Gewonnen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Fsmxi het volgende:
http://games.fok.nl/siten(...)fok-ubi-maandag.html![]()
Vanavond fifa? Was gisteren weer mooi!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van links dus het zal wel brons zijn.
Nee ik ga voorlopig geen Fifa meer spelen denk ik. Ben uit vorm Die batta's van gisteren hebben mijn nek omgedraaid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanavond fifa? Was gisteren weer mooi!
Saa deze boy. Je komt maar op een manier in vorm en dat is door te spelen en München is gewoon een kut teamquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik ga voorlopig geen Fifa meer spelen denk ik. Ben uit vorm Die batta's van gisteren hebben mijn nek omgedraaid.
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesssquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef KneusTeun het volgende:
Ik mag ook verlengen! alleen wacht ik op wat die apple nerds gaan doen met die nieuwe phone...
Wow, maar hij staat niet in de workshop zie ik nu.. er was er ook al eens eerder een die bijna hetzelfde deed alleen deze ziet jer wel een stuk vetter uitquote:
Blijft toch één van de betere telefoons.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesss
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fatsoenlijke telefoons kopen misschien ipv Aaaaiphonesss
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of ietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Voor mij is het na HTC's Samsungs de eerste telefoon waar ik echt tevreden mee ben.
En voor het eerst dat een telefoon nog 100% in orde is na 2 jaar grof gebruik.
Nou, en dus ben jij net zo tevreden als mij. hoeven we niet als trieste fanbois meer te gaan ragen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of iets
Ik heb ook een Desire. HD'tjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb mijn desire ook 2 jaar nu het enige wat kut is de batterij na zovaak opladen. Nog nooit moeten op sturen of iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |