abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116068299
Ik gebruik al tijden Windows 7 ultimate met Internet explorer 9 voorzien van altijd de nieuwste updates maar toch gaat het mis.

De geschiednis wil ik graag bewaard hebben en heb daarom ook deze gezet op oneindig lang bewaren. Na verloop van tijd wordt alleen rad.msn opgeslagen in de geschiedenis en moet ik de IE instellingen resetten met gevolg dat ook de geschiedenis die er stond verloren gaat.

Iemand enig idee waar het mis gaat...?
pi_116068373
Bij het gebruik van IE
pi_116068439
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:31 schreef Auroraw het volgende:
Bij het gebruik van IE
Krijgen we dat weer dat mensen liever FF of weet ik het wat gebruiken. Nee gebruik IE maar hoor nooit van mensen dat ze deze problemen hebben
pi_116068544
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer dat mensen liever FF of weet ik het wat gebruiken. Nee gebruik IE maar hoor nooit van mensen dat ze deze problemen hebben
Dat komt omdat de meeste mensen geen IE gebruiken. IE is gewoon puur bagger en dit soort problemen zou je vaker horen wanneer iedereen het zou gebruiken. Wees slim en installeer een goede browser.
pi_116068646
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat komt omdat de meeste mensen geen IE gebruiken. IE is gewoon puur bagger en dit soort problemen zou je vaker horen wanneer iedereen het zou gebruiken. Wees slim en installeer een goede browser.
Volgens mij is IE nog steeds de meest gebruikte browser
pi_116068862
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Volgens mij is IE nog steeds de meest gebruikte browser
Al lang niet meer. Sinds de komst van Google Chrome zie je dat Internet Explorer bijna niet meer gebruikt wordt. Google Chrome is nu gewoon de meest gebruikte browser.

Bron.
pi_116068960
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:

[..]

Al lang niet meer. Sinds de komst van Google Chrome zie je dat Internet Explorer bijna niet meer gebruikt wordt. Google Chrome is nu gewoon de meest gebruikte browser.

Bron.
Je hebt gelijk maar heb je ook een antwoord op de vraag
pi_116069554
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar heb je ook een antwoord op de vraag
Dat was de vraag, toch?

IE is gewoon een vreemde browser. Een beetje ICT'er durft er niet eens mee te werken omdat hij weet dat het nooit lang goed kan gaan met deze browser.
Wat houdt je tegen om een veel betere browser te downloaden en te installeren?
pi_116070353
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dat was de vraag, toch?

IE is gewoon een vreemde browser. Een beetje ICT'er durft er niet eens mee te werken omdat hij weet dat het nooit lang goed kan gaan met deze browser.
wat een kul _O-
gaat nml al tijden goed hier (en dan ben ik niet de enige waar ik het over heb)
ik heb slechtere ervaringen met andere browsers.. maarja, dat is een andere discussie en zou niet hier gevoerd moeten worden, TS wil een oplossing..
quote:
Wat houdt je tegen om een veel betere browser te downloaden en te installeren?
hij wil een oplossing voor zijn probleem, niet zijn kop in het zand steken en doen alsof er niks gebeurd ...

http://windowssecrets.com(...)sing-URLs-in-history
in iedergeval 1 mogelijke oplossing voor je probleem
(zie de post van phlippel ; post #12 )
pi_116070562
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef mschol het volgende:

[..]

wat een kul _O-
gaat nml al tijden goed hier (en dan ben ik niet de enige waar ik het over heb)
ik heb slechtere ervaringen met andere browsers.. maarja, dat is een andere discussie en zou niet hier gevoerd moeten worden, TS wil een oplossing..

[..]

hij wil een oplossing voor zijn probleem, niet zijn kop in het zand steken en doen alsof er niks gebeurd ...

http://windowssecrets.com(...)sing-URLs-in-history
in iedergeval 1 mogelijke oplossing voor je probleem
(zie de post van phlippel ; post #12 )
Dat eerste is ook onzin ben zelf een ITer en werk graag met IE. Lekker makkelijk hoef niets extra te installeren.

Wat betreft de oplossing die je aanhaalt ik heb niet het probleem dat het niet te verhelpen is maar moet iedere keer resetten en dan ben ik weer alles kwijt
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 23:13:48 #11
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_116483670
Ik zit met hetzelfde probleem en ja, ik wil ook liever met IE blijven werken.

Browserindex verwijderen leek even wat te doen er verschenen weer dingen in de geschiedenis, maar dat was van korte duur... }:|

Daarnaast, dat was voor mij eigenlijk de aanleiding om even verder te kijken, doen de radiostreams het niet. :(

Ben er nu alweer een dag mee bezig. Microsoft houd me in elk geval wel bezig, deze dagen.

Wie heeft nog een verlichtend inzicht?
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  Moderator donderdag 6 september 2012 @ 23:39:44 #12
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_116484836
Nu toch weer even opgelost door met het programma Privacy Mantra de index te verwijderen, maar voor mij dat gelukt was heb ik het wel een keer of vijf moeten uitvoeren en heropstarten.

Nu draait de radio ook weer, maar ik hou mijn hart vast of dat zo blijft... :{
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')