Ja die wil ik misschien ook nog wel proberen, maar eerst met deze een beetje door knallen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:10 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens over een hele andere boeg gegooid, heb engineer gekozen terwijl ik meestal de brute barbaar uithang. Ik probeerde eerst een beetje m'n feral druid uit WoW na ta maken met een norn ranger maar dat lukt voor geen meter. Geen bear en kitty meer voor mij![]()
Maar goed, engi is ook awesomeheeft echt zo'n "mad scientist" feeling.
Heuj.. Dat is mijn serverquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:52 schreef drumstickNL het volgende:
maken we er goed gebruik van; kom
Van wie dan en waarom dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:39 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoor dat er wel heel snel gebanned wordt
Volgens mij oa door verkeerd taalgebruik. Las er wat over op twitter, krijg je een 72 uur ban ofzo.quote:
Wat is verkeerd taalgebruik en wat is het nut van de profanity filter dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij oa door verkeerd taalgebruik. Las er wat over op twitter, krijg je een 72 uur ban ofzo.
volgens mij met betrekking tot je character naam. zag er gisteren eentje met de naam cünt destroyer. tja....quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:47 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Wat is verkeerd taalgebruik en wat is het nut van de profanity filter dan?
Jep; je kunt later wel kosteloos transferren.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:31 schreef GlenSpey het volgende:
Hoe komen jullie op Far Shiverpeaks? Bij mij staat er full en dus kan ik er niet in... moet ik nu maar een andere server kiezen?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef Lamabal het volgende:
De eerste 80'er is er al.
Tadaaaa, een crafter!
http://massively.joystiq.(...)ches-level-80-first/
Ja echt he, ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef GlenSpey het volgende:
Godsklere, onderhand al 26 namen ingevuld en werkelijk ALLES is al bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |