Beste FOK!kers,
Enige tijd geleden heb ik een ban mogen ontvangen, omdat een mod het niet kon waarderen dat ik populairder dan hij/zij was. Het ging hem steeds slechter af met het hosselen on the side, iets wat mij met groot succes wel lukt. Nu komt dat omdat hij/zij onder de acne zit, ecto is en last heeft van vierkante ogen, waar ik een ontzettend hete adonis ben.
Goed, dit even ter zijde. In mijn gedurende ban periode heb ik mee mogen maken dat de KLB steeds meer word vervuild met waardeloze topics van kansloze users die eigenlijk nog erger zijn dan de true one FOK! autist, ik heb mij hier mateloos aan geïrriteerd en vind dan ook dat ik de aangewezen persoon ben om mod te worden. Mijn bijdrage als mod zal er alleen maar voor zorgen dat de KLB weer een nette plek word waar op een normale manier gediscussieerd kan worden met elkaar. Dat kinderachtige gedrag moet maar eens afgelopen zijn hier.
Klacht: FOK!kertjes die van de KLB een kinderachtige speeltuin maken.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad