Deel 1 (15-09-2000) vind je op: http://www.fokforum.nl/showtopic/18517
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 16-09-2000 00:06]
Ali maakt een intelligente opmerking over dat het lied nu op Internet wordt uitgezonden en dat daardoor wel eens problemen met Buma Stemra door zouden kunnen komen omdat ze dat ter plekke verzonnen hebben en er geen auteursrechten voor zijn betaald.
Het lied lijkt nu zo goed als af te zijn?
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 01:09]
Leo slaat voor de 2e keer deze avond zijn arm om Desiree. Ze reageert niet afwijzend of zo... Ze reageert helemaal niet. Is het vannacht volle maan of zo?
0.08 uur
Kim gaat nu echt naar bed.
0.09 uur
En de rest gaat ineens allemaal ook.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 16-09-2000 00:08]
Ali zingt het nu voor, en vertelt iedereen waar ze op moeten letten. Ze lijken heel veel lol te hebben.
Ik probeer ook een wavje op te nemen.
0.11
Iedereen naar de dagboek kamer. Ze gaan de redactie vragen wat ze ervan vinden. Er blijven 2 mensen aan tafel zitten, en volgens mij zijn Koos en Kim al slapende.
'wat vond je ervan?' aan BB.
BB : 'wat hebben jullie gedaan dan?'
BB : 'ik mag geen mening geven, ik moet neutraal blijven'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 16-09-2000 00:14]
Onderweg naar de slaapkamers zingen ze het hele lied weer van voor af aan. Ze willen nu de dagboekkamer in om te praten over het lied.
0.14 uur
Iedereen zit nu in de dagboekkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 16-09-2000 00:13]
couplet 1:
Vanaf de eerste keer dat wij elkaar zagen,
we vonden 't vreemd maar we hadden niets te klagen.
Zoveel mensen om je heen, je bent echt niet alleen
De afstand tussen ons die verdween
whooooohhhhh
refrein:
Hier bij Big Brother is het altijd feest,
dat weet je pas als je er bent geweest.
Wij zijn hier voor jou en jij voor ons,
wij nomineren wel, maar geven niemand de bons.
couplet 2:
Wat we tot nu toe met z'n allen hebben bereikt,
zonder luxe, zonder geld en zonder tijd.
lachend komen wij onze dagen door
Big Brother we gaan er voor
Ze gaan nu allemaal (behalve Koos) de dagboekkamer in om het lied aan Big Brother te laten horen.
Ze vragen aan BB 'wat vond je ervan' waar hij heel lullig op reageert 'wat hebben jullie gedaan dan'
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 00:28]
00:13
Het geluid viel even weg. Niet jofel, maar het is gelukkig weer terug.
Kim is naar bed hoor ik net.
De stem uit de DBK vraagt "Wat hebben jullie gedaan dan ?"
De bewoners lachen en willen weten wat ze ervan vonden. De stem mag geen mening geven. Hij is neutraal zegt ie...
Ze gaan 't alsnog ff voorzingen...
Mohammed Ali blijft na het zingen even hangen en zoekt contact met Big Brother en vraagt aan hem of ze positief tegenover het idee van het lied staan.
Big Brother zegt dat het hun idee is en daarom altijd Ok is.
Hij begint ook meteen weer over de rechten, maar daar weet BB niks van; daar gaat hij niet over.
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 00:28]
Reactie BB: "Hartelijk dank'." Die stem lijkt op die van Albert Verlinde.
0.20 uur
Ali blijft zitten in de dagboekkamer, de rest gaat weg. Ali zet een boompje op met BB over Buma Stemra en de single die ze willen maken. Poeh poeh. Hé, BB zegt: "Alles is op internet te volgen, wat ze daarmee doen: geen idee!" Beeld van buiten.
0.22 uur
Haha, Ali is bezorgd dat het lied via internet wordt uitgegeven!
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 16-09-2000 00:21]
BB breekt in en zegt dat ze de volgende keer de deur beter moeten sluiten ivm weetikveelwat. Verder niks.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 16-09-2000 00:27]
Ali zegt dat hij als professionele muzikant in het huis is gezet om samen met de andere bewoners een nummer in elkaar te zetten.
Yeah right
[Dit bericht is gewijzigd door Bigs op 16-09-2000 00:27]
Ze zitten nu te ruziën over het nummer. Ze willen nu een eigen nummer gaan maken. Niet over een bestaande melodie.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 16-09-2000 00:27]
Ali heeft het over mobiele studios en andere toestanden. Hij wil het wel erg serieus aanpakken. Of de andere bewoners het daarmee eens zijn kan ik niet echt zien.
Desiree zegt een paar keer 'ga maar zitten' tegen Ferdi die achter haar staat. Ferdi gaat op haar zitten en gaat verder met masseren. Hmm...
0.38 uur
Ferdi gaat weer staan, blijft masseren en roept iets lulligs tegen Leo. Leo is vanavond nogal de pispaal van iedereen.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 16-09-2000 00:36]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |