abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_344294
11:42
Jolanda wil ook graag douchen en staat te wachten op Ali (die zich blijkbaar opperbest vermaakt onder de douche).

Annet verschijnt ook in de badkamer, de twee dames kletsen wat (wat is echt onverstaanbaar en wordt overstemd door het gezang van Ali).

De beide dames staan nu voor de glazen deur met z'n beiden te wachten (zouden ze samen gaan ?)

pi_344299
11:45

Ali is inmiddels onder de douche vandaan, de twee dames schijnen aardig wat lol te hebben en liggen in elkaars armen van het lachen. Geen idee wat er zo grappig is. Jolanda heeft de douche in beslag genomen. Annet en Ali kletsen wat na over oa. wat er wel of niet wordt uitgezonden van de douchebeelden.

Annet verteld dat ze er met de mensen van BB over heeft gehad, aangezien in het contract werd benoemd dat deze beelden uitgezonden mochten worden. Ze hebben haar verteld dat als je normaal doucht en geen gekke dingen doet het niet uitgezonden wordt.

11:50
Jolanda is alweer klaar en Annet neemt plaats in de douche. Annet is kennelijk toch een beetje panisch voor evt uitgezonden beelden en hangt angstvallig (met behulp van Jolanda) handdoeken over de douchedeur

pi_344300
Jolanda zit zich voor de deur aan te kleden , Ali heeft nu al een kwartier de meest afschuwelijke deuntjes op een verschrikkelijke irritante manier staan "zingen".
Soms staat hij bijna hysterisch te gillen, ik kan het niet langer aanhoren en stop nu.
pi_344304
11:55
De groep is redelijk compleet aanwezig in de woonkamer.
De dames wisselen hun boeken uit (kan niet zo zien welke titels)

Robin heeft slecht geslapen en zegt zo dadelijk nog even te gaan liggen. Ferdi stelt voor om vanavond op de stretcher te slapen. Niet 1 iemand moet de dupe zijn om steeds op dat onding te slapen.

Koos wil beslist niet op de stretcher, Ferdi haakt hierop in en zegt dat ze hem vanwege zijn leeftijd dat ook niet aan zouden doen. Desiree wil ook wel een nachtje erop doorbrengen, het maakt haar niet uit om op de mannenkamer te slapen.

Sommige mannen zijn het daar niet mee eens en vinden dat er een wisseling moet plaatsvinden tussen de kerels...zij zijn mannen, de bikkels gaven ze als antwoord waarom de dames niet mochten.

pi_344310
12:05

Het gesprek krijgt een totaal andere wending; Koos verteld over een van de vragen bij de selectierondes die hem gesteld zijn: Wat zou je doen als er iemand verliefd op je werd. Iedereen reageert een beetje zwakjes, dat ze dat dan wel zagen.

De andere vraag: wat zou je doen als iemand van hetzelfde geslacht verliefd op je zou worden, wordt heftiger verslaan. Ferdi zou dan toch wel even een gesprekje aan gaan met diegene....

(shit!! geluid valt steeds weg, sorry)

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 16-09-2000 12:07]

pi_344316
12:08

Desiree: "verliefdheid kun je niet drie maanden tegenhouden, maar is het wel echt verliefdheid die je gaat voelen ?"

pi_344326
12:10

Ali heeft een streepjes overhemd aan, Ferdi (?) maakt hier een opmerking over. Ali verteld dat de redactie hem had goedgekeurd. Hij had ongeveer het dubbele aan kleding bij zich, de helft is met zijn broer mee terug gegaan. Dat wat ie mee heeft genomen is door de "mensen van BB" goedgekeurd.

Ali: "Maar verder ben ik niet ijdel hoor....heeft een van de dames wat lipgloss voor me ?"

Desiree biedt die van haar aan en Ali maakt nog een opmerking of ze geen herpes heeft.....

pi_344330
12:17

De thee is klaar, ze kunnen gaan eten. Aan tafel wordt het kersverse BBlied nogmaals gezongen (nog niet gehoord ? zie hier)

Mijn geluid blijft steeds wegvallen (nu ben ik daar wel enigzins blij om )

pi_344346
12:28

De ploeg zit te eten en praten over van alles en nog wat door elkaar heen (niet te verstaan dus) Robin doet zijn best om door het brood heen te komen met een mes (lijkt niet erg makkelijk te gaan).

Koos merkt op dat de DBK goed geisoleerd is, vannacht hoorde hij ze wel er heen gaan, maar hoorde het zingen niet. Ook horen ze weinig geluiden van buiten af. (kan ook niet anders met al dat geschreeuw en gezing van ze)

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 16-09-2000 12:33]

pi_344356
12:33
Het eten gaat gestaag door, het kakelen als kippen trouwens ook. Enkelen zijn inmiddels uitgegeten.

12:40
Meer dan de helft is nu uitgegeten. Het gesprek gaat over BB1 wie het wel heeft gevolgd, wat ze ervan vonden.

pi_344360
12.40

Ali heeft het over zijn zangcarriere (wat er gebeurt is of wat ie wil gaan doen) en ook weer iets over de redactie die hem uitgezocht heeft vanwege z'n zangtalenten ofzo.. ik versta er niks van want mijn geluid schokt als de *!

Goeiemorgen trouwens

pi_344363
12:43
Ali vertelt hoe het gaat in de muziekbusiness..het opnemen van een plaat etc. Hij is zelf (net ?) weg bij zijn platenmaatschappij.
pi_344364
ali kan niet eens zingen (vind ik)
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zaterdag 16 september 2000 @ 12:50:23 #89
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_344373
12:47
Bianca vertelt dat ze nogal van Australie houdt. Nieuw-Zeeland is het mooiste land, maar ze zou het liefst in Australie wonen. Was ook bijna gebeurd. Ze had een goede Australische vriend, en die wou wel met haar trouwen voor een paspoort. Maar ze zijn toen eerst gaan rondreizen, en toen ging ze weer twijfelen. Is uiteindelijk toch maar weer terug gegaan naar Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 16-09-2000 12:51]

pi_344374
12.48

Bianca vertelt over haar verbiljf in Australie, maar ze kon niet echt haar draai daar vinden en daarom is ze na een jaar (dat was 4 jaar geleden) teruggegaan naar Nederland (waar ze helemaal niks meer had, geen huis, geen auto, etc.).

pi_344375
12:47
Bianca (?) en Ferdi hebben het over Australië, beiden zijn er geweest. Bianca verteld dat ze heel lang heeft getwijfeld over wel of niet gaan wonen in Australië. Na een jaar daar geweest te zijn, toch maar de knoop doorgehakt en teruggegaan naar Nederland.
pi_344382
12.54 Annet vertelt dat ze een tijdje erg ziek is geweest. Ik kon niet verstaan wat, het was in ieder geval een bepaalde ontsteking of longembolie oid. (ze had het opgelopen op een cruise door de carribien)

Verder vertelt ze ook nog wat over wat voor een 'feestbeest' ze is. Dat als ze uitging dat als haar vriendinnen naar huis wouden dat zei nog steeds door kon gaan. Dat zou nu (in het begin van BB) nog meevallen omdat ze nog even van alles moest bekomen.

12.58
Stream 1 staat eigenlijk al de hele tijd op Ali gericht terwijl de tafel langzaam leegloopt, ik zie dus niet waar iedereen heengaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 12:59]

pi_344384
12:55

Annet praat over een vroegere relatie en over een ziekte die ze gehad heeft (of heeft??) (longvliesontsteking)... haar geest is sterker dan haar lichaam, zegt ze.

[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 16-09-2000 13:02]

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_344389
13.05
Ali vertelt over z'n vriendin d'r gestoorde bovenbuurvrouw en wat andere dingen die hij heeft meegemaakt.

Leo (denk ik) zit in de huiskamer te lezen en buiten gebeurt er ook vanalles maar ook dat krijgen we niet te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 13:08]

pi_344395
13.10
Ali is nog steeds druk aan het vertellen tegen Desiree. Kim luistert mee.

In de woonkamer maseert Jolanda (weet niet wie, help, groen truitje) euh.. iemand.

13.17
Koos veegt de vloer. In de verte zie ik 2 mensen afwassen (Robin en Kim). Koos mengt zich in het gesprek van Ali, wat nu gaat over racisme en jezelf daartegen verdedigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 13:30]

pi_344410
13:24
Ali en Desiree zitten nog steeds aan de eetkamertafel. Zo te zien is de afwas klaar. De overige bewoners zitten in de woonkamer.

Wat er zoal gezegd wordt kan ik niet volgen...mijn geluid valt nog steeds weg

pi_344413
13:30
Het verhaal van Ali gaat over een tijdje geleden toen hij gesneden werd door een medeweggebruiker. Politie en al er bij....(geluid valt weg)....het verhaal eindigt iig met dat iemand zijn excuses aanbod aan Ali, maar omdat de persoon dit deed puur omdat het hem opgedragen is heeft Ali dit niet aanvaard en hem eventjes duidelijk gemaakt dat het "snijden" poging tot doodstraf was......
pi_344414
oftewel poging tot doodslag...Ali kwam er ook achter
pi_344417
Ja, het was een busje van een groot computerbedrijf ofzo en uiteindelijk moest diegene die hem afsneed inderdaad van zijn baas zijn excuses aanbieden; hij vond zelf dat hij niet fout zat.
Ali vertelt dat als hij toen 16 was geweest dat die kerel dan dood was geweest, maar dat ie nu heel anders is.

Dat zijn de delen die ik opving.. ook slecht geluid (wie laat zijn streams dan ook door WOL doen )

pi_344424
13.34
Ali scheert Koos aan de eettafel

'Ik scheer alleen mannen, hoor!'

[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 13:42]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')