SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik hoorde net iemand zeggenn dat mensen die hun duim in hun mond doen na het scoren een schoring moeten krijgen.
Volledig mee eens.![]()
Jezus, Emile komt bijna klaar bij zijn opmerking: We hebben lekker veel voetbalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
waarom?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde net iemand zeggenn dat mensen die hun duim in hun mond doen na het scoren een schoring moeten krijgen.
Volledig mee eens.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Maak Stijn nou niet boos...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Volledig mee eens.![]()
![]()
Doet hij dat ook altijd als hij gescoord heeft?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak Stijn nou niet boos...![]()
welke malloot zei dat?quote:
Ik zie hem al rondjes rennen met zijn duim in zijn mond en zwaaiend met zijn shirtjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij dat ook altijd als hij gescoord heeft?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik het Ajax van 1995quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef sausagin het volgende:
Wat mis ik het Arsenal van 2002 , 2003 enzoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
met Bergkamp en Henry vond ik het een schitterend teamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef sausagin het volgende:
Wat mis ik het Arsenal van 2002 , 2003 enzo
maar waar is deze baas gebleven?
Vreemd dat Jelavic het zo goed doet bij Everton. Terwijl hij bij Zulte waregem niet eens van de bank raakte.sd![]()
Had hij maar voor een andere club motte kiezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
Vind het altijd zo zielig om Ruiz te zien spelen, zijn vertrouwen is compleet weg lijkt het wel.
![]()
Die speknek van een Jol zit achter de halve Eredvisie aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij maar voor een andere club motte kiezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Volledig mee eens.
Dit, dus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: