Een man mag altijd hoop hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik doelde eigenlijk meer op t feit dat de kans dat je haar ooit in het echt zou tegenkomen al erg klein is, de kans dat ze sowieso interesse zou hebben dan nog kleiner, t feit dat ze t alleen met vrouwen doet, boeit dan ook niet meer echt.
Ik voel me toch wel verbonden op dat momentquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Net 1 gevonden.
En tuurlijk is dat liefhuilen tijdens seks geeft verbondenheid.
Dat is de brandstof voor echte mannen idd.quote:
Ik heb altijd al eens een lustobject willen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik herkende dat lekkere kontje. Heb je foto's in KPD gezien.
Ga je dan serieus huilen? Ik zou dan abrupt stoppenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel verbonden op dat moment![]()
Ik ben wel blij dat het niet zo vaak gebeurt btw
dit iddquote:
Dqod moet niet zoveel babbelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag nu ook![]()
Je schijnt wel wat vrouwelijks te hebben
Oh je was srsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel verbonden op dat moment![]()
Ik ben wel blij dat het niet zo vaak gebeurt btw
Daar kan ik je nog wel iets grappigs over vertellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef YOLO het volgende:
[..]
Jammer dat Yv. haarzelf weer in anonimiteit hulde die avond.
Gebeurt tijdens het baarmoedertje tikken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |