Wel een matige hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.
Je lijkt Nick welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag maar aan Piet of hij mijn app wil doorsturen waar ik zeg dat ik troll.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja had er meer van verwacht inderdaad. Volgende keer beter
Hij had wel screenshots nodig voordat ie het geloofdequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dank u.
Volgende keer zorg ik er voor dat hij beter is.
Dat is wel slechtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hij had wel screenshots nodig voordat ie het geloofde
Of heel erg goed omdat er bewijs nodig is....quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Slechte troll dus eigenlijk
http://www.dramabutton.com/quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of heel erg goed omdat er bewijs nodig is....
Dan is-ie juist goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Daarom. Slechte troll dus eigenlijk
Broodje gebraaaaaie gehakt ouuuuuuuuuuuweeeeequote:
O mijn god hij leeft hij leeft want hij ademt dus hij leeft en dan heeft hij een berichtje geschreven van hoi punt doei punt dus hij leeft!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Ryan Silva - Sunday Sessions #1 by djryansilva
.
.
.
.
.
Doei
wel op tijd terug gaan van je verlofquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Oh nee dat deed hij niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
wel op tijd terug gaan van je verlof
Bij een lab? BEN JIJ CHEMOBACTERIUS?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau
Daar is 'ie hoor, hoe is het man? Net een uurtje zitten luisteren, hij is goooeeeeeeeeed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Dat ding is echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Cliffy het volgende:
GangstaRijst met z'n sawed off shotgun
Feli kerelquote:
Wel jammer weer hoorquote:
Ga je meth maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau
Dierproeven?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
close, nee ze doen daar iets in de dierenzorg
http://www.vhlgenetics.com/nl-nl/overons.aspxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hmm,
Vraag ontwijken? Hmmm.
Hmmm.
Ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Michhas het volgende:
Mooi middagje uitgekozen om vrij te zijn
Waarom doe je het dan? Kan me niet voorstellen dat het wat toevoegt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
Zo klote dat ik deze week weinig tijd heb om te gamen. Ben nu lvl 44 affinity bij Forza 4 en die lvl 50 is in zicht. Soooooooooooo close
En daarna NOOIT meer in een chevy rijden
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Kan me niet voorstellen dat het wat toevoegt?
pssst doe mij een paar milquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopen
Ik vind het gewoon wel een leuk doel om naartoe te werken. Daarnaast vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden maar ondertussen wil ik ook wel weer eens wat andersIk had de uitdaging toch iets onderschat.
Oke nouja ieder zijn ding ik zou er nooit aan beginnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopen
Ik vind het gewoon wel een leuk doel om naartoe te werken. Daarnaast vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden maar ondertussen wil ik ook wel weer eens wat andersIk had de uitdaging toch iets onderschat.
D3 all day everyday baby.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke nouja ieder zijn ding ik zou er nooit aan beginnen
Wat is je tag? Dan kan ik je even helpen/of dergelijkequote:
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Gister kats vergeten om Forza 4 mee te nemen
Anders had ik wel even laten zien hoe het moet
haha dan kom ik met een leger met flaktroopers en dan pof ik je overhoop en daarna vernietig ik je basis met vijf apocalypse tanksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.
Wat is je battletag lief?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha dan kom ik met een leger met flaktroopers en dan pof ik je overhoop en daarna vernietig ik je basis met vijf apocalypse tanks
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beukenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.
ik heb vernomen dat jij überhaupt niet kan rijdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beuken
Michhas#2595quote:
Heb je duidelijk nog nooit met mij in een LAV of M1 Abrams gezeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat jij überhaupt niet kan rijden
Zit zelf nu met 2 characters in Act 2 nightmare, maar ben alle characters een beetje aan het uitproberen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
Act III. op Hell.... en ik zit vast.
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit zelf nu met 2 characters in Act 2 nightmare, maar ben alle characters een beetje aan het uitproberen.
moet je met ross doen, en dan op het einde winnen. Heeft hij die achievement alweer niet gehaaltquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doen
Michiel is veranderd sinds Diablo 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doen
je liegt dat je barstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Michiel is veranderd sinds Diablo 3.
Vind je het gek als je van links naar rechts over de baan zwabbert op een 4 km lang recht stuk op Le Mans. Hoe de neuk krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beuken
Heb die game niet meer denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
moet je met ross doen, en dan op het einde winnen. Heeft hij die achievement alweer niet gehaalt
Wat overweeg je dan, SGP?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar toch eens voor iets anders ga stemmenEen kleinere partij
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen
50Plus?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar toch eens voor iets anders ga stemmenEen kleinere partij
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen
En een mooie reclame met een Johan Cruijff imitatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Libertarische Partij, hebben behoorlijk goede argumenten
Die was wel echt tenenkrommend inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En een mooie reclame met een Johan Cruijff imitatie
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Blanco stemmen vind ik zo nutteloos... Je stem gaat niet verloren, maar persoonlijk win je er niets mee. Er is toch altijd wel een partij die het meest met jouw denkwijze in lijn ligt lijkt me. Al is het nog altijd beter dan niet stemmen uiteraard
Uiteraard. Mijn homies uit Staphorst en ik hebben Staaij's backquote:
Ja als ik naar mijn controller blaas vlieg ik al rondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind je het gek als je van links naar rechts over de baan zwabbert op een 4 km lang recht stuk op Le Mans. Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar
In mijn ogen is het een beetje pretentieus. Ik, als luie donder, zou het gewoon aan me voorbij laten gaan.quote:Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen.
Nee, want dan gaat mijn stem (volgens mij) naar de grootste partij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In mijn ogen is het een beetje pretentieus. Ik, als luie donder, zou het gewoon aan me voorbij laten gaan.
Nee wordt naar rato verdeeld over alle partijenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat mijn stem (volgens mij) naar de grootste partij.
Je mist een stukje in die beredenatie:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.
Als jij word verplicht om te kiezen tussen het eten van een stierenbal of het eten van een stierenoog, kies je ook voor de minst gore. Dat betekend niet automatisch dat je het ook lekker vind.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen want ik kan blanco stemmen. En dat is een bewuste keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |