Hoe word je genakt door DUO?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef sage-noko het volgende:
[..]
maar dan word ik genakt door duo
wutquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:14 schreef sage-noko het volgende:
[..]
maar dan word ik genakt door duo
Ik krijg best goed betaald voor mijn hobbyquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:17 schreef karr-1 het volgende:
De bedragen die je kunt lenen zijn ook aan een bepaald maximum gebonden, het is geen bank waar je onbeperkt kunt lenen.
Ga anders gewoon werken voor een laptop
Zover was ik al. Maar waarom noem je dat 'genakt worden door DUO'quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef sage-noko het volgende:
Omdat ik dus echt niet ergens anders ga wonen om meer te kunnen lenen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef sage-noko het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dus echt niet ergens anders ga wonen om meer te kunnen lenen
Dat had je dan ook langer van tevoren kunnen bedenken en alvast beginnen met sparenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ik krijg best goed betaald voor mijn hobby
Maar ik heb het gewoon snel nodig.
Ga snel werken danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:18 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Ik krijg best goed betaald voor mijn hobby
Maar ik heb het gewoon snel nodig.
Nou, omdat duo dat controleert? En als je lekker thuiszit terwijl je uitwonend hebt geselecteerd krijg je problemen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zover was ik al. Maar waarom noem je dat 'genakt worden door DUO'
¤ 164,- is het maximale bedrag voor een mbo-er die thuis woont.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef gelestipjes het volgende:
Maar wanneer heb je het bedrag veranderd dan? Want als je het pas na 1 augustus hebt aangegeven krijg je pas vanaf september dat hogere bedrag.
Ik heb het bedrag al gekregen, maar het is maar 164 euro :cquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:19 schreef gelestipjes het volgende:
Maar wanneer heb je het bedrag veranderd dan? Want als je het pas na 1 augustus hebt aangegeven krijg je pas vanaf september dat hogere bedrag.
thanks, dat moest ik weten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
¤ 164,- is het maximale bedrag voor een mbo-er die thuis woont.
Jezus, wat heb jij een wereldvreemde kijk op het leven zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef sage-noko het volgende:
Nou, omdat duo dat controleert? En als je lekker thuiszit terwijl je uitwonend hebt geselecteerd krijg je problemen.
Makkelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij een wereldvreemde kijk op het leven zeg![]()
Ga je die MBO-opleiding halen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Nou, omdat duo dat controleert? En als je lekker thuiszit terwijl je uitwonend hebt geselecteerd krijg je problemen.
Ah, kijk; iemand die de moeite neemt om uit te leggen wat ik dachtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:24 schreef karr-1 het volgende:
Natuurlijk controleren ze dat dat lijkt me vrij logisch. Je gaat ook geen uitwonend selecteren als je nog thuis woont natuurlijk
Net moedigde je me nog aan om dat te doen :/quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, kijk; iemand die de moeite neemt om uit te leggen wat ik dacht
Ow ja? Wijs eens aan waar jij een dergelijke post van mij gelezen hebt?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:27 schreef sage-noko het volgende:
Net moedigde je me nog aan om dat te doen :/
Waar dan? We zeiden alleen dat je uit huis moest gaan wonen en dan pas uitwonend kon selecteren om meer geld te krijgen. Dus niet thuis blijven wonen en dan uitwonend selecteren, dat noemen we fraude.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:27 schreef sage-noko het volgende:
[..]
Net moedigde je me nog aan om dat te doen :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |