quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef jogy het volgende:
net de metrica puzzle gedaan en op het een na laatste veld crash ik en ben ik al mijn attunements kwijt. kutspel.
ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.
Ja zoiets dacht ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:11 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik dacht mijn character krijgt een nieuwe update, ik krijg een nieuwe sterkere build xD
Blijkt het een update te zijn.
Jij ook al?...quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:12 schreef Two het volgende:
En daar gaan we weer met de log in problemen..
Wat/waar is die puzzel dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]![]()
Maar je had die puzzel toch al eens eerder gedaan? Krijg je dan gewoon twee keer reward?
Ja heb ik dus ook!:Squote:Op zondag 26 augustus 2012 14:10 schreef Karina het volgende:
Ik was net lekker bezig met mijn "story", server restart, nieuwe build? En nu kom ik er niet meer in lijkt wel.
Uh ja moet ik er eerst weer in kunnen komenquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:13 schreef Lamabal het volgende:
Iedereen.
Serieus, als je in de guild wil PM me ingame.
Mja was bij Guild Wars ook, in het begin was dat een zooitje maar werkte daarna echt heerlijk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:14 schreef I.C.O.N. het volgende:
Tsja inderdaad.. In theorie natuurlijk een leuke manier van updaten - zonder server downtime - maar de login wordt daarna praktisch onmogelijk. Hoop wel dat ze daar iets voor vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |