Ben je al naar de Bruna geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
ZOMG die A-Englanders![]()
.
En die groene van die circus collectie is ook tof! Glitters heb ik al genoeg van en heb ik bijna nooit op.
Heb je de facebook gister niet gezien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... zijn dat echt nieuwe a-englands? Of gewoon heel erg getweekt met het licht waardoor ze zo 'apart' lijken
Ik heb niks bij a-england zien staan en normaal zorgt adinda er voor dat niks lekt![]()
quote:Ommorphia says: "I think I just died & went to heaven! Is there anything better than receiving this?"
Nope ik was gisteren niet online.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je de facebook gister niet gezien?
[..]
[ afbeelding ]
En volgens mij hoef ik ook alleen die zilveren niet
Op Twitter kwamen ze ook voorbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ik was gisteren niet online.
Maar waar heb je die andere foto dan vandaanIk kan nérgens iets vinden van een sneek preview of wat dan ook (behalve idd die foto dan)
Die stond in de nagelgroepquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ik was gisteren niet online.
Maar waar heb je die andere foto dan vandaanIk kan nérgens iets vinden van een sneek preview of wat dan ook (behalve idd die foto dan)
Ze staan op de Polish-aholics Anonymous facebook, maar daar weten ze het ook niet zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... zijn dat echt nieuwe a-englands? Of gewoon heel erg getweekt met het licht waardoor ze zo 'apart' lijken
Ik heb niks bij a-england zien staan en normaal zorgt adinda er voor dat niks lekt![]()
twitter:girlntheglasses twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 22:42:11@aenglandtweets Can't wait for the new collection to be made available to the nail polish addicted masses! reageer retweet
twitter:aenglandtweets twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 23:10:56@girlntheglasses soon, very soon... reageer retweet
twitter:ommorphia twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 21:18:48Et voilą! Your first look at a-england's latest masterpiece - Presenting the 'Gothic Beauties' Collection! - enjoy! http://t.co/zMBY6FH9 reageer retweet
Ahhhhh duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En geretweet door a-england:twitter:ommorphia twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 21:18:48Et voilą! Your first look at a-england's latest masterpiece - Presenting the 'Gothic Beauties' Collection! - enjoy! http://t.co/zMBY6FH9 reageer retweet
Haha, hoezo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhh duidelijk
Ik zit niet meer bij die polish groep...Stoorde me er eik alleen maar aan
Wordt giga veel in gepost en ik hield het nooit bijquote:
Uit het vorige topic, maar ik moest hier zo om lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[Want heel duur is automagisch heel tof?]
Nee maar ik ben spees!
Buiten?quote:
Pics?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef megamandy het volgende:
Zo ik heb de oude beautycase van mijn ma gekregen en daar zit nu al mijn make-up in. Ben benieuwd voor hoe lang
het regent hier af en aan keihard (Jantje huilt, Jantje lacht ideequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb geen buitenMaar ik had al natte was in de wasmand zitten en die was ik vergeten
Ook van die nieuwe lakjes? Die hele lipstick heb ik gemistquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb wat lakjes gekocht van Catrice en die nieuwe lipstick in koraalkleur uit de Cubana-gebeuren LE.
Die is echt vet mooi en smeert heel lekker
Blij mee!
Ik ben toch benieuwdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet ik ze even uploaden. Is wel niet zo spectaculair hoor
ja, ik heb de donkerbruine en de gele van die nieuwe LE. Bij de halfgare mini-Kruidvat waar ik binnen liep hadden ze net alles neer gezet, zelfs de testers waren nog nieuwquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ook van die nieuwe lakjes? Die hele lipstick heb ik gemist
Dit ding heb ik mijn ma cadeau gegeven toen ik nog een baby wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd![]()
Gisteren in de bijenkorf wou een mevrouw bij de sieradenafdeling me een sieradenbox (Die echt prachtig was trouwens) aansmeren. Want er kon ook makeup in. Maar dat paste echt niet, die vakjes zijn zó klein
Tip: NYC waterproof oogpotloden, zoooo relaxed zijn diequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef megamandy het volgende:
Overigens ben ik 1 super fijn oogpotlood kwijtSnap echt niet waar die heen is, moet ik die weer opnieuw kopen.
ja precies. zo had ik ook een compact poeder die schmutzig was of primers die meuren. Weg met die zooi, heerlijk, af en toe opruimenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:05 schreef megamandy het volgende:
Nu heb ik ook vanalles weggegooid wat ik nooit gebruik, van die drogisterij dingen of een lipgloss en lippenstift wat ik nooit meer gebruik.
Ja maar die ene was paarsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Nederland hebben we alleen die linker 3 en de Teal (helemaal rechts) te koop bij Kruidvat.
ahhh da's crapquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar die ene was paarsEn ik wil hem weer hebben
En nu kan ik hem ook nergens vinden online want ik weet de naam niet meer zeker en niets komt mij bekend voor
Stevige kwast en het er goed indrukken, dan even aftikken zodat het niet gaat stuiven. Eerst primer op je ogen en dan daarop duwen, dan pas (voorzichtig) vegen/blenden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
die losse poeders (zoals die van catrice). Hoe gebruik je die eik het best? Ik weerhoud me altijd van die te kopen omdat ik niet weet wat ik er mee moet doen![]()
Ah dus echt als een normale oogschaduw uit een palette ? Ik heb altijd het idee dat ik veul en veuls te veel oppak met zo'n losse oogschaduw. Vind deze van catrice wel erg mooi; dus die ga ik deze week wel even halenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stevige kwast en het er goed indrukken, dan even aftikken zodat het niet gaat stuiven. Eerst primer op je ogen en dan daarop duwen, dan pas (voorzichtig) vegen/blenden.
Ik doe het het liefst nat aanbrengen, met een platte kwast. Daar gebruik ik nu sinds 2 weekjes ofzo lenzenvloeistof voor, gaat prima, ook voor gewone geperste oogschaduws
Dan komt de kleur ook beter uit.
En na je ogen pas foundation op doen (als je dat gebruikt), dan kun je fall-out glitters enzo nog weg halen, voor als het toch mis gaat
Da's hoe ik het doe
En nu dan maar echt opruimen (IK WIL NIEHIEHIEHIEEEET) .....
Nice!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik heb de donkerbruine en de gele van die nieuwe LE. Bij de halfgare mini-Kruidvat waar ik binnen liep hadden ze net alles neer gezet, zelfs de testers waren nog nieuw
Ik heb ook 2 loose eyeshadows meegenomen, de groene en de rozige. Want da's eindelijk eens een roze met een warme basis i.p.v. een metallic/koele basis.
Swatches van de make-up minus de lakjes staan hiero http://www.beautyscene.nl(...)s,_swatches_&_review
En swatches van de lakjes staan hiero http://www.beautyscene.nl(...)lakjes_-_de_swatches
Ik heb dus geel en donkerbruin
Denk dat de geel me niet staat, maar boeiend, ga het gewoon proberen. Is toch cheap ass
En ik heb nog een licht army-kleurtje voor E 0,50 omdat die uit de collectie ging.
Mooie case zeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit ding heb ik mijn ma cadeau gegeven toen ik nog een baby was(oftewel eigenlijk mijn pa). We hebben ook ergens een foto waar ik dus in de beautycase zit
Deze foto's heb ik even mijn mijn gsm gemaakt:
foto van het hele ding
In het bakje mijn foundation + primers + eyeliners + losse oogschaduws:
[ afbeelding ]
Bovenste bakje eraf daar zitten mijn pallets:
[ afbeelding ]
Links mijn oogpotloden - daarnaast mijn lippotloden - daarvoor vloeibare foundation + backup poederfoundation:
[ afbeelding ]
En hier mijn lippenstiften en daarvoor mijn blushes:
[ afbeelding ]
Mijn blushes + beautypowder, maar de kleuren kloppen niet zo goed
[ afbeelding ]
En mijn babystash die op deze foto wel heel baby lijktMaar het zijn er toch al in de 54
Links in het bakje van de ud 15th anniversary palette mijn top- basecoats en speciale toppers:
[ afbeelding ]
koelkast of erbuiten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm heb eik wel ontzettend zin in friet.... Ik heb vanmiddag kip uitgelegd... Kan ik die morgen gebruiken?Met gewoon vlees durf ik dat nog wel te doen; maar kip vind ik altijd wel wat risicovoller....
Anders moet ik toch maar risotto maken
Ja ben er wel blij meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nice!Goede buit
[..]
Mooie case zeg.Lief dat je die hebt gekregen. Ik wil ook zoiets, gewoon alles op één plek.
Ik kan trouwens echt geen oogpotlood opdoen, dat blijft nooit goed zitten. Ik had een vloeibare eyeliner van Catrice, waterproof, en die deed het meeestal heel goed, behalve als ik andere oogmakeup opdeed, dan werd hij zilver
Dan kun je het toch in de koelkast leggen? Kip doet het geloof ik prima in de koelkaastquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm heb eik wel ontzettend zin in friet.... Ik heb vanmiddag kip uitgelegd... Kan ik die morgen gebruiken?Met gewoon vlees durf ik dat nog wel te doen; maar kip vind ik altijd wel wat risicovoller....
Hoe komt?quote:
Herpessssssquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan kun je het toch in de koelkast leggen? Kip doet het geloof ik prima in de koelkaast
[..]
Hoe komt?
Ik dacht dat het over bbq-kip ging en I was all confusedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan mijn vriend niet eens zoenenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omnomnommag je ook niemand pijpen want dan slaat het over naar dat soort herpes
Koelkast.quote:
Oeh zoeloe lippenquote:
Ja die haal ik zo even uit mijn diepvries ja....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over bbq-kip ging en I was all confused
Ok thxquote:
Met andere mensen zoenenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kan mijn vriend niet eens zoenen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
ERMAGERD. Shoes.
[ afbeelding ]
En raar haar, want regenbui en vast.
En ik kan er op lopen.quote:
Ja model lijkt heel stevig voor om je voetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik kan er op lopen.Makkelijk zelfs.
Zit echt goed inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja model lijkt heel stevig voor om je voetVolgende week krijg ik ook weer nieuwe schoenen
They scare me!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
ERMAGERD. Shoes.
[ afbeelding ]
Die vind ik eng om meerdere redenenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind ze echt gaaf.
En in September krijg ik 50% personeelskorting dus dan zijn ze niet zo duur
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die vind ik eng om meerdere redenen
Het is niet mijn kopje thee, laten we het daarop houden
Gaaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]Ik vind ze echt gaaf.
En in september krijg ik 50% personeelskorting dus dan zijn ze niet zo duur
Nee, een vergissing aan mijn kant. In mijn lijstje staan er 17, maar ik heb er maar 16 naar jou gemaild. Die laatste heb ik er om een of andere reden nog uitgelaten. Alles wat er besteld is, is binnen!quote:
Okay, gelukkig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, een vergissing aan mijn kant. In mijn lijstje staan er 17, maar ik heb er maar 16 naar jou gemaild. Die laatste heb ik er om een of andere reden nog uitgelaten. Alles wat er besteld is, is binnen!
WANTZquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
ERMAGERD. Shoes.
[ afbeelding ]
Kneusje!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:49 schreef PriemGirl het volgende:
Kut ik heb echt vreselijke spijt dat ik geen hits heb mee gefaaldAchteraf had het makkelijke gekund.
Kneus i iz
Hmm dat is niet handig inderdaad.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef megamandy het volgende:
Ik baal echt
Vanavond is een verjaardagsfeest in Eindhoven van iemand die ik woensdag heb leren kennen. En daar gaat die leuke jongen dus ook heen. En dat meisje is ook super leuk en aardig. Maar morgen moet ik hier in Limburg ergens super vroeg op een rommelmarkt gaan staan
Het zou zo leuk zijn
Nee ik ga dan ook maar niet. Vriendin en ik hadden ons er al helemaal ingeluld zo van : Oooh yes we bake the best cakes blablabla.quote:
Druk druk druk!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Zal ik morgen wel even maken dan, ik ga zo weg!
Haha, waarvoor?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:14 schreef Mss het volgende:
Volgens mij heb ik net Sjaan gemaild op Marktplaats.
Reflecting Pool. Staat me iets van bij dat zij die weg wilde doen. Deze verkoper woonde in Amsterdam en had ook nog een LV tas op Marktplaats staanquote:
ja godver.... daar heb ik dus nu ook zin in als toetjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zo lekker the Avengers kijkenmet een moorkop erbij
Dat je zoveel tijd hebt verspild?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Twilight boeken allemaal uitgelezenNu ben ik een beetje sad
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja godver.... daar heb ik dus nu ook zin in als toetje![]()
Nou ja, laptop gaat even opzij, even van mijn eten genieten
Ik snap hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit wijn te drinken om sterren springen aan te kunnen.
Ik verwachtte terror jaap. Maar die komt blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap hetIk kijk het momenteel onder het strijken
Maar verder is er geen reet op tv dusjah
ja godver! Ik was het vergeten en nu lees is dit weer, heb ik er wéér zin in!quote:
hehehhee, ik vond het ook leuke boeken hoorquote:
Ja zo zitten wij hier nu ook te kijken iddquote:
Om Patty een doodssmak te zien maken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
En de persiflages van Koefnoen zijn echt weer goed
Waarom kijken jullie dat Sterren-gebeuren eigenlijk?
Datquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om Patty een doodssmak te zien maken.
Dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou die herhalingen kunnen blijven kijken van patty
Legietieme reden welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om Patty een doodssmak te zien maken.
Ging ze huilen? De zender stoorde enorm, ik denk dat de tv wist watvoor kutprogramma het isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou die herhalingen kunnen blijven kijken van patty
ik ben onschuldigquote:
Nee dat niet. Sielig gezichtje endezulksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ging ze huilen? De zender stoorde enorm, ik denk dat de tv wist watvoor kutprogramma het is
En bloedlip.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat niet. Sielig gezichtje endezulksEn goeien uitleg van dat het zo goed ging bij de trainingen................
![]()
Was hoogtepunt van het programma iig
Dat zegt wat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat niet. Sielig gezichtje endezulksEn goeien uitleg van dat het zo goed ging bij de trainingen................
![]()
Was hoogtepunt van het programma iig
Heb ik ook opeens, wil 100 schetsen maken voor aquarelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Staat opeens zonder dat ik het door heb de tv op Ferry Mingele.... aardige dude wel, maar NOT NOWWWWWWW
Ik ben een beetje aan het hyperen for no reason....
Aan de ene kant heb ik zin om even extreem et gaan schoonmaken (als ik vloer op knieen schrobben enzo) maar aan de andere kant wil ik mijn stoel of kastje gaan schuren en schilderen.... en ik heb ook zin om mijn naaimachine te gaan uitproberen
nog steeds zo'n hoofdpijn joh?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb ik ook opeens, wil 100 schetsen maken voor aquarelsMaar ik krijg hoofdpijn als het licht aangaat, dus ik denk eigenlijk niet dat het een strak plan is
Oh dear! Nou ben ik benieuwd wat er isquote:
Het komt en gaat, het is niet meer zo erg als donderdag gelukkigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nog steeds zo'n hoofdpijn joh?![]()
ik ga even de vaatwasser opnieuw vullen, doekje over het aanrecht halen en ondertussen een keuze maken in wat ik ga doen. Anders zit ik over 4 uur nog op internet rond te dwalen en dan ga ik weer met zo'n meh gevoel naar bed
omgquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor als iemand zich verveelt en enorm wil lachen:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
En nu ga ik eens weg, daaaaaag!
Met je tasquote:
Sshtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Met je tas
Ik heb het merk van mijn handtas zonder schouderband gemaild, gevraagd of ik een schouderband los kan kopen
Game of thronesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... ik wil nieuwe boeken lezen; maar nog niet beginnen met de harry potters die op mijn ereader staan.
Jullie tips qua boeken?
DIE STAAN NIET TUSSEN MIJN 9000 BOEKENquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel in het engels anders kom ik je slaan
Die zijn binnen 5 minuten binnen via download eh kopen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DIE STAAN NIET TUSSEN MIJN 9000 BOEKEN
Ik heb geen idee, uh. Ikben dus Twilight aan het aflezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Goed... ik wil nieuwe boeken lezen; maar nog niet beginnen met de harry potters die op mijn ereader staan.
Jullie tips qua boeken?
Ja ik wil ook nog lord of the rings!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, uh. Ikben dus Twilight aan het aflezenDan wil ik Lord of the Ring lezen of Numbers
Ik wou hem in de vakantie lezen, maar ik had één of andere versie van een vrije vertaler. Ik begon met lezen en het begon ongeveer zo:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik wil ook nog lord of the rings!!
Nee, wel een aaipet waar ik op leesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wou hem in de vakantie lezen, maar ik had één of andere versie van een vrije vertaler. Ik begon met lezen en het begon ongeveer zo:
"Dit hoofdstuk gaat over de hobbits. Eigenlijk moet je The hobbit lezen, maar veel mensen doen dit niet, dus hier leg ik even uit wat hobbits zijn!" en 50 pagina;s later ging die vrije kutvertaling verder.Gelukkig heeft mijn moeder hem gevonden.
Heb jij een ereader? Dan kan ik hem mailen
Ja, hij is wel Nederlands.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, wel een aaipet waar ik op lees
Maar ik wil engelse, doe jij nederlands?
Oh dan wil ik hem toch wel, voor als de engelse kut isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, hij is wel Nederlands.Engels lezen kan ik prima, maar volgens mij is LotR zo geschreven dat dat kut leest
Numbers is niet verfilmd! Geloof ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ja lotr heb ik ook staan. Maar ook daar wil ik nog niet aan beginnen![]()
Heb nu al telkens boeken gelezen die verfilmd zijn. Eik wil ik gewoon een keer een niet-verfilmde-boek lezen
(heb net de twilights uit ren)
Oh ik weet er niks vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar ik geloof niet dat het gebaseerd is op een boek
wat voor dingen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dingen gehoord over fifty shades of grey enxp
Ja die wou ik eik wel beginnen; maar ook die staat niet in mijn lijstquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan ze wel sturen, maar het is echt. Ik was het zo zat op een gegeven moment. Maar als je ze wilt kan ik ze mailen, ik heb ze wel alleen in het Engelsquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die wou ik eik wel beginnen; maar ook die staat niet in mijn lijst![]()
En ik ga niet speciaal meer downloaden. 9000 boeken; daar moet wel iets leuks tussen zitten.
Maar denk dat ik toch maar met harry potter begin (engelse versies wel).
En ik duik mijn bed in; want wordt helemaal gek van cif die luidruchtig op de bank ligt te snurken en maar niet naar bed wil![]()
Van die 9000 is 50% poepquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die wou ik eik wel beginnen; maar ook die staat niet in mijn lijst![]()
En ik ga niet speciaal meer downloaden. 9000 boeken; daar moet wel iets leuks tussen zitten.
Maar denk dat ik toch maar met harry potter begin (engelse versies wel).
En ik duik mijn bed in; want wordt helemaal gek van cif die luidruchtig op de bank ligt te snurken en maar niet naar bed wil![]()
Ik heb zo'n 3000-boekenmapquote:
Dat is ook het enige positieve eraan vind ik. Maar de karakters zijn nogal ééntonig en het is duidelijk gebaseerd op Twilight als je dat ook weet. Sommige dingen zijn exact overgenomen, maar dan met porno ertussendoor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat die goed weglezen enzo
Dan houd je er nog 4500 over.quote:
Owja en graagquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan ze wel sturen, maar het is echt. Ik was het zo zat op een gegeven moment. Maar als je ze wilt kan ik ze mailen, ik heb ze wel alleen in het Engels
Thxquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik stuur hem vandaag of morgen Priem
Ja... Eerst vond ik het nog wel interessant, maar haar hoofdemotie is geloof ik schaamte, ze heeft een inner goddess die gaat dansen als ze sexy doet en een stemmetje in haar hoofd die haar altijd uitscheldt. Ze kronkelt veel. En ze ontploft veelquote:
Zal ik er dan maar over ophouden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja godver! Ik was het vergeten en nu lees is dit weer, heb ik er wéér zin in!
NOT AGAINNNNNN!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zal ik er dan maar over ophouden?
Die garp wilde ik ook al makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
zijn het meerdere boeken? Ik dacht dat het er eentje wasquote:Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik was serieusik dacht dat t leuke boeken waren
Waarom sta jij zo vroeg op in het weekend jonguh! Of moet je werken?quote:
Heb ze gisteren er nog op gezetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik stuur hem vandaag of morgen Priem
Eigenlijk zou ik om half 8 moeten vertrekken om naar de rommelmarkt te gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Waarom sta jij zo vroeg op in het weekend jonguh! Of moet je werken?
Hier schijnt het zonnetje nu, waarschijnlijk weer regen over 10 minuten... en onze dakkapel lekt weer... heel fijn...
Als ik al denk aan de kosten van de nieuwe en het gezeik (en troep) van aannemers over de vloer... daar word ik niet zo blij van
Maar goed, net wel lekker broodje ei op, omnomnom!
Ik heb geen colleges dit jaar.quote:
In het begin zal het zeker wel goed gaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het vooral spooky dat ik alles zelf moet gaan inplannen. Discipline, wasda?
Ik ga denk ik maar strakke deadlines afspreken met m'n begeleider, hopelijk helpt die druk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 13:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het begin zal het zeker wel goed gaan![]()
Daarna
Goeden stok inderdaadquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar strakke deadlines afspreken met m'n begeleider, hopelijk helpt die druk.(En op zich is ¤1000 euro extra moeten dokken bij teveel uitloop best een goeie stok.
)
WEET JE HOEVEEL LAKKERSquote:
goeiequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
NEEN WANT IK WEET TOCH NIET WELK MERK JE WILT KOPEN
klinkt nice, nog nooit gehadquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:05 schreef Diconnected het volgende:
Mama had net een tuna melt gemaakt, bohhhh wat lekkor
Boterham, doe je kaas op, dan zelfgemaakte tuna salad, weer kaas op, boterham, en dan in de pan doen en bakkenquote:
Ik denk dat ik zometeen de gril even aanzetquote:Op zondag 26 augustus 2012 14:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Boterham, doe je kaas op, dan zelfgemaakte tuna salad, weer kaas op, boterham, en dan in de pan doen en bakken
That would be so awesomequote:
Oh hai.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
Dat is mijn spaardoelTattoo en motorrijbewijs
Hebben we eenzelfde spaardoel?quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hebben we eenzelfde spaardoel?
En was dat het kraambezoek wat je eerst dacht te omzeilen?
Ow dat is minderquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En jep. Ik kreeg een persoonlijke uitnodiging en dan vind ik niet dat ik er onderuit kom.
De baby wel, de visite daarentegen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ow dat is minderWas de baby wel stil?
Mijnes ook!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:41 schreef megamandy het volgende:
Dat is mijn spaardoelTattoo en motorrijbewijs
Ik haalde ze altijd van demonoid, maar die is dood.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:03 schreef Diconnected het volgende:
IJs, heb jij een goede website waar je ebooks kan downloaden? Met torrents kan ik ze niet vinden
Oh le fuquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haalde ze altijd van demonoid, maar die is dood.
Welke moet je hebben? Dan help ik met zoeken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh le fumoet 3 boeken hebben voor school, heb er nu eentje gevonden nu de andere 2 nog
Kak, die ene die ik heb gedownload blijkt heul wat anders te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke moet je hebben? Dan help ik met zoeken.
Vanaf 3 septemberquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer heb je ze nodig Dico? Ik wil wel voor je kijken maar ben nog niet thuis.
Ik ook maar dan hoeft t iig niet vanavond nog als ik thuis komquote:
Isgoed faalhaasjequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook maar dan hoeft t iig niet vanavond nog als ik thuis kom
Doe morgen een x een berichtje sturen zodat ik het niet vergeet
Wat denk je zelfquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Isgoed faalhaasjetas al teruggebracht?
![]()
Wat een kut-non-optie van Apple weerquote:
Ok gelukkig, da's fijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het ging alleen om de muziek en tonen dus nu kan ik gewoon nieuwe terug zetten.
Nee we logden soms op elkaars ipads in zodat we maar 1x voor apps hoefden te betalenquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok gelukkig, da's fijn
Jij had toch itunes samen met je ex? Of heb je dat nu gewoon alleen/zelf?
kun je dat wel weer makkelijk ontkoppelen eigenlijk?quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee we logden soms op elkaars ipads in zodat we maar 1x voor apps hoefden te betalen
CRAZY FROG!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog nieuwe ringtones trouwens, dus roep aub!
Nee is niet koppelen, je kunt je apps niet updaten als je diegene zn wachtwoord niet hebtquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je dat wel weer makkelijk ontkoppelen eigenlijk?
(niet dat ik van mijn vent af wil, maar vraag het me gewoon af)
deze dan?quote:
ah ok. ik snap er geen hol van maar heb toch geen Apple dus komt vast goed in geval van mijn scheidingquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee is niet koppelen, je kunt je apps niet updaten als je diegene zn wachtwoord niet hebt
Je hebt een apple ID, daar 'koop' je apps mee. Ik kan op elke willekeurige ipad/iphone/whatever inloggen met mijn ID en daar de apps die ik gekocht heb opzetten. Log ik uit en ga ik weg blijven die apps erop staan maar kunnen ze niet geupdate worden zonder mijn wachtwoord.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ah ok. ik snap er geen hol van maar heb toch geen Apple dus komt vast goed in geval van mijn scheiding
quote:
ok da's wel een winnaar!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dees
http://audiko.net/rington(...)eelings?ring=9125697
Jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ok da's wel een winnaar!
Josti Band, wel deze dan toch?
Hehehehe, nice!quote:
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
Het zit meteen in mijn hoofd ook. Zonder te luisteren.quote:
ik heb nog steeds een Seabert knuffelquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zit meteen in mijn hoofd ook. Zonder te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Doei kipjonquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik ging de was doen en zulks.
Fijne avond nog en werkse/studeerse/luierse morgen
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
en dees
http://audiko.net/rington(...)eelings?ring=9125697
Ciao bella!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Groetjes vanuit Italie, lindy en dwyn ik heb jullie LE kiko holo lakjes. Voor de rest komt het later!
Ciao weer
Yay!!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 01:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Groetjes vanuit Italie, lindy en dwyn ik heb jullie LE kiko holo lakjes. Voor de rest komt het later!
Ciao weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |