Binnenkort fietscombi voor de PSV-Fans als Helmond naar de eredivisie komtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:10 schreef Rickazio het volgende:
toch merkwaardig dat VVV nog eredivisie speelt, gezien budget+stadion
Stinho je kan mij niet vertellen dat je de andere wedstrijden en doelpunten nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Seip blijft lekker voorin hangen en goooool
Mwah, zijn matigere teams op het moment. NAC zie ik inmiddels als een van de grootste kandidaten voor degradatie. Verder ook Willem II.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:10 schreef Rickazio het volgende:
toch merkwaardig dat VVV nog eredivisie speelt, gezien budget+stadion
Was binnen de 16 geraakt toch?quote:
die plaatsen en stadions zijn wel eredivisie-waardig, dus dat zou zonde wezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, zijn matigere teams op het moment. NAC zie ik inmiddels als een van de grootste kandidaten voor degradatie. Verder ook Willem II.
PSV fans die voor Helmond zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnenkort fietscombi voor de PSV-Fans als Helmond naar de eredivisie komt
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was binnen de 16 geraakt toch?
VVV-ADO heb ik niets van gezien vriendquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stinho je kan mij niet vertellen dat je de andere wedstrijden en doelpunten nog niet gezien hebt
Voor de PSV'ers naar helmond jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV fans die voor Helmond zijniedereen in Helmond is voor ajax.
ook zo lekker dichtbij amsterdam natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV fans die voor Helmond zijniedereen in Helmond is voor ajax.
Ik zie ze best 16e worden, maar in de huidige vorm zie ik er zeker 5 clubs onder eindigen. Maar kansen verkeren in de competitie. Ik zie RKC ook niet de 5e plaats waar ik ze wel op inschat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Fok-it het volgende:
VVV ontloopt ook echt de nacompetitie wel.
echt hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:13 schreef Bastiefcg het volgende:
cursusje verdedigen kan geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |