SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nette goalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
GGMMquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM die denkt meer punten te krijgen door Tadic in plaats van Sana te kiezen.
Niemand neemt die gast serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tik tik tik tik stift raak koekoekquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef TheDutchguy het volgende:
Leg even uit hoe de goal ging, zet net stream aan![]()
Stop met pestenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
GGMM die denkt meer punten te krijgen door Tadic in plaats van Sana te kiezen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
tik tik tik tik stift raak koekoekAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
tik tik tik tik stift raak koekoek
Toch bedankt voor de moeite![]()
![]()
vieze racistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Ik had weer een mooie opmerking maar ik ga hem niet plaatsen, deze is zeker banwaardig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: