Wat mij betreft gaat het erom, hoe ze reageren als jij vragen over die factuur hebt.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef FredvZ het volgende:
Alle leveranciers zijn even goed.
Het enige wat ze namelijk doen is facturen sturen...
Dit dus. Dat is het enige wat die bedrijven doen samen met energie inkopen en dat op het net gooien, maar dat boeit je niks.quote:Het enige wat ze namelijk doen is facturen sturen...
Toen ik prijzen ging vergelijken, bleek dat na het eerste jaar die zogenaamde goedkope leveranciers meteen duurder werden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
ALs je ooit in je leven een keertje de klantenservice moet bellen (ik zou mijn god niet weten waarom) en je bent een tokkie dan zou ik de duurste leverancier nemen, anders krijg je nooit een goed antwoord.
Zijn wij net van afgestapt en overgegaan naar de Nuon. 1 jaar vast voor stroom en gas, eens kijken of ze goedkoper zijn. En 175 euro bonus aan het einde.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Al gekeken op gaslicht?
Zit zelf met volle tevredenheid bij Greenchoice
ja duh... na een jaar kan je toch weer wisselen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Toen ik prijzen ging vergelijken, bleek dat na het eerste jaar die zogenaamde goedkope leveranciers meteen duurder werden.
Ik heb via http://www.gaslicht.com/ de leveranciers bekeken, en toen diegene die én betaalbaar én goede service heeft.
Natuurlijk, als je daar zin in hebt, dan kun je dat doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja duh... na een jaar kan je toch weer wisselen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |