abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116105020
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten

Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_116105044
Laatste post vorig topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef JDx het volgende:

[..]

Hier net zo, meeste lopen het hele jaar wel, ben alleen tegenwoordig super slecht in designs bedenken, inhoud en ideeën heb ik wel, maar het uitwerken lukt niet zo, denk er teveel over na, wil altijd meteen de perfecte site in elkaar zetten, zo perfect dat ik niks maak.
Ik gebruik standaard dezelfde thema's voor bepaalde niches. Zodoende heb ik een volledige website opgezet in 2 uurtjes. logo en banner in photoshop maken en voila.
pi_116106019
Even een mening aan de ervaren mensen hier, ik ben aan het bedenken welke theme ik op de Glazenhuis site zal gaan plaatsen.

Ik hoor verhalen over SEO gunstige en ongunstige themes? En ook al heb ik deze momenteel niet, mijn voorkeur gaat uit naar een theme met een left en right sidebar.

Deze vind ik al mooier? http://wp-themes.com/easel/?TB_iframe&width=1153&height=718

Die wat ik nu heb laadt te langzaam met de acthergrondafbeelding, en de achtergrondafbeelding is ook niet compatibel met elke resolutie. Zonder deze foto vind ik hem te saai.
Of saté?
pi_116106266
@De-Hamster, het Graphene thema vind ik best fijn. Makkelijk aan te passen, met één of twee sidebars links, rechts of beide kanten, allemaal mogelijk. Makkelijke aanpassingen mogelijk en widgetgebieden zijn uit te breiden. Misschien is het iets voor je :)
pi_116106451
Hmmm ja misschien maar gewoon wordpress gebruiken, maar dat vind ik best omslachtig voor static sites.
pi_116107523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:24 schreef De-Hamster het volgende:
Even een mening aan de ervaren mensen hier, ik ben aan het bedenken welke theme ik op de Glazenhuis site zal gaan plaatsen.

Ik hoor verhalen over SEO gunstige en ongunstige themes? En ook al heb ik deze momenteel niet, mijn voorkeur gaat uit naar een theme met een left en right sidebar.

Deze vind ik al mooier? http://wp-themes.com/easel/?TB_iframe&width=1153&height=718

Die wat ik nu heb laadt te langzaam met de acthergrondafbeelding, en de achtergrondafbeelding is ook niet compatibel met elke resolutie. Zonder deze foto vind ik hem te saai.
Je moet vooral 'content' en 'code' gescheiden houden. Je opmaak alleen in je CSS en nergens anders. Dan is wordpress imho niet de ideale basis.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_116108478
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Je moet vooral 'content' en 'code' gescheiden houden. Je opmaak alleen in je CSS en nergens anders. Dan is wordpress imho niet de ideale basis.
Dat kan toch prima in WP?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_116108601
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:27 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Dat kan toch prima in WP?
www.webrichtlijnen.nl. Heeft een handige check waar je adhv. puntensystemen kan zien hoe W3C compliant je website is :P

WP komt wat brakker uit de bus dan Drupal, en Joomla (in elk geval de laatste keer dat ik een Joomla-site hierin getoetst heb) was helemaal om te huilen.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:02:43 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_116116847
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 15:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

www.webrichtlijnen.nl. Heeft een handige check waar je adhv. puntensystemen kan zien hoe W3C compliant je website is :P

WP komt wat brakker uit de bus dan Drupal, en Joomla (in elk geval de laatste keer dat ik een Joomla-site hierin getoetst heb) was helemaal om te huilen.
En wie zegt dat dat komt door WP en niet gewoon een brakke theme? :')
pi_116138513
Hmm, het wordt nog krap om deze maand de 40 euro te halen. Het is wel mijn beste maand ooit geloof ik. :P Volgende maand maar proberen weer 10 euro meer te verdienen. :D
pi_116138833
Nou ik ben aardig op koers om mijn doel te halen van 300/maand (10/dag), nog 14 euro en nog 2 dagen te gaan!

Nieuwe doel gaat 500/maand (16,67/maand) worden, met een beetje aanpassen, promoten en tweaken van de huidige sites gaat dat zeker niet lukken, haal echt zo goed als het maximale uit m'n sites (op 2 na dan, maar dat is ook niet echt klikpubliek), er zullen dus nieuwe sites bij moeten komen!

Liefst wil ik internationaal iets proberen, heb al iets opgezet, een complete vertaling van NVus, maar het is erg moeilijk om ook maar op 1 ding hoog te komen internationaal, misschien dan toch maar richten op de NL markt.
pi_116139207
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 09:50 schreef JDx het volgende:
Nou ik ben aardig op koers om mijn doel te halen van 300/maand (10/dag), nog 14 euro en nog 2 dagen te gaan!

Nieuwe doel gaat 500/maand (16,67/maand) worden, met een beetje aanpassen, promoten en tweaken van de huidige sites gaat dat zeker niet lukken, haal echt zo goed als het maximale uit m'n sites (op 2 na dan, maar dat is ook niet echt klikpubliek), er zullen dus nieuwe sites bij moeten komen!

Liefst wil ik internationaal iets proberen, heb al iets opgezet, een complete vertaling van NVus, maar het is erg moeilijk om ook maar op 1 ding hoog te komen internationaal, misschien dan toch maar richten op de NL markt.
Je hebt het vertaald naar het Engels?
pi_116139529
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Je hebt het vertaald naar het Engels?
Ja, kan dat niet?
pi_116139592
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:19 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja, kan dat niet?
Jawel, maar het kan ook andere talen ;)
Je kan het altijd proberen toch?
pi_116139661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 10:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Jawel, maar het kan ook andere talen ;)
Je kan het altijd proberen toch?
Nouja ik had nog een .com domein liggen, daar heb ik de complete site op gekopieerd en alles geprobeerd te vertalen, helaas allemaal handmatig, lukte me niet in 1 keer via translate ofzo.

Als dat lukt, kan ik veel meer talen gaan proberen inderdaad. Want ik kan alleen NL en EN ;)
pi_116140171
Nieuwe versie trouwens van de Analytics overview:

http://www.jdx.nl/analytics.rar

Probeer nog een mooiere/nettere oplossing te vinden, maar hij werkt zo wel weer!

[ Bericht 10% gewijzigd door JDx op 29-08-2012 11:04:19 ]
pi_116140371
Zojuist mn rekening geverifieerd. Daarna stond mn 'Huidige saldo' op 0. Ik kijken, en Google heeft inderdaad uitbetaald. Alleen het ontvangen bedrag is ongeveer de helft van het saldo dat ik had...
pi_116140627
Of bevat 'Huidige saldo' nog niet de inkomsten van deze maand, en hebben ze enkel tot deze maand uitbetaald?
pi_116140804
Deze maand zit daar idd niet bij. Als je deze maand uitbetaald hebt gekregen dan is dat t/m juli.
pi_116140831
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:01 schreef CasB het volgende:
Deze maand zit daar idd niet bij. Als je deze maand uitbetaald hebt gekregen dan is dat t/m juli.
Dat zou ongeveer overeenkomen. Thanks. Maar klopt het dan ook dat het 'Huidige saldo' nu op 0 staat? Die geeft dus over drie dagen het bedrag van de komende drie dagen weer, plus wat ik nu 'mis' (heel augustus zeg maar)?
pi_116140879
Yep, bij huidige verdiensten worden de verdiensten weergegeven die door Google zijn goedgekeurd. Dus begin september komt het saldo van augustus daar te staan. Je hoeft dus niet in paniek te raken als het er nog niet staat op 1 september. ;)
pi_116140908
Ah, vandaar. Ik was pas op 2/3e van deze uitbetaling, ik had dus ook helemaal niet verwacht dat ze nu zouden overmaken.

Wel gratis bijna een hele euro gekregen met mn accountverificatie :D :P
pi_116140963
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ah, vandaar. Ik was pas op 2/3e van deze uitbetaling, ik had dus ook helemaal niet verwacht dat ze nu zouden overmaken.

Wel gratis bijna een hele euro gekregen met mn accountverificatie :D :P
Volgens mij halen ze dat gewoon van je account af stiekem :P
pi_116141007
:D Zou het? Om die dubbeltjes? :P
pi_116141021
quote:
2s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 11:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
:D Zou het? Om die dubbeltjes? :P
Op miljoenen accounts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties