O mijn god hij leeft hij leeft want hij ademt dus hij leeft en dan heeft hij een berichtje geschreven van hoi punt doei punt dus hij leeft!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Ryan Silva - Sunday Sessions #1 by djryansilva
.
.
.
.
.
Doei
wel op tijd terug gaan van je verlofquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Oh nee dat deed hij niet!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
wel op tijd terug gaan van je verlof
Bij een lab? BEN JIJ CHEMOBACTERIUS?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau
Daar is 'ie hoor, hoe is het man? Net een uurtje zitten luisteren, hij is goooeeeeeeeeed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hoi
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
Doei
Dat ding is echt heerlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:23 schreef Cliffy het volgende:
GangstaRijst met z'n sawed off shotgun
Feli kerelquote:
Wel jammer weer hoorquote:
Ga je meth maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Bozz187 het volgende:
toch nog maar even als back-up bij een laboratorium in Wageningen solliciteren
mocht het toch niet lukken bij Def. dan heb ik nog werk zonder uitzendbureau
Dierproeven?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
close, nee ze doen daar iets in de dierenzorg
http://www.vhlgenetics.com/nl-nl/overons.aspxquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hmm,
Vraag ontwijken? Hmmm.
Hmmm.
Ja?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef Michhas het volgende:
Mooi middagje uitgekozen om vrij te zijn
Waarom doe je het dan? Kan me niet voorstellen dat het wat toevoegt?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:58 schreef Rossdale het volgende:
Zo klote dat ik deze week weinig tijd heb om te gamen. Ben nu lvl 44 affinity bij Forza 4 en die lvl 50 is in zicht. Soooooooooooo close
En daarna NOOIT meer in een chevy rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |