Mag ik het aanbrengen, oefenen voor m'n opleiding toch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
God dat benen scheren was het wel waard zeg. Wat een genot dat tape.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mag ik het aanbrengen, oefenen voor m'n opleiding toch.
Oeh ik wilde altijd al als model figurerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de kappersopleiding wilden ze me nooit hebben Onbegonnen zaak
Deathlift or Die.
Eigenlijk mis ik de kapper wel. Dat speciale momentje, eens in de zo veel weken, wanneer ik eventjes fysiek contact met een dame heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oeh ik wilde altijd al als model figurerenBij de kappersopleiding wilden ze me nooit hebben Onbegonnen zaak
Die momentjes moet je koesteren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Eigenlijk mis ik de kapper wel. Dat speciale momentje, eens in de zo veel weken, wanneer ik eventjes fysiek contact met een dame heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die momentjes moet je koesteren.Ik ga mijn haar weer laten groeien. Beau mag mij weer eens hoofdmassages gaan geven, met d'r pronte borstjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Die orthodontiste #nattedromen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar weer laten groeien. Beau mag mij weer eens hoofdmassages gaan geven, met d'r pronte borstjes.
Expres nooit je elastiekjes ingedaan, zodat je langer naar de orthodontist moest. OFNIENIKKUH?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die orthodontiste #nattedromen.![]()
Was altijd zo een spang halfbloedje
, pronte borstjes op m'n voorhoofd bouncend, wetend dat ik daar een stibba van kreeg.
DEZE BOYquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Expres nooit je elastiekjes ingedaan, zodat je langer naar de orthodontist moest. OFNIENIKKUH?
Nee ik wilde er zo snel mogelijk weg helaas. Allemaal skere dames bij mijn praktijk.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik wilde er zo snel mogelijk weg helaas. Allemaal skere dames bij mijn praktijk.
Oh snap Etha, stuck in the middle.quote:
dWc, ekte beugelbekkies wete wrom.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Oh snap Etha, stuck in the middle.
Ik had vroeger zo'n ding, kon ik tegen m'n gehemelte klikken en er ook gemakkelijk weer uithalen. Like a baws.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dWc, ekte beugelbekkies wete wrom.
Voor de seks even je klikding uit je bakkes halen en in een bakje doen. Hirlak erotisch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n ding, kon ik tegen m'n gehemelte klikken en er ook gemakkelijk weer uithalen. Like a baws.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo'n ding, kon ik tegen m'n gehemelte klikken en er ook gemakkelijk weer uithalen. Like a baws.
[ afbeelding ]
Het was groep 3/4 man, toen deed ik nog niet aan seksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor de seks even je klikding uit je bakkes halen en in een bakje doen. Hirlak erotisch.
Mijn orthodontist flashte mij vies hard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dat was 1 van de 3 verschillende beugels die ik heb gehad. Ik was echt een hopeloos geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |