abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116008473
Eind november loopt mijn telefoonabonnement af. Ik heb nog niet de behoefte aan een nieuwe telefoon, en ik heb ook geen zin in een nieuw abonnement want de prijzen stijgen de pan uit vergeleken met 2 jaar geleden.

Als ik met mijn provider nou niks afspreek wat betreft een nieuw abonnement, loopt mijn abonnement dan door met dezelfde voorwaarden/prijs? Lijkt me sterk, want ik had tenslotte een contract van 2 jaar... Maar als ik straks een sim-only afsluit zit ik er ook weer 1/2 jaar aan vast, want je hebt dat contract getekend.

Is het op één of andere manier mogelijk dat ik zometeen mijn abonnement per maand op kan zeggen? :@
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_116008645
Ja zonder opzeggen loopt je contract door.

Opzegtermijn is dan datgeen wat je overeengekomen bent. Dit is 1,2 of 3 maanden.

Het wordt in iedergeval niet verlengd met diezelfde periode van 2 jaar.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_116009004
Hm, gelukkig. Thanks voor je snelle antwoord! :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_116011481
Persoonlijk zou ik overstappen naar een provider met een simonly welke maandelijks opzegbaar is. Ben bijvoorbeeld.
Dat scheelt ongetwijfeld in kosten en als je weer wat anders wilt ben je er zo van af.
Zo je abonnement door laten lopen is zonde!
pi_116013875
Ik ben na 2 jaar overgestapt naar een sim only. Het scheelt zo maar 20 euro in de kosten (ik heb Ben Regelmatig genomen en later er internet bij genomen) Alleen telefoonminuten scheelt mij tenopzichte van vroeger zo'n 20 euro. En heb ik er nog meer voor ook. Nu met internet moet ik eens kijken (whats app) of ik minder belminuten kan nemen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_116015246
Stap gewoon over naar Simyo, per maand opzegbaar en prima tarieven en belangrijkste: KPN netwerk.
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:40:37 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_116015270
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:37 schreef Tha_Duck het volgende:
Stap gewoon over naar Simyo, per maand opzegbaar en prima tarieven en belangrijkste: KPN netwerk.
Zit je dan ook aan die kut webproxy van KPN vast? Vrij irritant dat die soms een error 5xx teruggeeft waardoor bijv de YouTube app op iPhone denkt dat je opnieuw moet inloggen :r Dit maakt mij al maanden razend.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_116015345
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:40 schreef eleusis het volgende:

[..]

Zit je dan ook aan die kut webproxy van KPN vast? Vrij irritant dat die soms een error 5xx teruggeeft waardoor bijv de YouTube app op iPhone denkt dat je opnieuw moet inloggen :r Dit maakt mij al maanden razend.
Ik heb ook simyo, maar bovenstaand herken ik niet. Op mijn iphone werkt alles goed, ook youtube dus.
pi_116015505
Hm, ik wist niet eens dat er sim-only's waren die per maand opzegbaar waren. :@ Thanks. Die van SimYo ziet er lekker goedkoop uit en is precies wat ik nodig heb. Voldoende minuten/sms en MB, en ik betaal me toch niet scheel. (De helft van mijn huidige kosten). :)
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_116016771
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 09:40 schreef eleusis het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt, wat niet wil zeggen dat het niet zo is natuurlijk.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:30:56 #11
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_116016969
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef Zweefvliegje het volgende:
Zo je abonnement door laten lopen is zonde!
Dat hangt natuurlijk helemaal van je abonnement af. Ik heb zo'n goed abonnement (3 jaar geleden afgesloten), daar kan op dit moment geen aanbieder over heen.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')