Mensen die nog bewijs nodig hebben dat blanke meisjes wel degelijk kunnen dansen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Don't Ever Say White Girls Can't Dance!
http://www.worldstarhipho(...)wshhgtR310Yp5tcjWvY8
[ afbeelding ]
Deze chicks gaan los![]()
.

JB: etha plsquote:Op zondag 2 september 2012 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
Net als dat blanke jongens kunnen dansen. Ik ben het levende voorbeeld.
Nederlandse jongens kunnen niet dansen, klaar.quote:Op zondag 2 september 2012 19:58 schreef Ethanolic het volgende:
Net als dat blanke jongens kunnen dansen. Ik ben het levende voorbeeld.
De vrouwen in veel gevallen ook niet.quote:Op zondag 2 september 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nederlandse jongens kunnen niet dansen, klaar.
Precies dat ja.quote:Op zondag 2 september 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De vrouwen in veel gevallen ook niet.
Ekte bazen leren niet, maar kunnen dansen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB kent mijn moves.
En ze heeft mij leren dansen
Of zo.quote:
Deze toch, die jij toen postte.quote:Op zondag 2 september 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Achter chicks staan om te dansen waarop zij bewegen als een sprinkhaan met spierdystrofie en je hun ritme niet kan vatten.
Oja precies, mensen kunnen uit het niets moonwalken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ekte bazen leren niet, maar kunnen dansen.
Haha, kon niet missen natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of zo.
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3D-k98bRUOb4g
Ohja, iddquote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze toch, die jij toen postte.![]()
Ik wel hoor.quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oja precies, mensen kunnen uit het niets moonwalken.
Zeker bro, zeker.quote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, jij met dat lange logge lichaam die danst?
quote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, jij met dat lange logge lichaam die danst?
Alleen dat meisje doen was geen optie?quote:Op zondag 2 september 2012 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, kon niet missen natuurlijk.
[..]
Ohja, idd! Ik zou een trio met hun doen (no homo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |