Zit je dan ook aan die kut webproxy van KPN vast? Vrij irritant dat die soms een error 5xx teruggeeft waardoor bijv de YouTube app op iPhone denkt dat je opnieuw moet inloggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Stap gewoon over naar Simyo, per maand opzegbaar en prima tarieven en belangrijkste: KPN netwerk.
Ik heb ook simyo, maar bovenstaand herken ik niet. Op mijn iphone werkt alles goed, ook youtube dus.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zit je dan ook aan die kut webproxy van KPN vast? Vrij irritant dat die soms een error 5xx teruggeeft waardoor bijv de YouTube app op iPhone denkt dat je opnieuw moet inloggenDit maakt mij al maanden razend.
Nog nooit meegemaakt, wat niet wil zeggen dat het niet zo is natuurlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:40 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zit je dan ook aan die kut webproxy van KPN vast? Vrij irritant dat die soms een error 5xx teruggeeft waardoor bijv de YouTube app op iPhone denkt dat je opnieuw moet inloggenDit maakt mij al maanden razend.
Dat hangt natuurlijk helemaal van je abonnement af. Ik heb zo'n goed abonnement (3 jaar geleden afgesloten), daar kan op dit moment geen aanbieder over heen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zo je abonnement door laten lopen is zonde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |