moet je met ross doen, en dan op het einde winnen. Heeft hij die achievement alweer niet gehaaltquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doen
Michiel is veranderd sinds Diablo 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doen
je liegt dat je barstquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Michiel is veranderd sinds Diablo 3.
Vind je het gek als je van links naar rechts over de baan zwabbert op een 4 km lang recht stuk op Le Mans. Hoe de neuk krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beuken
Heb die game niet meer denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
moet je met ross doen, en dan op het einde winnen. Heeft hij die achievement alweer niet gehaalt
Wat overweeg je dan, SGP?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar toch eens voor iets anders ga stemmenEen kleinere partij
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen
50Plus?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat ik dit jaar toch eens voor iets anders ga stemmenEen kleinere partij
![]()
Al zal ik dan vast mijn stem weggooien omdat ze geen zetel halen
En een mooie reclame met een Johan Cruijff imitatiequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Libertarische Partij, hebben behoorlijk goede argumenten
Die was wel echt tenenkrommend inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En een mooie reclame met een Johan Cruijff imitatie
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:39 schreef Rossdale het volgende:
Blanco stemmen vind ik zo nutteloos... Je stem gaat niet verloren, maar persoonlijk win je er niets mee. Er is toch altijd wel een partij die het meest met jouw denkwijze in lijn ligt lijkt me. Al is het nog altijd beter dan niet stemmen uiteraard
Uiteraard. Mijn homies uit Staphorst en ik hebben Staaij's backquote:
Ja als ik naar mijn controller blaas vlieg ik al rondquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind je het gek als je van links naar rechts over de baan zwabbert op een 4 km lang recht stuk op Le Mans. Hoe de neuk krijg je dat voor elkaar
In mijn ogen is het een beetje pretentieus. Ik, als luie donder, zou het gewoon aan me voorbij laten gaan.quote:Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen.
Nee, want dan gaat mijn stem (volgens mij) naar de grootste partij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
In mijn ogen is het een beetje pretentieus. Ik, als luie donder, zou het gewoon aan me voorbij laten gaan.
Nee wordt naar rato verdeeld over alle partijenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat mijn stem (volgens mij) naar de grootste partij.
Je mist een stukje in die beredenatie:quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die het meest met mijn denkwijze in lijn ligt inderdaad. Dat betekend niet automatisch dat ik het er mee eens ben.
Als jij word verplicht om te kiezen tussen het eten van een stierenbal of het eten van een stierenoog, kies je ook voor de minst gore. Dat betekend niet automatisch dat je het ook lekker vind.
Gelukkig hoef ik niet te kiezen want ik kan blanco stemmen. En dat is een bewuste keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |