Dan bel je toch niet? Weet je zeker dat je niets terug krijgt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:16 schreef shabalala het volgende:
Maar had al verhalen gehoord dat je weinig terug zou krijgen.
die is er niet maar ben benieuwd of mensen weten of je nog iets terugkrijgtquote:Nou, wat is het probleem dan?
we zouden erna gaan winkelen met die 300euro.quote:Geen slechte buit... maar welke idioot neemt dat nu mee naar het strand?
Dat is afhankelijk van de situatie en van de verzekering. Daar heb je concreet dus niets aan, aan die ervaringen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef shabalala het volgende:
[..]
die is er niet maar ben benieuwd of mensen weten of je nog iets terugkrijgt
Die verzekering verwachtte zeker dat ze een nieuwe kocht in Hong Kongquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef nelisb het volgende:
M'n vrouw kreeg 250¤ terug van de reisverzekering toen haar iPhone gestolen was in HongKong.
Kan je niet echt 2 x een S2 van kopen denk ik. Hopelijk betaald jullie verzekering meer.
Sorry maar vind het best dom om zoveel van waarde mee te nemen naar het strand.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef shabalala het volgende:
ik denk dat de waarde in de tas ongeveer 1400 euro was.
maar ik ben al blij als rond de 200euro terugkrijg
klopt het is ook niet slim.quote:Sorry maar vind het best dom om zoveel van waarde mee te nemen naar het strand.
Hoezo moet je een mobieltje meenemen? Ik wist niet dat dat een basisbehoefte was. Enigste wat je buiten de auto nodig hebt is de sleutel en die kan je best wel goed verbergen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 07:22 schreef Pap89 het volgende:
Altijd lastig, op het strand.
Zo is een dagje strand in Nederland, met z'n 2en ook al niet handig.
Want dan laat je al het meeste in de auto, maar een mobieltje + auto sleutel moet je toch meenemen
Als ze de auto sleutel dan ook nog eens pakken, ben je alsnog alles kwijt.
Dit dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef Inlognaam het volgende:
Geen slechte buit... maar welke idioot neemt dat nu mee naar het strand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |