Dat ook. Als de buren en de politie de hele tijd aan je deur staat maak je toch een goed geïsoleerde sekskamer. Iedereen blij.quote:
Die kamer van jouw klinkt alsof hij voor sm bedoeld is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat ook. Als de buren en de politie de hele tijd aan je deur staat maak je toch een goed geïsoleerde sekskamer. Iedereen blij.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Die kamer van jouw klinkt alsof hij voor sm bedoeld is.
Ik ben blij dat wij een stevig huis hebben. Ik zou het toch behoorlijk minder vinden als de buurman de volgende ochtend op zou merken: "ging je lekker gisteravond"quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]nee, dat is in de kelder.
Maar als je de hele tijd boetes krijgt dan ga je het toch oplossen. Schuimrubber tegen de muren ofzo. Gagball kopen.
Heb wel eens het raam vergeten dicht te doen. Althans daar namen we de tijd niet voor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij een stevig huis hebben. Ik zou het toch behoorlijk minder vinden als de buurman de volgende ochtend op zou merken: "ging je lekker gisteravond"
mensen op campings lijken nogal eens te vergeten dat ze in een tent slapen... Verder woon ik nog op een studentenkamer en dan hoor je nog wel eens wat. Maar dat zullen ze ook wel van mij horen dan. Meer krakende bedden dan gillen gelukkig.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:06 schreef Sakit-Gede het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij een stevig huis hebben. Ik zou het toch behoorlijk minder vinden als de buurman de volgende ochtend op zou merken: "ging je lekker gisteravond"
Ja, om de 1 of andere reden gaan zelfs de meest stevige bedden bij het minste of geringste altijd kraken. Hoogst irritant.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
mensen op campings lijken nogal eens te vergeten dat ze in een tent slapen... Verder woon ik nog op een studentenkamer en dan hoor je nog wel eens wat. Maar dat zullen ze ook wel van mij horen dan. Meer krakende bedden dan gillen gelukkig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |