Krijgen we dat weer dat mensen liever FF of weet ik het wat gebruiken. Nee gebruik IE maar hoor nooit van mensen dat ze deze problemen hebbenquote:
Dat komt omdat de meeste mensen geen IE gebruiken. IE is gewoon puur bagger en dit soort problemen zou je vaker horen wanneer iedereen het zou gebruiken. Wees slim en installeer een goede browser.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:33 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer dat mensen liever FF of weet ik het wat gebruiken. Nee gebruik IE maar hoor nooit van mensen dat ze deze problemen hebben
Volgens mij is IE nog steeds de meest gebruikte browserquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen geen IE gebruiken. IE is gewoon puur bagger en dit soort problemen zou je vaker horen wanneer iedereen het zou gebruiken. Wees slim en installeer een goede browser.
Al lang niet meer. Sinds de komst van Google Chrome zie je dat Internet Explorer bijna niet meer gebruikt wordt. Google Chrome is nu gewoon de meest gebruikte browser.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:38 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Volgens mij is IE nog steeds de meest gebruikte browser
Je hebt gelijk maar heb je ook een antwoord op de vraagquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Sinds de komst van Google Chrome zie je dat Internet Explorer bijna niet meer gebruikt wordt. Google Chrome is nu gewoon de meest gebruikte browser.
Bron.
Dat was de vraag, toch?quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar heb je ook een antwoord op de vraag
wat een kulquote:Op maandag 27 augustus 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was de vraag, toch?
IE is gewoon een vreemde browser. Een beetje ICT'er durft er niet eens mee te werken omdat hij weet dat het nooit lang goed kan gaan met deze browser.
hij wil een oplossing voor zijn probleem, niet zijn kop in het zand steken en doen alsof er niks gebeurd ...quote:Wat houdt je tegen om een veel betere browser te downloaden en te installeren?
Dat eerste is ook onzin ben zelf een ITer en werk graag met IE. Lekker makkelijk hoef niets extra te installeren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:19 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een kul
gaat nml al tijden goed hier (en dan ben ik niet de enige waar ik het over heb)
ik heb slechtere ervaringen met andere browsers.. maarja, dat is een andere discussie en zou niet hier gevoerd moeten worden, TS wil een oplossing..
[..]
hij wil een oplossing voor zijn probleem, niet zijn kop in het zand steken en doen alsof er niks gebeurd ...
http://windowssecrets.com(...)sing-URLs-in-history
in iedergeval 1 mogelijke oplossing voor je probleem
(zie de post van phlippel ; post #12 )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |