Er is nog niet zoveel gebeurd, begint nu pas, snel switchen dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kanker, te laat gelezen.
[..]
Was eigenlijk gewoon een serieuze vraagMaar dat is een veel beter plan inderdaad.
Doen wequote:Op zaterdag 1 september 2012 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel gebeurd, begint nu pas, snel switchen dus.
Ze hadden een bootje gehuurd om te gaan vissen. Na het vissen vaarden ze een riviertje in omgeven door riet. Het weer verslechterde en het werd eb waardoor ze de boot stil legden en gingen zoeken naar teken van leven. Ze waren verdwaald dus.quote:
Dit soort gasten ga jij dus bestuderen. Je kan er zeker niet op wachten.quote:
Hoe ben je aan mijn muziekfolder gekomen? Bijna eng dit. Ben grote fan van Incise al vanaf het begin. LP heb ik al een tijdjequote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Luister je Incise? Er is een nieuwe EP uit
Hehe, nice! Ik vroeg het me af omdat je Nujabes ook tof vindt.quote:Op zondag 2 september 2012 10:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe ben je aan mijn muziekfolder gekomen? Bijna eng dit. Ben grote fan van Incise al vanaf het begin. LP heb ik al een tijdje
Dit nummer![]()
De bruidegom niet kwijtgeraakt o.i.d?quote:Op zondag 2 september 2012 10:22 schreef Sinji het volgende:
Btw, nu gewoon aan het werk. Heb de hele avond doorgejast zonder slaap. Bachelor party, laatste vrijgezellenavond voor bruidegom. Paintballen, uit eten, clubben en strippers. Geen enkel probleem. #frisalseenhoentje.
Bijna wel, geen grappen. Hij werd gegrepen door een meid en ze gingen nextlevel schuren. Zo goed als dryhumpen, ik had hem nog nooit zo gezienquote:Op zondag 2 september 2012 11:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
De bruidegom niet kwijtgeraakt o.i.d?
Nujabes blijft de koning van deze genre inderdaad. Tofquote:Op zondag 2 september 2012 11:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, nice! Ik vroeg het me af omdat je Nujabes ook tof vindt.
Die track is inderdaad echt
Nujabesquote:Op zondag 2 september 2012 11:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, nice! Ik vroeg het me af omdat je Nujabes ook tof vindt.
Die track is inderdaad echt
Whaha, moet kunnen op je laatste vrije avond hequote:Op zondag 2 september 2012 11:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bijna wel, green grappen. Hij werd gegrepen door een meid en ze gingen nextlevel schuren. Zo goed als dryhumpen, ik had hem nog nooit zo gezien
lekkere track iddquote:Op zondag 2 september 2012 10:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe ben je aan mijn muziekfolder gekomen? Bijna eng dit. Ben grote fan van Incise al vanaf het begin. LP heb ik al een tijdje
Dit nummer![]()
Zeker!quote:Op zondag 2 september 2012 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nujabes
Incise moet dus gechecked worden begrijp ik
Kan aan gewerkt worden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kan deze even vol? Dat Kakarot komt me m'n strot uit.
Het lijkt idd op zo'n reconstructie van een mummyquote:
Laurynquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |