imho niet de ideale basis.
www.webrichtlijnen.nl. Heeft een handige check waar je adhv. puntensystemen kan zien hoe W3C compliant je website isquote:
En wie zegt dat dat komt door WP en niet gewoon een brakke theme?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
www.webrichtlijnen.nl. Heeft een handige check waar je adhv. puntensystemen kan zien hoe W3C compliant je website is![]()
WP komt wat brakker uit de bus dan Drupal, en Joomla (in elk geval de laatste keer dat ik een Joomla-site hierin getoetst heb) was helemaal om te huilen.
Je hebt het vertaald naar het Engels?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:50 schreef JDx het volgende:
Nou ik ben aardig op koers om mijn doel te halen van 300/maand (10/dag), nog 14 euro en nog 2 dagen te gaan!
Nieuwe doel gaat 500/maand (16,67/maand) worden, met een beetje aanpassen, promoten en tweaken van de huidige sites gaat dat zeker niet lukken, haal echt zo goed als het maximale uit m'n sites (op 2 na dan, maar dat is ook niet echt klikpubliek), er zullen dus nieuwe sites bij moeten komen!
Liefst wil ik internationaal iets proberen, heb al iets opgezet, een complete vertaling van NVus, maar het is erg moeilijk om ook maar op 1 ding hoog te komen internationaal, misschien dan toch maar richten op de NL markt.
Ja, kan dat niet?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Je hebt het vertaald naar het Engels?
Nouja ik had nog een .com domein liggen, daar heb ik de complete site op gekopieerd en alles geprobeerd te vertalen, helaas allemaal handmatig, lukte me niet in 1 keer via translate ofzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Jawel, maar het kan ook andere talen
Je kan het altijd proberen toch?
Dat zou ongeveer overeenkomen. Thanks. Maar klopt het dan ook dat het 'Huidige saldo' nu op 0 staat? Die geeft dus over drie dagen het bedrag van de komende drie dagen weer, plus wat ik nu 'mis' (heel augustus zeg maar)?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:01 schreef CasB het volgende:
Deze maand zit daar idd niet bij. Als je deze maand uitbetaald hebt gekregen dan is dat t/m juli.
Volgens mij halen ze dat gewoon van je account af stiekemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, vandaar. Ik was pas op 2/3e van deze uitbetaling, ik had dus ook helemaal niet verwacht dat ze nu zouden overmaken.
Wel gratis bijna een hele euro gekregen met mn accountverificatie![]()
Op miljoenen accounts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zou het? Om die dubbeltjes?
Ze hebben ook weer inkomsten op die miljoenen accounts.. Ik denk niet dat ze zich erg druk maken om die paar centen, omdat de winst van al die accounts veel meer is.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Volgens mij halen ze dat gewoon van je account af stiekem
Daarom geven ze ook die standaard populaire banners bovenaan als je een formaat moet kiezen. Dat zijn de populairste, ook bij adverteerders.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:18 schreef WebBeestje het volgende:
Weet iemand of er verschil is in advertentieverzoeken bij verschillende banners met bijna dezelfde vorm? Ik zie bijvoorbeeld vaker 120x600 skyscrapers op websites dan de 160x600, misschien niet alleen omdat het minder storend is maar misschien zijn er ook meer verzoeken voor.
Heeft iemand enig idee welke banners het populairste zijn bij adverteerders? De biedingen zullen daarop waarschijnlijk hoger zijn en dus meer inkomsten voor publishers (als je ze goed weet te plaatsen).
je kunt ook energie steken in een leuke linkbait actie.. is over het algemeen een stuk effectieverquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:06 schreef Afwazig het volgende:
Druk bezig geweest met linkbuilding voor mijn nieuwe site vandaag. Al dat gemail.
niet om lullig te doen, maar google het eens voor de lol..quote:
Ah ja precies, maar ik heb een informatieve statische site. Heb wel iets unieks erop staan wat nog door verder niemand wordt aangeboden dus misschien kan ik daar wat mee. Momenteel is de site helemaal nieuw dus heb ook nog niks aan mijn social media accounts.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
niet om lullig te doen, maar google het eens voor de lol..
Je kunt alles, van acties tot polls op je website en daar een persbericht van de wereld in gooien, tot t weggeven van gratis geld.. Zelf doe ik het het korting vouchers, en dat werkt prima
webbeestje post elke dag zijn records andersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:44 schreef CasB het volgende:
Razor was altijd leuk voor (leed)vermaak.Ik mis eigenlijk ook nog wel een update van iemand anders met zijn project. Was het Jort_k?
een adwords adsense kloon zo te zien.. denk dat je met je NL sites er weinig aan hebtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:43 schreef De-Hamster het volgende:
Ik kwam op deze site https://www.cpalead.com/ terecht, iemand enig idee wat dat voor iets is?
Werkt weer helemaal goed. Top!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:40 schreef JDx het volgende:
Nieuwe versie trouwens van de Analytics overview:
http://www.jdx.nl/analytics.rar
Probeer nog een mooiere/nettere oplossing te vinden, maar hij werkt zo wel weer!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 | <HTML> <HEAD> <TITLE>Google Analytics full account overview (extended)</TITLE> <STYLE TYPE="text/css"> body{font-family: Tahoma, Verdana, Arial; font-size: 12px;} p{ font-family: Tahoma, Verdana; font-size: 14px; } table{ font-family: Tahoma, Verdana; font-size: 12px; } th{ background-color:#DDDDDD; } td{ background-color:#EEEEEE; } </STYLE> </HEAD> <BODY> <div align="center"> <P><TABLE CELLPADDING=5 CELLSPACING=1 WIDTH=600> <TR><TH WIDTH=300>Account</TH><TH WIDTH=100>Gisteren (LW)</TH><TH WIDTH=100>Eergisteren</TH><TH WIDTH=100>Vorige Week</TH><TH WIDTH=100>Vorige Maand</TH><TH WIDTH=100>Vandaag</TH><TH WIDTH=100>Percentage Vandaag</TH></TR> <?php /* Google Analytics full overview by JDMedia For more info or suggestions mail: info@jdx.nl */ require 'gapi-1.3/gapi.class.php'; $gisteren = date('Y-m-d', strtotime("-1 day")); $eergisteren = date('Y-m-d', strtotime("-2 day")); $lastweek = date('Y-m-d', strtotime("-8 day")); $lastmonth = date('Y-m-d', strtotime("-29 day")); $vandaag = date('Y-m-d'); include('account.php'); $ga = new gapi(ga_account,ga_password); $gaResult = $ga->requestAccountData(); $gisteren_totaal = 0; $eergisteren_totaal = 0; $lastweek_totaal = 0; $lastmonth_totaal = 0; $vandaag_totaal = 0; $gisteren_aantal = 0; $eergisteren_aantal = 0; $lastweek_aantal = 0; $lastmonth_aantal = 0; $vandaag_aantal = 0; foreach($gaResult as $result) { $ga_profile_id = $result->getProfileId(); //Sitenaam $ga->requestReportData($ga_profile_id, array('date'), array('pageviews','visits'),NULL,NULL, $gisteren, $gisteren); echo "<TR><TD>".$result."</TD>"; //sitename //gisteren $gisteren_aantal = $ga->getVisits(); $gisteren_totaal = $gisteren_totaal + $gisteren_aantal; echo "<TD>".$gisteren_aantal."</td>"; //eergisteren $ga->requestReportData($ga_profile_id, array('date'), array('pageviews','visits'),NULL,NULL, $eergisteren, $eergisteren); $eergisteren_aantal = $ga->getVisits(); $eergisteren_totaal = $eergisteren_totaal + $eergisteren_aantal; echo "<TD>".$eergisteren_aantal."</TD>"; //vorige week $ga->requestReportData($ga_profile_id, array('date'), array('pageviews','visits'),NULL,NULL, $lastweek, $lastweek); $lastweek_aantal = $ga->getVisits(); $lastweek_totaal = $lastweek_totaal + $lastweek_aantal; echo "<TD>".$lastweek_aantal."</TD>"; //vorige maand $ga->requestReportData($ga_profile_id, array('date'), array('pageviews','visits'),NULL,NULL, $lastmonth, $lastmonth); $lastmonth_aantal = $ga->getVisits(); $lastmonth_totaal = $lastmonth_totaal + $lastmonth_aantal; echo "<TD>".$lastmonth_aantal."</TD>"; $ga->requestReportData($ga_profile_id, array('date'), array('pageviews','visits'),NULL,NULL, $vandaag, $vandaag); echo "<TD>".$ga->getVisits()."</TD>"; $vandaag_aantal = $ga->getVisits(); $vandaag_totaal = $vandaag_totaal + $vandaag_aantal; if($gisteren_aantal == 0){ $percentage_temp = 100 * $vandaag_aantal; } else{ $percentage_temp = ($vandaag_aantal / $gisteren_aantal) * 100; $percentage = number_format($percentage_temp,2,',','.'); } echo "<TD>".$percentage."%</TD></TR>"; } if($gisteren_totaal != 0){ $percentage_totaal_temp = ($vandaag_totaal / $gisteren_totaal) * 100; $percentage_totaal = number_format($percentage_totaal_temp,2,',','.'); } else { $percentage_totaal = "N/A"; } echo "<TR><TD><B>Total</B></TD><TD><B>$gisteren_totaal</B></TD><TD><B>$eergisteren_totaal</B></TD><TD><B>$lastweek_totaal</B></TD><TD><B>$lastmonth_totaal</B></TD><TD><B>$vandaag_totaal</B></TD><TD><B>$percentage_totaal%</TD></TR>"; ?> </TABLE></P> </div> </BODY> </HTML> |
Thanks!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:13 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Werkt weer helemaal goed. Top!
Ik heb overigens voor mijzelf kleine aanpassing gemaakt waarbij er wat meer gegevens te zien zijn. Je kunt onderstaande code in bijvoorbeeld nieuw te maken bestand /analytics/overview-extra.php zetten:
[ code verwijderd ]
Klopt, die werkte bij mij na aanpassing niet direct en aangezien ik daar eigenlijk nooit naar kijk heb ik het er in deze versie uitgesloopt. Maar wordt nog wel onterecht in "Gisteren (LW)" genoemd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Drawer het volgende:
[..]
Thanks!
Alleen werkt jouw (LW) niet.
Voor de duidelijkheid, ik heb even gerapt over hoversquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:24 schreef JDx het volgende:
Yoyo, ik kom net uit bed.
En ik wou je even zeggen,
hovers zijn vet!
Aight!
Dus jij denkt dat Facebook nog een lang leven heeft?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:28 schreef ToshiArai het volgende:
Zal weer 400 euro worden deze maand, afgelopen 2 maanden echt geen tijd gehad om er iets voor te doen, dus is wel leuk verdiend! Alhoewel ik meer en meer aan het kijken ben naar een project zonder adsense. Persoonlijk denk ik dat adsense veel gaat lijden onder het succes van de facebook advertentie mogelijkheden.
Maar vanaf vandaag weer eens denken aan nieuwe ideetjes voor sites!
Thochja, ik zie het nog niet binnen 3 jaar doodgaan. Ooit zal er wel weer een grote volksverhuizing zijn van facebook naar een ander sociaal netwerk. Maar adverteerders kunnen echt heel specifiek adverteren op facebook. Ze kunnen op leeftijd, woonplaats, intresses, likes adverteren. Adsense gaat er niet van doodgaan maar toch een deel van het geld van adverteerders zal nu ook naar facebook gaan, waar adsense vroeger een monopolie positie had.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Facebook nog een lang leven heeft?
Daarom lees je nu ook al diverse berichten over adverteerders die weglopen bij FB omdat de conversies niet goed zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:48 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Thochja, ik zie het nog niet binnen 3 jaar doodgaan. Ooit zal er wel weer een grote volksverhuizing zijn van facebook naar een ander sociaal netwerk. Maar adverteerders kunnen echt heel specifiek adverteren op facebook. Ze kunnen op leeftijd, woonplaats, intresses, likes adverteren. Adsense gaat er niet van doodgaan maar toch een deel van het geld van adverteerders zal nu ook naar facebook gaan, waar adsense vroeger een monopolie positie had.
Hmm nja, ik ga maar af op mijn eigen ervaring. Mijn vader heeft een bedrijf en gebruikt sinds kort fb om te adverteren en daar loopt het beter dan met adsense. Vooral omdat je juist zo specifiek kan adverteren. Maar zal dan wel aan de sector liggen die juist goed is daarvoor. Maargoed het kan natuurlijk nooit kwaad om inkomsten van nog een andere bron dan adsense te hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:50 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daarom lees je nu ook al diverse berichten over adverteerders die weglopen bij FB omdat de conversies niet goed zijn
Dat laatste is bijna altijd lucratieverquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:35 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Hmm nja, ik ga maar af op mijn eigen ervaring. Mijn vader heeft een bedrijf en gebruikt sinds kort fb om te adverteren en daar loopt het beter dan met adsense. Vooral omdat je juist zo specifiek kan adverteren. Maar zal dan wel aan de sector liggen die juist goed is daarvoor. Maargoed het kan natuurlijk nooit kwaad om inkomsten van nog een andere bron dan adsense te hebben.
Als razor allemaal gratis shit kan regelen voor zijn net begonnen websites paar maanden terug moet dit ook wel lukken. Als je maar goed kan lullen en als eerste bedrijven benaderd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:18 schreef De-Hamster het volgende:
Over een andere bron dan Adsense gesproken, ik wil jullie mening even peilen over een hersenspinsel van me.
Het onderwerp van mijn website in mijn signature gaat eind dit jaar zich afspelen in Enschede, nu leek mij het lucratief om lokale bedrijven te benaderen. Ik heb nu al één jaar gedraaid en kan in de laatste maand van vorig jaar enkele duizenden unieke bezoekers per dag overleggen.
Mijn idee was dan om een pagina te maken: Bedrijven steunen [onderwerp]
En dan van elk bedrijf een banner, plus NAW gegevens en eventueel website? En hiervoor dienen zij eenmalig een bedrag te betalen eind xx of begin xxx waarvan de helft naar "doel website" gaat en de andere helft "onderhoud/kosten website min of meer"
Lijkt jullie dit een reële kans van slagen hebben?
Maar ik denk dat lokale bedrijven ook graag bekend willen staan als een bedrijf dat een goed doel steunt. Daarbij denk ik juist dat het bij de lokale bedrijven erg gaat leven en het is ook een stuk reclame.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:51 schreef JDx het volgende:
Denk alleen dat bedrijven liever direct iets geven aan het Glazen Huis dan aan jou. Moet je erg mee oppassen met dat soort dingen, helft naar goeie doel enzo en dan deel in eigen zak steken.
Vorig jaar was het hier en alle bedrijven (zo ook wij) zamelden geld in voor het Glazen Huis, zonder daar iets voor terug te willen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Maar ik denk dat lokale bedrijven ook graag bekend willen staan als een bedrijf dat een goed doel steunt. Daarbij denk ik juist dat het bij de lokale bedrijven erg gaat leven en het is ook een stuk reclame.
Of wil je zeggen dat ik dan beter de bedrijven zou kunnen benaderen zonder het 50/50 te verdelen maar gewoon puur als reclame te houden?
Anders doe je het zo, bedrijven uit de regio kunnen bij jou op de site laten zioen hoe maatschappelijk betrokken ze zijn door geld te geven. Stel bedrijf x geeft bedrag x, die goedheid mag hij tonen op jouw site voor een bedrag van 10 euro oidquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:07 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Maar ik denk dat lokale bedrijven ook graag bekend willen staan als een bedrijf dat een goed doel steunt. Daarbij denk ik juist dat het bij de lokale bedrijven erg gaat leven en het is ook een stuk reclame.
Of wil je zeggen dat ik dan beter de bedrijven zou kunnen benaderen zonder het 50/50 te verdelen maar gewoon puur als reclame te houden?
Je krijgt ten eerste heel wat rompslomp met dat klote UWV. Te veel betutteling, ingewikkelde regelgeving, te weinig relevante ondersteuning. Je moet een ondernemingsplan etc. maken, ze laten je niet zomaar een bedrijf beginnen. De eventuele inkomsten die je in het begin hebt, worden achteraf voor 70 procent met je uitkering verrekend dacht ik. Let goed op het woord ACHTERAF. Want die zijn zo traag als wat, dus als jij allang je geld opgemaakt hebt kan je je WW nog terugbetalen. Terecht overigens. Een voordeel is als je bedrijf mislukt, kun je weer terug de WW in (mocht je nog maanden over hebben). Maar inkomen berekenen op basis van uren zoals jij zegt heb ik nog nooit van gehoord, ze kijken gewoon naar de inkomsten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:06 schreef JDx het volgende:
Hoe zou het eigenlijk zitten in de WW met AdSense inkomsten.
Twee jaar geleden zat ik een tijdje in de WW en las toen een artikel dat het voor advocaten e.d. mogelijk is om flink bij te verdienen zonder veel in te leveren.
Stel je werkte 40 uur per week en krijg 2400 euro WW uitkering (weet niet of er een max is). WW berekening gaat op basis van uren.
Je werkt daarnaast 10 uur per week voor jezelf voor 120 euro per uur. Je WW uitkering gaat dan omlaag met 25% naar 30 uur en je krijgt dus maar 1800 euro per maand. Maar... daarnaast ook nog die 10x120 euro per week, dus 1200 * 4 = 4800 + 1800 WW = 6600 euro per maand.
AdSense heb je soms maanden geen omkijken naar, dat is dus 0 uren. Zou je het dan allemaal mogen houden?
Dus in theorie, besteed 0 uren aan AdSense, dus word je niet gekort haha.quote:Bijverdiensten met een hoge uurloon
Het UWV gaat bij de korting op de hoogte van de uitkering uit van het aantal uren dat u gaat besteden aan de bijverdiensten. In het geval u een hoog uurloon ontvangt, zullen ze nog steeds uitgaan van het aantal uren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de widget: Tweetblender.
Ziet iemand van jullie de fout?Of saté?
Toch niet voornamelijk met dat gedrocht van een spywarevrij site??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:56 schreef MaGNeT het volgende:
Persoonlijk record.
Al 3 weken stabiel rond de 30-40 Euro en vanochtend al 60
Adsense is fantastisch
Hostingkosten heb je toch terug in 1 dag? Meeste van mijn sites kosten 1 euro per maand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:12 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, ik denk vooral dat er op dit moment niet meer inzit met de website die ik nu heb. Een site trekt dagelijks gemiddeld rond de 70 a 80 bezoekers, de andere sites hebben genoeg dagen zonder bezoekers. Daar moet ik dus nog wel wat aan gaan doen. Maar goed, het zijn allemaal vooral hobbysites en ik hoop vooral een flink deel van de hostingkosten terug te kunnen verdienen.
Nee, ik zit op zo'n 20 euro per website bij Flexwebhosting. En dan heb ik daarnaast nog een aantal losse domeinnamenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:13 schreef JDx het volgende:
[..]
Hostingkosten heb je toch terug in 1 dag? Meeste van mijn sites kosten 1 euro per maand.
Bij mij komt het op een aparte rekening.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:09 schreef JDx het volgende:
Nice nice, ik hou van je rustige aanpak, ik was vroeger ook zo dat ik meteen naar de 100 euro per dag wilde. Langzaam opbouwen is veel beter, krijg je een beloning voor je werk en inspiratie om verder te gaan.
Op een gegeven moment dacht ik gewoon, ach 1 euro per dag is toch ook lekker, elke maand een keertje gratis uiteten (behalve dan dat het op de grote stapel geld komt en je er weinig van merkt). Maar eigenlijk zou je het apart moeten leggen of er iets leuks van doen/kopen wat je anders niet zou doen. En dan weer verder kijken.
Heh? Ik zit ook bij Flexwebhosting, maar ik kom zelfs met m'n grootste site niet over de 3,33/maand. Wat heb jij voor mega grote pakketten dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zit op zo'n 20 euro per website bij Flexwebhosting. En dan heb ik daarnaast nog een aantal losse domeinnamen.
Lief dagboek,quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:16 schreef CasB het volgende:
[..]
Bij mij komt het op een aparte rekening.Waar ik ook mijn hosting e.d. vanaf betaal. Dus dan is het redelijk makkelijk om in de gaten te houden wat er binnenkomt. En die rustige aanpak ben ik het mee eens, tuurlijk, 10k in 1 keer zou leuk zijn, maar als je daarna niks meer krijgt is het ook jammer, dan liever 100 euro per maand, en dat een paar jaar lang. Maar zo ver ben ik nog niet, eerst maar eens een realistisch doel stellen: 50 euro komende maand.
Het gaat bij mij ook om gemiiddeld zo'n 20 euro per jaar per websitequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Heh? Ik zit ook bij Flexwebhosting, maar ik kom zelfs met m'n grootste site niet over de 3,33/maand. Wat heb jij voor mega grote pakketten dan?
Dat heb ik als ik op m'n werk ben. Dan wil ik eigenlijk lekker aan m'n eigen sites werken. Als ik dan 's middags thuis kom dan ga ik idd liever gamen of wat anders doen. Maar ik moet zeggen: Nu mijn inkomsten wat meer zijn dan 10 cent per dag, is de motivatie er ook om er meer mee te doen. Ik denk dat ik vanavond maar als echte nerd niet naar de kroeg ga, maar lekker achter m'n scherm kruip en die nieuwe site in elkaar ga klussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef JDx het volgende:
Grootste nadeel vind ik momenteel dat ik elke ochtend zin heb om met m'n sites bezig te gaan, maar na 40 uur per week programmeren ben je vaak blij dat je even kan gamen/film kijken 's avonds of in het weekend.
Dat denk ik nu ook, moet je me morgenvroeg zien!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:24 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat heb ik als ik op m'n werk ben. Dan wil ik eigenlijk lekker aan m'n eigen sites werken. Als ik dan 's middags thuis kom dan ga ik idd liever gamen of wat anders doen. Maar ik moet zeggen: Nu mijn inkomsten wat meer zijn dan 10 cent per dag, is de motivatie er ook om er meer mee te doen. Ik denk dat ik vanavond maar als echte nerd niet naar de kroeg ga, maar lekker achter m'n scherm kruip en die nieuwe site in elkaar ga klussen.
Ik ben pas rond april begonnen en ik kan al bijna leven van mijn sites. Maar ik werk ook nog full time. Alles wat ik verdien gooi ik op een aparte rekening en spaar ik op samen met vrienden die ook websites maken. Begin volgend jaar gaan we van dat geld een eigen zaak openen en investeren. We verdienen elke dag meer dus ik zie het rooskleurig in. Wat mij motiveert is het feit dat ik niet nog 40 jaar voor een baas wil werken dus zet ik mij hier vol op in. Terwijl vrienden gaan chillen, stappen etc zit ik op mijn kamer websites te ontwerpen en aan SEO te doen. Nu is het een bult werk maar over een paar maanden pluk ik daar de vruchten van. Wees gemotiveerd en vastbesloten en volg die droom gewoonquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Toen ik in 2004 van school kwam, was mijn droom ook om ervan te kunnen leven, kon nog leven van mijn bijbaantje en had een site die steeds meer begon te verdienen, langzaam verdiende ik meer en meer, die heb ik toen op jonge leeftijd kunnen verkopen voor 10.000 euro en heb een dikke Audi Cabrio gekocht, zomertje de man geweest, totdat ik hem moest verkopen, want er moest nog 4000 euro naar de belasting, weg geld, weg sites, weg droom!
Toen toch maar een vaste baan gezocht en ben eigenlijk 6 jaar lang een jobhopper geweest, nu anderhalf jaar een goede vaste baan én ook nog eens aardig wat AdSense inkomsten. Maar nu het langzaam oploopt en ik diep van binnen er niet tegen kan om voor een baas te werken, begint het toch te kriebelen. Vooral de sleur ergert me, elke dag, elke week, de komende 37 jaar nog hetzelfde!
Grootste nadeel vind ik momenteel dat ik elke ochtend zin heb om met m'n sites bezig te gaan, maar na 40 uur per week programmeren ben je vaak blij dat je even kan gamen/film kijken 's avonds of in het weekend.
Dit, de laatste paar dagen heb ik naast 8 uur slaap alleen maar achter pc gezetenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Luie flikkers, gewoon werken 12 uur per dag ZWOEGEN ZWOEGEN ZWOEGEN en als je tranen in je ogen hebt gewoon doorwerken![]()
Als je aan het gamen bent moet je het zo zien: je had ondertussen geld kunnen verdienen
Ja dat had ik dus vroeger als bijbaantje, auto's verhuren en bezorgen door heel NL voor Europcar, heerlijk was datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ook om en nabij... soms moet je wel even een dagje rust anders word je echt scheel van dat scherm. De perfecte combi zou zijn als je een baan had waar je dus niet op kantoor/achter een pc zit zodat je thuis genoeg energie hebt, maar meestal zijn dat dan weer de mensen die geen verstand hebben van websites/computers
Toch even 3600 euro per jaar dat je ontvangt voor weinig werkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus vroeger als bijbaantje, auto's verhuren en bezorgen door heel NL voor Europcar, heerlijk was datoverdag brainstormen, 's avonds bouwen. Maar goed, ik kom er wel, 300 euro bovenop een al aardig loontje is erg lekker, zou elke maand op vakantie kunnen bij wijze van, behalve dan dat ik geen vrije dagen meer heb
YOLO!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef MeloD het volgende:
Maar zijn jullie dan niet bang dat je er plots uitgeknikkerd wordt en ineens niet meer hebt? Hoewel het wel makkelijk is hoor, ik schrijf voor een website die met adsense werkt en krijg 50% van de advertentieweergaven, en verdien daar inmiddels zo veel mee dat ik gerust een dag minder kan werken. Maar ik durf het niet
Ohhh daar kap ik binnenkort sowieso mee, dat gaan voor zekerheid, fucking boring gekkkk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef MeloD het volgende:
Volgens Google "you only live once"?
Da's ook wel zo, maar zo living on the edge durf ik niet. Heb toch een huis dat betaald moet worden, je moet eten etc.
Niet echt, aangezien ik pas 17 ben. Tot nu toe is het een mooie bijverdienste. Vooral als ik op kamers ga is het makkelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef MeloD het volgende:
Maar zijn jullie dan niet bang dat je er plots uitgeknikkerd wordt en ineens niet meer hebt? Hoewel het wel makkelijk is hoor, ik schrijf voor een website die met adsense werkt en krijg 50% van de advertentieweergaven, en verdien daar inmiddels zo veel mee dat ik gerust een dag minder kan werken. Maar ik durf het niet
Ik heb ook affiliate en dan verdiend veel meer dan adsense en daar wordt je niet zo gemakkelijk uit gegooid. Sterker nog, daar krijg je alleen maar cadeautjes naarmate je meer sales genereertquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:26 schreef MeloD het volgende:
Ik heb je percentagefout gefixed.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Klopt, die werkte bij mij na aanpassing niet direct en aangezien ik daar eigenlijk nooit naar kijk heb ik het er in deze versie uitgesloopt. Maar wordt nog wel onterecht in "Gisteren (LW)" genoemd.
Percentage gaat in mijn aangepaste code ook niet in alle gevallen goed.![]()
1 2 3 4 5 | <?php if($gisteren_aantal == 0){ $percentage_temp = 100 * $vandaag_aantal; } ?> |
1 2 3 4 5 | <?php if($gisteren_aantal == 0){ $percentage = 100 * $vandaag_aantal; } ?> |
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:10 schreef JDx het volgende:
En ik ben na 8 jaar ook niet zo bang om uit AdSense gegooid te worden. En als dat wel gebeurd, zet ik mijn eigen AdSense concurrent op, zit ik sowieso al aan te denken, ook al wordt het geen succes, dan alleen al om het gewoon te leren.
Toegankelijke AdSense variant voor de kleine hobby site en alles in NL.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef sthomass het volgende:
Ik heb de afgelopen vier dagen ook alweer 90 euro verdiend.
Totaal met die website al 1350 euro in ongeveer 6 maanden, terwijl ik er maar 1 dag aan heb besteed.
Ik heb meerdere sites/youtube accounts.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Quintenajax het volgende:
Halen jullie je inkomsten uit allemaal kleine Adsense sites of 1 grote?
Blijft voor mij dan nog de vraag waarom veel websites en hier volgens mij ook eerder de 120x600 dan de 160x600 toepassen. De eerste 4 dagen laat bij mij wel een hogere CPC zien dan bij de 160x600, misschien nog toeval dus ik wacht nog een week af.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:07 schreef JDx het volgende:
[..]
Daarom geven ze ook die standaard populaire banners bovenaan als je een formaat moet kiezen. Dat zijn de populairste, ook bij adverteerders.
Voor tekstadvertenties maakt het natuurlijk weinig uit, die kunnen in elke type.
Facebook advertentie mogelijkheden zijn er nauwelijks, de meeste mensen gebruiken de smartphone voor Facebook en dan zie je volgens mij geen advertenties. Het zal een flop gaan wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:28 schreef ToshiArai het volgende:
Zal weer 400 euro worden deze maand, afgelopen 2 maanden echt geen tijd gehad om er iets voor te doen, dus is wel leuk verdiend! Alhoewel ik meer en meer aan het kijken ben naar een project zonder adsense. Persoonlijk denk ik dat adsense veel gaat lijden onder het succes van de facebook advertentie mogelijkheden.
Maar vanaf vandaag weer eens denken aan nieuwe ideetjes voor sites!
Ik ben het aan het proberen met één grote site.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:27 schreef CasB het volgende:
[..]Respect!
[..]
Ik heb meerdere sites/youtube accounts.
CTRL+F'en op ' google_ad_client' in je broncode.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:37 schreef De-Hamster het volgende:
Is er een eenvoudige manier om je advertenties in je code te vinden? Heb echt het idee dat ik er een paar via een plug-in heb lopen, een paar via een widget en een paar in de code zelf. Ben het overzicht een beetje kwijt.
Ik deed dat ook alleen in Duitsland, m'n ouders wonen naast de grensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n vorige BMW kon ook 235 (op de teller dan) maar dan ben je zo bang dat je gepakt wordtNu een zo goed als nieuwe Toyota die wegenbelastingvrij is op de zaak (14% bijtelling)... tja, als je de kosten vergelijkt met een BMW is het gewoon lachwekkend maar je levert uiteraard wel ergens op in
Maar heb ook nog een 7-serie (oldtimer) dus ook wegenbelastingvrij. Ik hou gewoon niet van belasting betalen
Meerdere statische adsense sites waar ik weinig omkijken naar heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:23 schreef Quintenajax het volgende:
Halen jullie je inkomsten uit allemaal kleine Adsense sites of 1 grote?
In april begonnen, augustus al 903 Euro, gisteren 74 Euroquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Deze maand afgesloten met 350 euro -> Doel volgende maand is 400 euro. Dat moet niet zo moeilijk zijn
Gefeliciteerd, maar ik heb het beter gedaan, deze maand afgesloten met 365quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Deze maand afgesloten met 350 euro -> Doel volgende maand is 400 euro. Dat moet niet zo moeilijk zijn
Cool, maar nogmaals, zijn die inkomsten voornamelijk door die spywarevrij site??quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In april begonnen, augustus al 903 Euro, gisteren 74 Euro
Jammer van de Belastingdienst maar kan iig nog tot juli volgend jaar rente vangen
Nee, die levert geen moer op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar ik heb het beter gedaan, deze maand afgesloten met 365
[..]
Cool, maar nogmaals, zijn die inkomsten voornamelijk door die spywarevrij site??
Levert youtube zoveel op? Netjes hoor! Ben jij zo'n vlogger als die banjo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, die levert geen moer op.
YouTube
Nee, m'n hoofd staat nog niet op YouTube en dat wil ik graag zo houdenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Levert youtube zoveel op? Netjes hoor! Ben jij zo'n vlogger als die banjo?
Goed bezig!quote:Op zondag 2 september 2012 18:51 schreef CasB het volgende:
Zo, gister m'n nieuwe site live gegooid. Het was het omzetten naar het engels van een andere site van me. Nu ga im me de komende tijd bezig houden met het uitwerken van het datamodel voor de mvc die ik ga bakken. Als ik ddat in kaart heb ga ik daadwerklijk beginnen met proggen en het verder uitwerken van plugins die erin moeten komen. Het is een hoop werk, maar uiteindelijk zal de content veel beter geindexeerd worden en kan ik hopelijk naast de adsense inkomsten ook de affiliate van de grond krijgen.
Maar nu ga ik naar de kroeg, vieren dat ik mijn doelstelling van deze maand heb behaald.
Nee ik heb hun benaderd. Dat doet ik vaker met mijn namen ook met ibahuizen gedaan. Gaat veel sneller / effectiever. Zie DM voor de namen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:23 schreef Afwazig het volgende:
Welke domeinen gaat het om dan? En had je ze op SEDO staan ofzo of benaderden ze je?
Dat is lastig, jij had hun benaderd toch?quote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef Razor21 het volgende:
Mail ontvangen van PostNL :
Ik ondersteun in de ontwikkeling van de <productnaam> en ben daarom benieuwd wat de vraagprijs is voor deze twee domeinnamen.
Graag hoor ik van je.
OMG hoopte dat zij met een bod kwamen. Het product is echt de naam die ik heb. Wat zal ik vragen als vraagprijs? Zat zelf aan een XXXX bedrag te denken. Iemand tips hoe ik slim deze onderhandeling in kan gaan.
Yep dat is zo. Had gehoopt dat zij met een eerste bod zouden komen. Heb een mooie mail verstuurd en een vraagprijs van xx.xxx (low) ingezet. Ze moeten eigenlijk wel komen met een goed tegenbod aangezien deze namen perfect passen bij hun nieuwe dienst.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Dat is lastig, jij had hun benaderd toch?
Ben benieuwd naar hun reactie!quote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep dat is zo. Had gehoopt dat zij met een eerste bod zouden komen. Heb een mooie mail verstuurd en een vraagprijs van xx.xxx (low) ingezet. Ze moeten eigenlijk wel komen met een goed tegenbod aangezien deze namen perfect passen bij hun nieuwe dienst.
Ik ook. Moet bijna wel goed komen. Het is geen particulier waar ik nu zaken mee doe , maar een bedrijf met aardig wat geld. Spannend.quote:Op maandag 3 september 2012 12:54 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar hun reactie!
Hoeveel heb je er totaal aan verdiend?quote:Op maandag 3 september 2012 10:22 schreef Razor21 het volgende:
Zo ga mijn BIG BANG pakken deze week. Heb bericht van PostNL ontvangen. Ze hebben daadwerkelijk interesse in twee domeinnamen. Heb er slim op ingespeeld. Dit moet echt een XXXX bedrag minimaal opleveren kan niet mis gaan.
[ afbeelding ]
Als mij dit weer gaat lukken. Ga ik een X deel investeren in nieuwe namen. Begin er steeds beter in te worden in de handel van domeinnamen. Denk van de 80 namen die ik afgelopen periode heb gekocht er ruim 60 heb doorverkocht met veel winst.
Afgelopen jaar ruim tien duizend waarvan denk 3000 euro aan namen en de rest aan Adsense / verkoop 3 weblogs.quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er totaal aan verdiend?
Die weblogs is wel al langer dan een jaar geleden toch? Wel lekker hoor!quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ruim tien duizend waarvan denk 3000 euro aan namen en de rest aan Adsense / verkoop 3 weblogs.
Als je hun merknaam jat. Maar volgens mij is dat niet het geval.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef JDx het volgende:
Benieuwd wat je gaat krijgen voor die domeinnamen. Als je er teveel voor vraagt kunnen ze het via de rechter proberen tegenwoordig toch?
Het betreft geen merknaam niets gejat. Het is gewoon een bepaald woord zeg maar. Nog geen reactie trouwens. Hopelijk zijn ze druk in overleg.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als je hun merknaam jat. Maar volgens mij is dat niet het geval.
En een rechtzaak met advocaatkosten etc kost je al snel een paar duizend euro. Kan je beter zoiets bieden
Dan moet hun merknaam wel al eerder geregistreerd staan dan dat domein en dan nog is het twijfelachtig aangezien een bedrijf geacht wordt een dergelijk domeinnaam (indien interesse) direct vast te leggen op dat moment.quote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef JDx het volgende:
Benieuwd wat je gaat krijgen voor die domeinnamen. Als je er teveel voor vraagt kunnen ze het via de rechter proberen tegenwoordig toch?
Ja nu is het makkelijk te vinden Sanderquote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het betreft geen merknaam niets gejat. Het is gewoon een bepaald woord zeg maar. Nog geen reactie trouwens. Hopelijk zijn ze druk in overleg.
Het heeft hier mee te maken : http://www.accenture.com/(...)px?conceptID=982&p=1
Weet ik lekker boeiend. Had het toch wel verteld. Maakt de discussie wat interessanter nu we het weten waar wij ik het over heb.quote:Op maandag 3 september 2012 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja nu is het makkelijk te vinden Sander
http://www.argeweb.nl/quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, wat is nu zo'n beetje de laagste prijs die je betaalt voor een domeinnaam p/j?
Maar verlengen is wel een tientje. Dat is niet het goedkoopstequote:Op maandag 3 september 2012 16:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja dat is inderdaad geen geld.
Bestel altijd bij transip meestal kosten .nl rond de 2 tot 5 euro ex btw eerste jaar. Je kunt idd na een jaar opzeggen. Meestal verkoop je ze binnen 1 jaarquote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, wat is nu zo'n beetje de laagste prijs die je betaalt voor een domeinnaam p/j?
Hier ook erg laag.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef WebBeestje het volgende:
Hoe staat het er bij jullie voor vandaag? Heeft Adsense weer de bijna maandelijks voorkomende storing of koers ik af op één van de slechtste dagen in een paar maanden?Verder geen vreemde dingen gedaan met mijn project dus ik ben benieuwd.
Klopt ik was vorige maand twee dagen te laat met opzeggen van 9 namen. Mag nu ruim 90 euro dokken aan Hostnet. Vergeten mijn excellijst bij te werken. Met teveel namen raak je het overzicht snel kwijt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef vincm het volgende:
[..]
Maar verlengen is wel een tientje. Dat is niet het goedkoopste
Voor mijn project is het niet zinloos, er is een duidelijk patroon al maanden lang. Bepaalde dagen schieten er bovenuit met bv. CPC. maar het komt vaak genoeg voor dat er in de avond opeens meer clicks bij staan dus ik wacht afquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Je moet niet zo op de dag kijken man, is zinloos. Dit heb ik:
¤ 4,22
Vandaag tot nu toe
¤ 17,99
Gisteren
Je moet iig nooit bij yourhosting registreren. Daar was ik vergeten 4 domeinen op te zeggen. Schreven ze zo even 100 euro afquote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt ik was vorige maand twee dagen te laat met opzeggen van 9 namen. Mag nu ruim 90 euro dokken aan Hostnet. Vergeten mijn excellijst bij te werken. Met teveel namen raak je het overzicht snel kwijt.
sta nu op 5 euro. Maar kan eindigen met 20 euro of 8 euro : P Kan je niks over zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef WebBeestje het volgende:
Hoe staat het er bij jullie voor vandaag? Heeft Adsense weer de bijna maandelijks voorkomende storing of koers ik af op één van de slechtste dagen in een paar maanden?Verder geen vreemde dingen gedaan met mijn project dus ik ben benieuwd.
Dus omdat jij iets vergeet, zijn hun een stel oplichters?quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Je moet iig nooit bij yourhosting registreren. Daar was ik vergeten 4 domeinen op te zeggen. Schreven ze zo even 100 euro afVuile oplichters. En maar mooi aanprijzen: nu nl domein voor 1 euro.
![]()
nooit zaken doen met die maffia.
Dat ze daar 100¤ voor rekenen is wel apart...quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets vergeet, zijn hun een stel oplichters?
In slechtste geval dien je de domeinnaam over te dragen, naar mijn weten kun je niet in de kosten veroordeeld worden.quote:Op maandag 3 september 2012 14:39 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Als je hun merknaam jat. Maar volgens mij is dat niet het geval.
En een rechtzaak met advocaatkosten etc kost je al snel een paar duizend euro. Kan je beter zoiets bieden
Dat is hier wel de hoofdbron qua inkomsten, verder vooral via lokale bedrijven en sms-inkomsten.quote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef Teezie het volgende:
Maken jullie alleen geld met Adsense? Je hebt veel betere manieren.
Nee 100 euro vragen voor 4 domeinnaampjes is pure oplichting.quote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets vergeet, zijn hun een stel oplichters?
Ah ok, dat is waar.quote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Nee 100 euro vragen voor 4 domeinnaampjes is pure oplichting.
Onzin, zijn genoeg sites die bewijzen dat het geen scam is. Het is gewoon dat je een maand langer op je verdiensten moet wachten. Wat je deze maand verdiend zeg maar, krijg je niet het einde van deze maand maar de maand daarop.quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=792879
Ik denk omdat het misschien serieuzer overkomt naar adverteerders. Als ik zie dat daar op basis van CPM wordt betaald en dan variërend van ¤10 tot ¤48(!) dan zou dat beter zijn dan Adsense. De bijzaken interesseren mij dan niet als de verdiensten beter zijn. ¤48 voor CPM vind ik trouwens belachelijk veel, ik ben al tevreden met ¤5, daarvoor wil ik mijn banners wel een jaar voor verhurenquote:Op maandag 3 september 2012 16:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Welke alternatieven zijn dat en waarom doen ze alleen zaken met ondernemers?
Ik heb wel eens geadverteerd op grote portalen zoals nu en nrc en daar betaalde je nog geen 20 euro cpm incl freq cap en profile targeting, dus 48 is echt veel en veel te veel.. Dat is meer iets van 7 jaar terug oid...quote:Op maandag 3 september 2012 20:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar ja bij veel sites krijg je dat niet direct, maar gaat het eerst op revshare. Logisch natuurlijk, anders regel je 100 vrienden en maak je dikke winst
CPM is toch per 1000 views? ¤48 per 1000 views is wel heel bullshit dat zou ik ook wel willen haha. Als ik kijk op m'n adsense dan heb ik van 1 januari tot nu ongeveer 1.500.000 pageviews gehad. Dat had me met een CPM van ¤48 dus ¤72.000 opgeleverd haha, i wish
Bij zulk soort hoge bedragen kan je beter bellen. Jij gaat naar hun toe, zij zeggen ok, ben wel benieuwd, wat is je vraagprijs en jij komt vervolgens met een XX.XXX bedrag, denk dat ze dan snel denken laat maar zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:50 schreef Razor21 het volgende:
Hopelijk vandaag duidelijkheid over verkoop. Als het bedrag te hoog was geweest hadden ze gisteren wel het e.e.a afgeketst.
Je praat jezelf moed in?quote:Op dinsdag 4 september 2012 06:50 schreef Razor21 het volgende:
Hopelijk vandaag duidelijkheid over verkoop. Als het bedrag te hoog was geweest hadden ze gisteren wel het e.e.a afgeketst.
Wat moet ik andersquote:
Ga in elk geval een actie uit mijzelf doen op Twitter. Wie o Wie wil er met mij mee (weekendje) naar Ibiza. Gewoon even een gek weekend vieren. Heb het al helemaal in mijn kop zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:13 schreef JDx het volgende:
Maar mocht het lukken, dan natuurlijk complimenten ván, en een taart vóór ons!
breezersletjes, je weet toch..quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie wil er nou in godsnaam met iemand die je niet kent naar Ibiza
Mooiste eiland om iemand juist te leren kennen :-)quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie wil er nou in godsnaam met iemand die je niet kent naar Ibiza
Is nog goedkoper ook en als het je niet bevalt dan de volgende dag een anderquote:Op dinsdag 4 september 2012 11:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Zonde om met een sletje naar Ibiza te gaan. Je moet juist daar sletjes oppikken.
Apart he, hier exact hetzelfde, ik moet het afleveren om op het midden van de dag naar de stats te kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:21 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Is nog goedkoper ook en als het je niet bevalt dan de volgende dag een anderahum we dwalen af
![]()
Gisteren trok het nog bij met de inkomsten dus waarschijnlijk weer een storing, vrijwel dezelfde inkomsten als de laatste maandagen. De donderdag is bij mij de beste dag dus volgens mij verschilt het per project.
Mja, vooral rompslomp als je geen geverifieerd email adres hebt. Toen dat eindelijk geregeld was was het wel snel geregeld, binnen paar minuten geregged.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:41 schreef CasB het volgende:
Volgens mij kijk ik elk uur wel een keer naar de stats.Heb gisteravond thuis nog ff gewerkt om mijn ontwikkelomgeving op te zetten. Een leuke machine met Ubuntu, php/apache/mysql en goede IDE. Nu zit ik eigenlijk te vaak op mijn live-omgeving te devven, en dat hoort niet.
September is voor mij vooralsnog goed begonnen. Maarja, over 3 dagen is natuurlijk weinig te zeggen.
En op de meeste fora heeft dat niet eens nut, want die sigs worden standaard niet meegenomen door de bots van Googlequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:21 schreef CasB het volgende:
Ik heb geen backlink strategie.Ik gooi meestal wat links op mijn blog, soms als handschrift op fora (mits gerelateerd aan het forum-onderwerp). Dat is wel iets waar ik meer mee zou moeten doen.
het helpt als je eerst al je adsense etc uitzet voor een tijdje en het een echte informatieve site lijktquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:33 schreef ursel het volgende:
lol. Die ga ik ook proberen. Externe linkjes die er nu staan sporen ook niet echt voor rommelmarkt.
Weet niet of je toevallig had gekeken naar die linkjes, maar die bevatten beide adsensequote:Op dinsdag 4 september 2012 14:39 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het helpt als je eerst al je adsense etc uitzet voor een tijdje en het een echte informatieve site lijkt
Links stonden te dicht bij de adsquote:
Wat dat betreft zou FOK! ook een ban kunnen krijgen in de mobiele weergave.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Links stonden te dicht bij de ads
Heb een Galaxy Note, zelfs dan gaat het nog mis...quote:
Gevoel ken ik. Mijn oude weblog met dit artikel ruim 800 kliks en check die reacties :quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:21 schreef DuracellPower het volgende:
Ken je dat gevoel..?
Je bent weer druk wezen schrijven, ongeveer 400 woorden uitgespuugd, SEO onderzoek gedaan en geoptimaliseerd, 100x gekeken of de pagina 'perfect' was... En dan moet je een keer zeggen dat het klaar is.
Zet hem op bijv. nujij.nl en dan kijken wat er gebeurt... slaat ie aan, of was het zonde van je tijd?
Wel een kansloos artikel zegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gevoel ken ik. Mijn oude weblog met dit artikel ruim 800 kliks en check die reacties :
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#axzz25Wo38rmX
Wat een genot was dat. Heel veel bezoekers die dag en opbrengsten. Was met mijn DDKIN weblog.
Die heb ik nog niet eerder gehoord, als dat zo is dan zijn clickers toch ook zo weer verdwenen als ze per ongeluk een ad aanklikken? Dan wordt de click afgekeurd en verdien je er niet aan. Was het echt alleen dit?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Links stonden te dicht bij de ads
Staat in de voorwaarden waar je mee akkoord gaatquote:Op woensdag 5 september 2012 09:56 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eerder gehoord, als dat zo is dan zijn clickers toch ook zo weer verdwenen als ze per ongeluk een ad aanklikken? Dan wordt de click afgekeurd en verdien je er niet aan. Was het echt alleen dit?
quote:Choose the location for your ads carefully.
Publishers should never use tricks or deceptive practices in order to trigger accidental clicks on ads. Make sure that your ads are well-placed on your site, away from interactive elements, do not mimic the surrounding content and are not placed under misleading headings.
◦Maintain adequate space between the ads and the page controls. For example, on site with games, try to avoid placing ads too close to the game controls. We generally recommend a minimum distance of 150 pixels between the flash player and the ad.
◦Please don't place content ads on interstitial pages, gaming sites, or sites with streaming videos. If you'd like to earn from your video-streaming or game site by overlaying, in-stream, or interstitial placements, please check out AdSense for videos and AdSense for games.
Dat klopt maar de vergelijking gaat dan misschien alleen op voor mijn project waar ik nu een switch heb gemaakt tussen de 160x600 naar de 120x600. De 120x600 is ook wat minder storend en heeft nog een reden maar daar kom ik later op terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:17 schreef RanTheMan het volgende:
vergeet niet dat je skyscraper wordt getoond op een forum, dus dat daar een iets andere user interactivity is dan op een statische website, of weblog.. Waardoor de statistieken niet 1-op-1 hoeven te gelden
Dat is toch niet hetzelfde als te dichtbij andere links plaatsen? Er staat (in het kort) dat je niet misleidende praktijken mag uithalen om clicks te genereren zoals bijvoorbeeld onder misleidende koppen of teksten zoals 'klik hier'. 150 pixels afstand houden tussen een ad en een flasplayer en niet op pagina's plaatsen met video's of games.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden waar je mee akkoord gaat
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=23921
[..]
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:40 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde als te dichtbij andere links plaatsen? Er staat (in het kort) dat je niet misleidende praktijken mag uithalen om clicks te genereren zoals bijvoorbeeld onder misleidende koppen of teksten zoals 'klik hier'. 150 pixels afstand houden tussen een ad en een flasplayer en niet op pagina's plaatsen met video's of games.
Page controls kan alles zijn waarmee je (items op de site) bedient, dus ook linkjes.quote:Maintain adequate space between the ads and the page controls.
Gooi wat woorden in de google keyword tool of market samuraiquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb zin in een nieuwe site maken. Ik wil echter alleen sites met statische content, geen zin in een weblog. Ik ben alleen inspiratieloos.
Ik denk dat de KPN hier heeft meegelezen en dacht "muhaha".quote:Op woensdag 5 september 2012 12:39 schreef Afwazig het volgende:
Ik denk dat Razor wat te hoog in de boom is gaan zitten qua vraagprijs.
Is er ergens een crack ofzo te verkrijgen van dat programma?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Gooi wat woorden in de google keyword tool of market samuraiKomt soms best wat leuks uit rollen
http://www.redfoxmagazine(...)version-for-40-days/quote:Op woensdag 5 september 2012 12:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Is er ergens een crack ofzo te verkrijgen van dat programma?
Ik dacht dat het PostNL was, wel wat stil nu of hij zit al op Ibizaquote:Op woensdag 5 september 2012 12:41 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat de KPN hier heeft meegelezen en dacht "muhaha".
Oh ja, mag ookquote:Op woensdag 5 september 2012 12:48 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het PostNL was, wel wat stil nu of hij zit al op Ibiza
Haha.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat het niet gelukt is.
Gokje:quote:Op woensdag 5 september 2012 15:35 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ben wel benieuwd wat voor reactie hij terug heeft gekregen van PostNL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Haha van ¤xx.xxx naar ¤75 arme Razorquote:Op woensdag 5 september 2012 15:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Op de een of andere manier denk ik dat het niet gelukt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aangezien de website inactief was en de registratiedatum eind komende maand afliep dacht ik hem eenvoudig te kunnen kopen.
Hij vroeg er minimaal 1000 euro voor.
Of saté?
Ik heb het opgemaakt zonder bij te storten, dus lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef WebBeestje het volgende:
Voor de Eredivisie heb ik nog wel een goede domeinnaam in gedachten en het domein is vrij, zonder streepje, etc.
Bij Google Adwords heb ik een gratis budget van:
Huidig saldo
(¤ 50,00) resterend krediet
Kun je pas gaan adverteren als je er geld bijstort? Ik weet dat het niet direct met Adsense te maken heeft maar ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
Kan je gewoon gebruikenquote:Op woensdag 5 september 2012 23:45 schreef WebBeestje het volgende:
Voor de Eredivisie heb ik nog wel een goede domeinnaam in gedachten en het domein is vrij, zonder streepje, etc.
Bij Google Adwords heb ik een gratis budget van:
Huidig saldo
(¤ 50,00) resterend krediet
Kun je pas gaan adverteren als je er geld bijstort? Ik weet dat het niet direct met Adsense te maken heeft maar ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
Ik heb een overzicht van restaurants op een van mijn sites en krijg regelmatig reserveringen binnen via de mail..quote:Op donderdag 6 september 2012 00:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens ga ik denk ik het volgende 'adverteerseizoen' de telefoongids blocken uit de lijst van plekken waar de ads mogen komen. Heel veel nutteloze (Dure) bezoekers op die manier binnengehaald.
Edit: Wat overigens best een teleurstellend beeld geeft van de mensheid. Mensen die daar zoeken naar bedrijf X, banner zien van bedrijf Y, erop klikken, en vragen hoe het zit met hun productafname bij bedrijf X. Maar goed, voor ons hier in het topic alleen maar mooi natuurlijk.
www.vanwisse.nl, via het contactformulier:quote:Op donderdag 6 september 2012 08:12 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
Ik heb een overzicht van restaurants op een van mijn sites en krijg regelmatig reserveringen binnen via de mail..
quote:Waar kan ik de menukaart vinden?
Lol je moet wel 3x lezen voordat je weet wat er staat, epicru... e picru... oh wacht... epic russ...quote:Op donderdag 6 september 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb nog een site te koop staan waar ik niks meer mee doen
http://www.sitedeals.nl/w(...)-geen-inkomsten.html
800 euro is natuurlijk veel te veel maar je weet nooit wat een gek ervoor geeft.
Ook nog 50 euro adsense tegoed ontvangenToemaar, het lijkt wel Sinterklaas
Epic russian videosquote:Op donderdag 6 september 2012 10:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Lol je moet wel 3x lezen voordat je weet wat er staat, epicru... e picru... oh wacht... epic russ...
Als er op Fok geen nutteloze posts gemaakt mochten worden dan was dit forum allang doodquote:Op donderdag 6 september 2012 10:55 schreef JDx het volgende:
Lol?
4,50 met 2 clicks vanmorgen.
Lekker begin van de dag.
Edit: nutteloze post eigenlijk, maar op het moment dat je het ziet denk je woohoo, postennn...
Je site ligt eruit?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:23 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb nog een site te koop staan waar ik niks meer mee doen
http://www.sitedeals.nl/w(...)-geen-inkomsten.html
800 euro is natuurlijk veel te veel maar je weet nooit wat een gek ervoor geeft.
Ook nog 50 euro adsense tegoed ontvangenToemaar, het lijkt wel Sinterklaas
Op welke site is dat dan? hoe komt het dat het er zoveel zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:56 schreef Eris het volgende:
[ afbeelding ]
Heheh eindelijk een keertje leuke cijfers. Helaas vallen de inkomsten met nog geen 10 euro beetje tegen.
Normaal rond de 60 bezoekers 's avonds maar dit heeft het record met het ek nog verbroken
Site is wordpress.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:43 schreef Afwazig het volgende:
Site zelf geschreven of CMS? Ziet er best aardig uit.
Ik had voor mijzelf ook domeinnaam stop ingepland maar ik heb vandaag toch weer 2 domeinen gekochtquote:Op donderdag 6 september 2012 12:35 schreef Mike144 het volgende:
Zojuist net een leuke domeinnaam gekocht en deze week kijken hoever ik kan komen met de site
http://www.nederland.tvquote:Op donderdag 6 september 2012 11:59 schreef Quintenajax het volgende:
[..]
Op welke site is dat dan? hoe komt het dat het er zoveel zijn?
Ja daarom had ik ook een skyscraper geplaatst. Maargoed, wie ben ikquote:Op donderdag 6 september 2012 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Zo, daar is wel wat cash uit te halen dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |