Nooit last van, alleen als je echt zwakzinnig bent zullen ze daadwerkelijk zichtbaar op je neerkijken, maar dat verdien je dan ook.quote:
Grote nederlandse guilds? Wij zitten rond de 40quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
Waarom niet? 2 grote Nederlandse Guilds die samenwerken, niets mis mee toch.
Hoe groot is de FOK!guild?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
Waarom niet? 2 grote Nederlandse Guilds die samenwerken, niets mis mee toch.
tweaker gespotquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nooit last van, alleen als je echt zwakzinnig bent zullen ze daadwerkelijk zichtbaar op je neerkijken, maar dat verdien je dan ook.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef AMDB het volgende:
Ware het niet dat het een stel malloten waren in PvP.
Helaas zijn er geen alliances in GW2... Lopen wij ook nog steeds me te stoeien.... (groot internationaal alliance met meerdere unieke guilds)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Misschien moeten we een Alliantie vormen met GoT.
als je ook maar iets te zeggen wil hebben in end-game en pre-mades wil maken ; jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Nou we werven dat ook geen leden
Is al tijd geleden dat iemand, iemand geinvite heeft.
Misschien dat we leden wervers meoten hebben.
2 grote Nederlandse fora dan. Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote nederlandse guilds? Wij zitten rond de 40.
Gaat hem niet worden voor FOK!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef leeell het volgende:
[..]
als je ook maar iets te zeggen wil hebben in end-game en pre-mades wil maken ; ja
Zorgen dat het beter geregeld wordt. Maar moet de leader dat dan ook doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:08 schreef leeell het volgende:
[..]
als je ook maar iets te zeggen wil hebben in end-game en pre-mades wil maken ; ja
Misschien wel ja, briljant idee!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Rivalo het volgende:
Nou we werven dat ook geen leden
Is al tijd geleden dat iemand, iemand geinvite heeft.
Misschien dat we leden wervers meoten hebben.
onzin, als we kunnen andere zien te recruteren, bij swtor is het ook een hele tijd goed gegaanquote:
Je hebt rechtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens onze Guild heeft waarschijnlijk al een supply tent in Whiteside Right Battlegrounds. Die claimde ik. We hebben alleen nog geen guild emblem dus ja....
Geen idee eerlijk gezegd. Zullen wel goed zijn, ze hebben een aardige hype weten te creëren dus het zal niet onder de miljoen hangen vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef AMDB het volgende:
Wat denken jullie wat de verkoopcijfers zijn van de game?
Zal Zanger Rinus nog beschikbaar zijn? Vanavond ff checken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:13 schreef Lamabal het volgende:
De eerste volkszanger zit in de clan.
Mag ik aandacht vooooooor: GERARD JOLING
Eerst maar een kijken of de guild verder wel overeind blijft, voordat ik uitgaves ga doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:12 schreef Rivalo het volgende:
Misschien is een bijdrage ook hendig. Gewoon een silver ofzo per persoon per zoveel weken.
Een silver is niet zo heel veel en daarmee kunnen we uitgaven doen in WvW.
Kan ik de Emblem veranderen dan? Volgens mij hebben we die nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |