Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan? Kan me niet voorstellen dat het wat toevoegt?
pssst doe mij een paar milquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopen
Ik vind het gewoon wel een leuk doel om naartoe te werken. Daarnaast vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden maar ondertussen wil ik ook wel weer eens wat andersIk had de uitdaging toch iets onderschat.
Oke nouja ieder zijn ding ik zou er nooit aan beginnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Achievement en als je lvl 50 wordt krijg je schijnbaar 100 miljoen waarmee ik elke auto die ik maar wil kan kopen
Ik vind het gewoon wel een leuk doel om naartoe te werken. Daarnaast vind ik het wel toffe auto's om mee te rijden maar ondertussen wil ik ook wel weer eens wat andersIk had de uitdaging toch iets onderschat.
D3 all day everyday baby.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke nouja ieder zijn ding ik zou er nooit aan beginnen
Wat is je tag? Dan kan ik je even helpen/of dergelijkequote:
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Gister kats vergeten om Forza 4 mee te nemen
Anders had ik wel even laten zien hoe het moet
haha dan kom ik met een leger met flaktroopers en dan pof ik je overhoop en daarna vernietig ik je basis met vijf apocalypse tanksquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.
Wat is je battletag lief?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
haha dan kom ik met een leger met flaktroopers en dan pof ik je overhoop en daarna vernietig ik je basis met vijf apocalypse tanks
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beukenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge dan maai ik je met auto en al nog wel een keer neer met mijn straaljoager.
ik heb vernomen dat jij überhaupt niet kan rijdenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rossdale en Zjozz kunnen ook niets anders dan beuken
Michhas#2595quote:
Heb je duidelijk nog nooit met mij in een LAV of M1 Abrams gezeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik heb vernomen dat jij überhaupt niet kan rijden
Zit zelf nu met 2 characters in Act 2 nightmare, maar ben alle characters een beetje aan het uitproberen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:36 schreef KneusTeun het volgende:
Act III. op Hell.... en ik zit vast.
Beter gaan we gewoon Splinter Cell doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zit zelf nu met 2 characters in Act 2 nightmare, maar ben alle characters een beetje aan het uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |