Het is voor erbij he. Iedere 20-jarige heeft toch een bijbaantjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef De-Hamster het volgende:
Geschikt voor je? Blijf lekker thuis joh, kijk wat je als 20 jarige zonder opleiding met beperkte beschikbaarheid kunt krijgen en pak het aan. Echt een luxe positie ga je niet hebben.
Daar vraagt ie toch juist naar, welk baantje zou hij kunnen krijgen met zijn rare rooster. Lezen is ook een vak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef De-Hamster het volgende:
Geschikt voor je? Blijf lekker thuis joh, kijk wat je als 20 jarige zonder opleiding met beperkte beschikbaarheid kunt krijgen en pak het aan. Echt een luxe positie ga je niet hebben.
Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan? Heb je stages gelopen? Via stages kun je vrij vaak wel ergens terecht. Of je kan natuurlijk bepaalde zaken binnenlopen, en een poging wagen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Human Resource Management (hbo-opleiding)..
Heb een tijdje bij een uitzendbureau gewerkt (of ja, twee maanden in de vakantie vorig jaar), maar weet niet of ik daar nog terug kan aangezien zij sinds kort met stagiaires werken (die hoeven ze max. 250 ¤ per maand te betalen en die zijn er 32 of 40 per week)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan? Heb je stages gelopen? Via stages kun je vrij vaak wel ergens terecht. Of je kan natuurlijk bepaalde zaken binnenlopen, en een poging wagen.
Je kan het altijd proberen. En waar nodig gewoon een aantal dagen per week, dan heb je in ieder geval iets. Ik neem aan dat jij als HBO'er toch wel net iets beter mee kan draaien als de stagiares? En misschien kunnen ze je wel prima gebruiken als begeleiding voor die stagiaires.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:47 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb een tijdje bij een uitzendbureau gewerkt (of ja, twee maanden in de vakantie vorig jaar), maar weet niet of ik daar nog terug kan aangezien zij sinds kort met stagiaires werken (die hoeven ze max. 250 ¤ per maand te betalen en die zijn er 32 of 40 per week)
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. En waar nodig gewoon een aantal dagen per week, dan heb je in ieder geval iets. Ik neem aan dat jij als HBO'er toch wel net iets beter mee kan draaien als de stagiares? En misschien kunnen ze je wel prima gebruiken als begeleiding voor die stagiaires.
Wel zo aardig om nog eens te reageren op alle goede tips die gegeven zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Maar het liefst zou ik ergens iets van orderpicken of zo
Haha, was dit topic vergeten. Krijg nu die quote-alert van jou. Werken in zo een distributiecentrum van een supermarkt zou ik niet erg vinden. Zwaar werk deed ik al (wel allemaal naast de studie) en het is toch maar voor een paar uurtjes in de week.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:46 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wel zo aardig om nog eens te reageren op alle goede tips die gegeven zijn.
Sjongejongejongequote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, was dit topic vergeten. Krijg nu die quote-alert van jou. Werken in zo een distributiecentrum van een supermarkt zou ik niet erg vinden. Zwaar werk deed ik al (wel allemaal naast de studie) en het is toch maar voor een paar uurtjes in de week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |