Meh.. eens de guild master npc proberen dan.. misschien dat die wel werkt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:41 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Had ik ook een tijd lang. Werkte erg slecht. Pas een paar uur later werkte het bij mij, terwijl ik daarvoor al tijden dezelfde guildnaam probeerde als die ik nu heb.
Ik heb het ook eens over een hele andere boeg gegooid, heb engineer gekozen terwijl ik meestal de brute barbaar uithang. Ik probeerde eerst een beetje m'n feral druid uit WoW na ta maken met een norn ranger maar dat lukt voor geen meter. Geen bear en kitty meer voor mijquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
Vandaag begonnen met een Human Guardian, terwijl ik normaal meestal casters neem en een niet human race.Bevalt me tot nu toe prima, level 7 at the moment.
Ja die wil ik misschien ook nog wel proberen, maar eerst met deze een beetje door knallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens over een hele andere boeg gegooid, heb engineer gekozen terwijl ik meestal de brute barbaar uithang. Ik probeerde eerst een beetje m'n feral druid uit WoW na ta maken met een norn ranger maar dat lukt voor geen meter. Geen bear en kitty meer voor mij![]()
Maar goed, engi is ook awesomeheeft echt zo'n "mad scientist" feeling.
Heuj.. Dat is mijn serverquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef drumstickNL het volgende:
maken we er goed gebruik van; kom
Van wie dan en waarom dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoor dat er wel heel snel gebanned wordt
Volgens mij oa door verkeerd taalgebruik. Las er wat over op twitter, krijg je een 72 uur ban ofzo.quote:
Wat is verkeerd taalgebruik en wat is het nut van de profanity filter dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij oa door verkeerd taalgebruik. Las er wat over op twitter, krijg je een 72 uur ban ofzo.
volgens mij met betrekking tot je character naam. zag er gisteren eentje met de naam cünt destroyer. tja....quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Wat is verkeerd taalgebruik en wat is het nut van de profanity filter dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |