nee hoor. ik geloof gewoon niet alles wat ik zie, zeker niet als het van de media komtquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wilders volger nummer 1 is aangetreden.
Denk dat je er naar moet kijken wanneer iemand langere tijd aan het woord is, wat de mensen van dat pleidooi vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De thuistribune is nu lekker vaag zeg, het is niet duidelijk of je nou liked voor wilders of rutte
Dan zijn de mensen het op het moment met geen van beiden eensquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Denk dat je er naar moet kijken wanneer iemand langere tijd aan het woord is, wat de mensen van dat pleidooi vinden.
Ja inderdaad, verbaast me ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Rutte doet het prima, moet gezegd.
Capabele man.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Rutte doet het prima, moet gezegd.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wilders
- Luiers
- Rollators
- Europa
- Islam
- Blanco sjek
Het gaat om het publiek overtuigen, niet elkaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Wilders is de winnaar van dit 'gesprek'
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is erg jammer dat de VVD onder leiding van Rutte is verworden tot een oer-conservatieve, veel te rechtse partij.
FYPquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wilders
- Luiers
- Rollators
- Europa
- Islam
- Blanco sjek
- Tandenfee
Dit idd, de helft niet meegekregen omdat ze elkaar het wordt niet laten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:30 schreef fratsman het volgende:
Laat een mens eens uitpraten godverdomme!
vast digitale tvquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:32 schreef Paxcon het volgende:
Jullie zijn snel, lijkt wel of de tv hier achterloopt
Heeft ie mogelijk van de tandenfee gehadquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:31 schreef lezzer het volgende:
Sodemieter, die Rutte is tot de tanden gewapend zeg
Frits wil dolgraag op Karel van de Graaf lijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef Paxcon het volgende:
Waarom heeft Frits vandaag een bril op gedaan?
hmmm ben jij wel helemaal objectiefquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:33 schreef MrBaas het volgende:
Samsom is de enige geschikte premier van die vier.
Niet naar mijn avatar kijken aub.
Ja echt een vervelende man, eigenlijk de reden om niet op PVDA te stemmen...quote:
Het was sterker overgekomen als hij Frits niet zou onderbreken om die sneer te kunnen maken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |