quote:
Ik kan dat niet uitleggen,het is een gevoel.Eigenlijk zou ik er met een andere puber-tiener over willen mailen, want ik hou het steeds voor me.Maar aan wie kun je dat nu vertellen.Ik praat slechts met enkele dat ik soms nog over de knie gelegd wordt, bij vader en bij moeder,ik kende deze site niet, maar wie weet,tref ik iemand, met wie ik wat kan mailen.Nu is mij achterwerk, nog pijnlijk,Maar als ik straks naar bed moet,dan vind ik het lekker,die gloeiende billen,en ik krijg een stijve, en dan speel ik met mezelf.Dat is HEERLIJK,. Maar het krijgen van een pak voor mijn broek,is afschuwelijk.Grote Goden wat een pak slaag,``Nee pap, ik zal mama noooooooooooooooit meer uitschelden``Ik vraag me af of ik de enige ben,die, voor, tijdens of na het krijgen van een pak voor de broek,een stijve krijgt. Dat was gek maanden geleden, ik moest bij mijn moeder over de knie.En ik voelde al een stijve.Heel raar.Volgens mij kreeg ik het die keer op mijn onderbroek, en toen ik mijn jeans liet zakken, was die erectie volgens mij zichtbaar.En nog meer.Mischien leuke reacties
Los daarvan,zoals ik nu zit, op een kussen,voel ik mij net een tienjarig joch
Wouw! Spannend! Ik krijg ook een stijve als ik een pak op mijn broek krijg! Jammer dat ik dit nu pas lees, want ik dacht dat ik de enige was. Mijn ouders zijn heel ouderwets (ik ook) en ik krijg elke dag punten: + voor goede dingen, - voor slecht gedrag. Zondags worden de punten opgeteld en als ik in de min sta moet ik over de knie bij mijn vader en krijg ik een pak op mijn broek. Ik woon in Engeland (ben Nederlander) en ga naar een Engelse priveschool. Op zondagochtend moet ik mijn schooluniform aandoen en mijn diary aan mijn vader geven. Daar staan mijn punten in. Ik weet van te voren wat mijn score is, dus als ik min heb sta ik al met een stijve te wachten. Ik heb haast altijd min. Eerlijk gezegd vind ik een pak op mijn broek niet zo erg. Het doet wel even pijn maar het is zo over en die gloeiende billen vind ik heerlijk. Het geluid van die klappen op mijn broek, daar krijg ik helemaal een stijve van. Als ik geen straf krijg mag ik mijn uniform uittrekken, maar na een pak op mijn broek moet ik het de hele dag dragen. Dat vind ik juist spannend want ik hou van ouderwetse dingen. Na de straf ga ik naar mijn slaapkamer en wrijf ik hard tegen de voorkant van mijn broek als ik voor de spiegel sta. Dan draai ik mij om en kijk ik naar de achterkant van mijn korte schoolbroek, waar de klappen gevallen zijn. Met mijn hand voel ik dan aan mijn billen, en kan de warmte nog voelen. Ik zie dan in mijn verbeelding de hand van mijn vader op mijn broek slaan. Zijn er anderen die zo iets spannend vinden?