Hij had wel screenshots nodig voordat ie het geloofdequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dank u.
Volgende keer zorg ik er voor dat hij beter is.
Dat is wel slechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij had wel screenshots nodig voordat ie het geloofde
Of heel erg goed omdat er bewijs nodig is....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Slechte troll dus eigenlijk
http://www.dramabutton.com/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of heel erg goed omdat er bewijs nodig is....
Dan is-ie juist goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Slechte troll dus eigenlijk
Broodje gebraaaaaie gehakt ouuuuuuuuuuuweeeeequote:
O mijn god hij leeft hij leeft want hij ademt dus hij leeft en dan heeft hij een berichtje geschreven van hoi punt doei punt dus hij leeft!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Ryan Silva - Sunday Sessions #1 by djryansilva
.
.
.
.
.
Doei
wel op tijd terug gaan van je verlofquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Oh nee dat deed hij niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
wel op tijd terug gaan van je verlof
Bij een lab? BEN JIJ CHEMOBACTERIUS?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau
Daar is 'ie hoor, hoe is het man? Net een uurtje zitten luisteren, hij is goooeeeeeeeeed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Dat ding is echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Cliffy het volgende:
GangstaRijst met z'n sawed off shotgun
Feli kerelquote:
Wel jammer weer hoorquote:
Ga je meth maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau
Dierproeven?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
close, nee ze doen daar iets in de dierenzorg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |