Ben je al ingeschreven bij Woningnet? Bij vrijwel alle regios die daaronder vallen staat een tooltje waarmee je per soort woning en/of per wijk/stad/dorp kunt berekenen wat je slagingskans is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:33 schreef Mark_nl het volgende:
Weet iemand wat de gemiddelde wachttijd is voor een sociale huurwoning (3 kamer appartement van ≧ 45 m² ) in Hilversum?
De enige speciale voorwaarde waar ik aan voldoe is dat ik daar per week 19 uur of meer werkzaam ben.
Ik ben me nu aan het inschrijven, maar op de site kon ik alleen een indicatie vinden van andere regio'squote:Op maandag 27 augustus 2012 19:36 schreef cricket het volgende:
[..]
Ben je al ingeschreven bij Woningnet? Bij vrijwel alle regios die daaronder vallen staat een tooltje waarmee je per soort woning en/of per wijk/stad/dorp kunt berekenen wat je slagingskans is.
EDIT: Ik kan me blijkbaar nog niet inschrijven omdat ik er nu nog niet woon.quote:De Alliantie:
Almere e.o.: 3,6 jaar;
Amsterdam: afhankelijk van het type woning 6 tot 12 jaar;
Amersfoort e.o.: afhankelijk van het type woning 2 tot 4 jaar.
Ik had via funda echt een hele mooie portiekflat (2 kamers) gevonden aan de langestraat (boven de AH) maar die was net een halfuur voordat ik met de makelaar belde verhuurd... echt balenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:03 schreef beware_reageerd het volgende:
Ga maar uit van jaren.
Je kunt beter H'sum en een straal erom pakken.
Bijv Huizen, waar wij wonen, Bussum etc.
Hilversum is echt druk. En mocht je wat hebben dan garandeer ik je de wijk bij Erfgooiersstraat.
Meer schotels dan ollanders.
Veel gaat in verkoop. Hou daar rekening mee.
Hier kun je vaak nog wat regelen met Vitalis (oid) hebben veel app in de Oostermeent etc.
Wellicht heb je geluk, maar ga daar niet vanuit.
Bellen wil wel eens helpen, al zeggen ze dat dat niet zo is.
Schijt hebben dus en situatie uitleggen. En blijven bellen.
Suc6.
Hoe en waar het staat wisselt per regio, meestal moet je wel ingelogd zijn (zodat je ze eigen wachttijd kunnen vergelijken). Gooi en vechtstreek heeft zo te zien wel een verantwoording van de woningen van de vorige ronde (daar staat er nu maar 1, maar volgende week zullen er meer staan), daar kun je ook wachttijden uit afleiden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:07 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het inschrijven, maar op de site kon ik alleen een indicatie vinden van andere regio's
[..]
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:11 schreef cricket het volgende:
[..]
Gooi en vechtstreek heeft zo te zien wel een verantwoording van de woningen van de vorige ronde (daar staat er nu maar 1, maar volgende week zullen er meer staan), daar kun je ook wachttijden uit afleiden.
http://www.woningnet.nl/verantwoording_zoeken.asp?IID=2quote:
Funda is nou niet echt sociale verhuurder.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:09 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Ik had via funda echt een hele mooie portiekflat (2 kamers) gevonden aan de langestraat (boven de AH) maar die was net een halfuur voordat ik met de makelaar belde verhuurd... echt balen
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik zie alleen Muiden als resultaat staan, als ik die aanklik en vervolgens op zoeken klik dan krijg ik 0 zoekresultaten te zienquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:23 schreef cricket het volgende:
[..]
http://www.woningnet.nl/verantwoording_zoeken.asp?IID=2
Hier kun je de vergeven woningen van de vorige ronde opzoeken. Daar zal ook een indicatie bijstaan van wachttijd van wie de woning heeft gekregen. Nu staat er maar eentje, maar de huidige ronde is volgende week afgelopen dus daarna zullen de resultaten van deze week er komen te staan.
Maar ze hebben, als je eenmaal kunt inloggen, ongetwijfeld een betere slagingskanstool.
Nee maarja, soms staan daar ook mooie betaalbare woningen op, het is vaak net even geluk hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:15 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Funda is nou niet echt sociale verhuurder.
Dat is De Alliantie etc.
Maargoed, wellicht kun je daar wel slagen.
Via woningnet zal het jaren zijn vrees ik.
Klopt, de resultaten zijn van de week ervoor. Er zijn elke 2 weken aanbiedingen. Vorige week was er dus maar eentje, volgende week zie je de resultaten van deze week. Die ene die je niet kunt zien zal wel een onderhandse geweest zijn, voor een speciale doelgroep ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:53 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik zie alleen Muiden als resultaat staan, als ik die aanklik en vervolgens op zoeken klik dan krijg ik 0 zoekresultaten te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |