Pak maar Roosvicee voor die jonkies. Wat pak je voor een stoere boi zoals mij? Ben 22 by the way.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje.
* Hypocriet pakt roosvicee
Jij was 16, toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pak maar Roosvicee voor die jonkies. Wat pak je voor een stoere boi zoals mij? Ben 22 by the way.
Nah, ik ben niet zo van de yoghi. Graag het betere werk op het gebied van frisdrank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij was 16, toch?
Fristi dan maar?
Chocomel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo van de yoghi. Graag het betere werk op het gebied van frisdrank.
of wachten tot het uit is, niet stoken, dat verkleint jouw kansen alleen maar.quote:
koekje erbij?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:53 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Heerlijk. Graag warm en veel slagroom erop.
of drink op het en steek daarna je vinger in je keel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik giet het eerst achterover en daarna laat ik er een klodder achter aan glijden, oké?
Pas op dat ik niet bijt. Ik ben dol op vingers. Vooral als ik er aan kan zuigen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
of drink het en steek daarna je vinger in je keel.
Je verkracht de chocomel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
of drink op het en steek daarna je vinger in je keel.
Kipvingers, langevingers enz.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Pas op dat ik niet bijt. Ik ben dol op vingers. Vooral als ik er aan kan zuigen.
Ah, die vingers. Lange vingers zijn op zijn tijd ook wel te eten, maar chocoladecookies zijn toch het lekkerste.quote:
er bestaan ook chocolade-langevingersquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, die vingers. Lange vingers zijn op zijn tijd ook wel te eten, maar chocoladecookies zijn toch het lekkerste.
Nah, ik blijf toch bij de chocoladecookies. Niks kan de 'goddelijke' smaak van cookies evenaren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
er bestaan ook chocolade-langevingers
Jij aapt gewoon cookymonster na.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nah, ik blijf toch bij de chocoladecookies. Niks kan de 'goddelijke' smaak van cookies evenaren.
Ik ben nog maar een jongetje hoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Deze man weet, altijd nat enzo.
ja neem altijd mee nar school gwn om me vinger en die smaak blijft heel lang hangen, mhh lekkerquote:
Doe hem gewoon in je mond, en dan vraagt je leraar of je je kauwgum wil weggooien!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:01 schreef Slip het volgende:
[..]
ja neem altijd mee nar school gwn om me vinger en die smaak blijft heel lang hangen, mhh lekker
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij aapt gewoon cookymonster na.
Verkracht haar gewoon, dan voel je ook een kut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:03 schreef sjipsjap het volgende:
of jullie kankeren op met chocomel reacties
Je gaat nu wel wat te ver. Geintje op zijn tijd kan, maar hier doe ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Verkracht haar gewoon, dan voel je ook een kut.
Zijn TT is gewoon zo slecht, daar moet je wel grapjes over maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je gaat nu wel wat te ver. Geintje op zijn tijd kan, maar hier doe ik niet aan mee.
Iedereen moet zelf weten hoe ver hij gaat met zijn reacties. Als jij vindt dat je het kan en mag posten, dan heb ik daar weinig over te zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zijn TT is gewoon zo slecht, daar moet je wel grapjes over maken.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Iedereen moet zelf weten hoe ver hij gaat met zijn reacties. Als jij vindt dat je het kan en mag posten, dan heb ik daar weinig over te zeggen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef ShevaJB het volgende:
Als ik opeens in een vrouw zou veranderen zou ik ook meteen me kut voelen
Het is niet zo lang geleden dat jij daar uit bent gekomen, snotaapje. Ik herinner mij het jaar 1999 nog redelijk goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:04 schreef Timmy99 het volgende:
waarom? kan je lkkr beetje vingeren toch lykt me best leuk voor een dagje
[..]
Was ze knap ? Het zal je nu net zolang achtervolgen, totdat je haar op je pik krijgt, en eventueel een vrouw zal kunnen vinden die net zo is als zij. Zo niet, wat zeur je nou ?quote:
heldquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef SquashBanana het volgende:
Heb zelf een half jaar lang in de knoop gezeten met een situatie die vergelijkbaar begon met die van jou en zelfs nog veel verder uit de klauwen liep maar goed dit is jouwn topic. Luister eens naar de wijze woorden van Rocky een man the fuck up
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |