"Hier in de randstad"? Wat doe je daarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef ThaTim het volgende:
Valt me btw op hier in de randstad dat er vet veel fernandes gedronken wordt, dat zie je niet in Limburg
studeer in rotterdamquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
"Hier in de randstad"? Wat doe je daar?
erasmusquote:
Die zijn vast al verpatst.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Alsof ze met dat geld eten gaan halen. Die stelletje daklozen krijgen een subsidie van de overheid. Hoorde laatst op het nieuws dat er zelfs in A'dam of R'dam een proef aan de gang te is waar een paar daklozen een Samsung S3 incl een kpn abbo krijgen zodat ze hun dagelijkse "survivalbattle" kunnen tweeten.
Kakarot mocht willen dat hij mij was.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kakarot mocht willen dat hij mij was.
Thanks, heb zojuist wel 48u een leven gehad.
Cool story bro.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ha! Je zat me de hele tijd te dm'n over alles en nog wat.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat gedrocht van een stad 'Randstad' noemenquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen, niet tof voor de FOK!s enzo. Jeweet.
Dat ene vraagje manquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ha! Je zat me de hele tijd te dm'n over alles en nog wat.
Een leven!!
Mag ookquote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:20 schreef Ethanolic het volgende:
Volgende x soep ik er een banaan overheen
Matige poging, nu mijn beurt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat slipje zit scheef. Tevens een streep op de muur.
2/10 zou niet raken.
wasditnuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |