Elke 3 weken. Over 2 weken moet ik weer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gelukkig! Zwaar kut dat je er een hele week last van hebt. Hoelang zit er tussen ongeveer voordat je weer moet?
Dus het is, als je het simpel bekijkt, 2 weken goed slapen en dan weer een week niet..? Of is het de ene keer anders dan de andere keer?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Elke 3 weken. Over 2 weken moet ik weer.![]()
@Justin: knuf terug.
De eerste keer had ik vijf dagen flink last maar dacht dat dat kwam door te weinig rust ivm de uitvaart van Kim's vader. Nu heb ik voldoende rust genomen maar duurde de pijn en lusteloosheid juist langer. Daar komt ook nog bij dat sinds de vorige keer mn nierfunctie achteruit is gegaan en bepaalde bloedwaarden omhoog ivp dalen dus het gaat niet zoals het allemaal moet. Woensdag bloedprikken ivm de nieren en dan afwachten of de scan ivm de operatie volgende maand door kan gaan en in hoeverre de dosis van de volgende chemo verlaagd wordt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus het is, als je het simpel bekijkt, 2 weken goed slapen en dan weer een week niet..? Of is het de ene keer anders dan de andere keer?
Duidelijk duidelijk. Ik zou willen dat ik je de helft van mijn nachtrust kan doen want ik slaap altijd als een malle.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De eerste keer had ik vijf dagen flink last maar dacht dat dat kwam door te weinig rust ivm de uitvaart van Kim's vader. Nu heb ik voldoende rust genomen maar duurde de pijn en lusteloosheid juist langer. Daar komt ook nog bij dat sinds de vorige keer mn nierfunctie achteruit is gegaan en bepaalde bloedwaarden omhoog ivp dalen dus het gaat niet zoals het allemaal moet. Woensdag bloedprikken ivm de nieren en dan afwachten of de scan ivm de operatie volgende maand door kan gaan en in hoeverre de dosis van de volgende chemo verlaagd wordt.
Het is dus even doorbijten en hopelijk is het niet voor niets.
Ik nu ook weer hoor. Slapenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Duidelijk duidelijk. Ik zou willen dat ik je de helft van mijn nachtrust kan doen want ik slaap altijd als een malle.
Schathaliequote:
Fijne hobbyquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik nu ook weer hoor. Slapen
Dat ook.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slapen is vooral fijn als je de volgende dag geen wekker hoeft te zetten
Ik word al moe als ik jouw post lees.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijne hobbyVooral na een anderhalf uur beulen in de sportschool. En dat was vanavond. Dus straks heel diep slapen. Morgen hardlopen dus dan ook weer fijn slapen.
Ja het is nodig. Vind ik zelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik jouw post lees.Sportschool, hardlopen...goed bezig. Dan heb je een goede nachtrust ook wel hard nodig.
Hoi dubbel Gquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:32 schreef GimmeGore het volgende:
Goeiemorgen Tukkers en Tukkerinnetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |