Endgame begint bij lvl 1.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef Onmisbaar het volgende:
Is er een beetje endgame trouwens? Of kun je gewoon de beste gear van een vendor kopen wanneer je het hoogste level bereikt hebt zoals in GW 1?
Ik denk zeker wel, aangezien je niets maandelijks hoeft te betalen, dus je kan gewoon in je eigen tempo van de game genieten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Timm-E het volgende:
Vraagje, ik ben iemand die niet veel tijd heeft voor gamen, als het meezit kan ik soms een paar uurtjes achter elkaar, maar zeker niet dagelijks. Is een MMO als deze dan een beetje te doen? Voor tussendoor zegmaar? Ik heb helemaal geen ervaring met MMO's, vandaar...
moet geen probleem zijn hoor. de meeste quests duren niet zo lang.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Timm-E het volgende:
Vraagje, ik ben iemand die niet veel tijd heeft voor gamen, als het meezit kan ik soms een paar uurtjes achter elkaar, maar zeker niet dagelijks. Is een MMO als deze dan een beetje te doen? Voor tussendoor zegmaar? Ik heb helemaal geen ervaring met MMO's, vandaar...
Want? Je kunt ook alles uit de shop kopen voor ingame geld he.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Onmisbaar het volgende:
Oh dat vind ik wel jammer. Ik lees net ook dat er een real money shop is waarvoor je xp boosters kunt kopen en dergelijke. Ik sla dit spel maar even over geloof ik.
Juist deze MMO is goed voor mensen met weinig tijd, aangezien het spel echt al begint bij lvl 1 en niet pas bij het max lvl.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Timm-E het volgende:
Dungeons kun je in vanaf lvl 15.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Curuu het volgende:
Dat hele endgame op lvl 1 vindt ik wel onzin. Voor mij is endgame de moeilijkste pve dungeons en pvp. Spvp kan hier dan wel op lvl 1 en wvwvw, maar ik mis nog wel de dungeons.
elite dungeonsquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Curuu het volgende:
Dat hele endgame op lvl 1 vindt ik wel onzin. Voor mij is endgame de moeilijkste pve dungeons en pvp. Spvp kan hier dan wel op lvl 1 en wvwvw, maar ik mis nog wel de dungeons.
Welke? Wiki zegt 25/30.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dungeons kun je in vanaf lvl 15.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik denk zeker wel, aangezien je niets maandelijks hoeft te betalen, dus je kan gewoon in je eigen tempo van de game genieten.
Wat ik wel weet is dat de moeilijkheidsgraad van guild wars 2 redelijk hoog zit. Dus als je gewoon rustig de tijd neemt is er geen probleem.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
moet geen probleem zijn hoor. de meeste quests duren niet zo lang.
Top! Dan ben ik echt wel nieuwsgierig geraakt hiernaar. Ik ga me d'r eens in verdiepen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist deze MMO is goed voor mensen met weinig tijd, aangezien het spel echt al begint bij lvl 1 en niet pas bij het max lvl.
Verder heb je geen maandelijkse kosten en staat dus niets je in de weg om het in eigen tempo te spelen.
De XP boosters die je kunt kopen zijn alleen een leuk hebbedingetje. Echt overpowered zijn ze zeker niet. Je kunt beter een cook worden (crafting) en je eigen producten gewoon eten. Die geven ook extra XP. Echt, die Gem Store (real money shop) is met name voor de looks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Onmisbaar het volgende:
Oh dat vind ik wel jammer. Ik lees net ook dat er een real money shop is waarvoor je xp boosters kunt kopen en dergelijke. Ik sla dit spel maar even over geloof ik.
Guild Wars 2 is juist perfect voor iemand die niet zoveel tijd heeft. Je hebt geen maandelijkse kosten en alles wat je kunt doen kan in kleine stukjes gebroken worden. Met uitzondering van de dungeons natuurlijk, maar dat is maar 1 onderdeel van het spel. En die kan je dan doen als je wel eens een paar uurtjes achter elkaar kan spelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:22 schreef Timm-E het volgende:
PvP kan me echt helemaal geen drol schelen. De PvE dungeons trekken me ook niet echt, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:36 schreef Curuu het volgende:
Moet je de fire elemental in metrica province maar eens gaan doen. Kan je je lol op. Lava ontwijken (one shot killer), vuurballen ontwijken (one shot killers), embers neerschieten en dan nog de fire elemental bitchslappen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:29 schreef AMDB het volgende:
Gister Behemoth gedowned, was best epic. Hoop wel op wat bazen waar wat meer tactiek bij nodig is.
Je bedoelt: Ik logde vanmorgen in en had een paar gesloten GW2 topics in mijn actieve lijst?quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:59 schreef Cyan9 het volgende:
Jullie gaan er wel op recordtempo doorheen met de topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |