abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116024354
Ik heb aan etagewoning toegewezen gekregen met 3 kamers (woonkamer, slaapkamer, douche/wc)
Ik woon alleen

Nu kwam ik uit dat Anode uitkwam op

Tarieven
Stroom

Vastrecht per maand: ¤ 2,38 (incl. BTW) 1900 kWh/jaar

Is dat realistisch?

Lag een brief op aanrecht gericht aan nieuwe bewoner of ik Essent wilde blijven houden.
Essent ken ik wel, Anode zegt mij 3x niks.

Ik heb alleen stroom nodig, Gas zit in de servicekosten :)

Gr
Code of the road
pi_116029188
Oxxio is waardeloos. Essent ook.

Kijk eens bij de consumentenbond voor betrouwbare informatie
  zondag 26 augustus 2012 @ 17:20:47 #3
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_116030419
En wie of wat is Anode?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_116032337
Al gekeken op gaslicht?
Zit zelf met volle tevredenheid bij Greenchoice :)
pi_116033528
Alleen stroom en alleenstaand? Dan is alles prima. Meer dan 2 tientjes ben je niet kwijt in de maand.
Mijn voorschot bij Essent is nu ¤12/maand voor +/- 1400 kWh. (of iets minder)
  zondag 26 augustus 2012 @ 21:12:38 #6
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_116040282
Alle leveranciers zijn even goed.
Het enige wat ze namelijk doen is facturen sturen...

De enige echt invloed op de kwaliteit van de levering heeft, is je netbeheerder en daar kan je toch niet uit kiezen.
So we just called him Fred
  maandag 27 augustus 2012 @ 10:23:32 #7
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116058895
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef FredvZ het volgende:
Alle leveranciers zijn even goed.
Wat mij betreft gaat het erom, hoe ze reageren als jij vragen over die factuur hebt.

http://www.eigenhuis.nl/energie/energiemarkt/leveranciers/
Onder het kopje "klanttevredenheid" is te vinden dat Oxxio onderaan staat wat dat betreft, en bijv. GreenChoice helemaal bovenaan.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_116061801
Ze zijn allemaal evengoed qua levering. ALs je ooit in je leven een keertje de klantenservice moet bellen (ik zou mijn god niet weten waarom) en je bent een tokkie dan zou ik de duurste leverancier nemen, anders krijg je nooit een goed antwoord.

Maar goed, nu realistisch, je belt nooit en krijgt alleen energie-> de leverancier met de grootste bonus kiezen.

quote:
Dit dus. Dat is het enige wat die bedrijven doen samen met energie inkopen en dat op het net gooien, maar dat boeit je niks.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:59:55 #9
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116063355
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:06 schreef sjorsie1982 het volgende:
ALs je ooit in je leven een keertje de klantenservice moet bellen (ik zou mijn god niet weten waarom) en je bent een tokkie dan zou ik de duurste leverancier nemen, anders krijg je nooit een goed antwoord.
Toen ik prijzen ging vergelijken, bleek dat na het eerste jaar die zogenaamde goedkope leveranciers meteen duurder werden.

Ik heb via http://www.gaslicht.com/ de leveranciers bekeken, en toen diegene die én betaalbaar én goede service heeft.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_116070688
Ik heb zelf OXXIO en wil niks anders meer. Hun klantenservice is adequaat en snel (ik heb er nooit langer dan een halve minuut in de wacht gestaan). Verder betaal ik een vast bedrag per maand (al vier jaar) en krijg ieder jaar in December het te veel betaalde bedrag keurig een paar dagen voor de kers retour op mijn rekening. Een potje dat vorig jaar ruim 100 euro was.
Al is de wereld nog zo groot, wij weten uw rekening te vinden tot na uw dood.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:20:32 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_116077086
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Al gekeken op gaslicht?
Zit zelf met volle tevredenheid bij Greenchoice :)
Zijn wij net van afgestapt en overgegaan naar de Nuon. 1 jaar vast voor stroom en gas, eens kijken of ze goedkoper zijn. En 175 euro bonus aan het einde.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_116078944
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:59 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Toen ik prijzen ging vergelijken, bleek dat na het eerste jaar die zogenaamde goedkope leveranciers meteen duurder werden.

Ik heb via http://www.gaslicht.com/ de leveranciers bekeken, en toen diegene die én betaalbaar én goede service heeft.
ja duh... na een jaar kan je toch weer wisselen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:10:52 #13
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116079540
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:57 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

ja duh... na een jaar kan je toch weer wisselen?
Natuurlijk, als je daar zin in hebt, dan kun je dat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')