Ben je al naar de Bruna geweest?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:26 schreef Mss het volgende:
ZOMG die A-Englanders![]()
.
En die groene van die circus collectie is ook tof! Glitters heb ik al genoeg van en heb ik bijna nooit op.
Heb je de facebook gister niet gezien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... zijn dat echt nieuwe a-englands? Of gewoon heel erg getweekt met het licht waardoor ze zo 'apart' lijken
Ik heb niks bij a-england zien staan en normaal zorgt adinda er voor dat niks lekt![]()
quote:Ommorphia says: "I think I just died & went to heaven! Is there anything better than receiving this?"
Nope ik was gisteren niet online.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je de facebook gister niet gezien?
[..]
[ afbeelding ]
En volgens mij hoef ik ook alleen die zilveren niet
Op Twitter kwamen ze ook voorbij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ik was gisteren niet online.
Maar waar heb je die andere foto dan vandaanIk kan nérgens iets vinden van een sneek preview of wat dan ook (behalve idd die foto dan)
Die stond in de nagelgroepquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ik was gisteren niet online.
Maar waar heb je die andere foto dan vandaanIk kan nérgens iets vinden van een sneek preview of wat dan ook (behalve idd die foto dan)
Ze staan op de Polish-aholics Anonymous facebook, maar daar weten ze het ook niet zeker.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Maar... zijn dat echt nieuwe a-englands? Of gewoon heel erg getweekt met het licht waardoor ze zo 'apart' lijken
Ik heb niks bij a-england zien staan en normaal zorgt adinda er voor dat niks lekt![]()
twitter:girlntheglasses twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 22:42:11@aenglandtweets Can't wait for the new collection to be made available to the nail polish addicted masses! reageer retweet
twitter:aenglandtweets twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 23:10:56@girlntheglasses soon, very soon... reageer retweet
twitter:ommorphia twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 21:18:48Et voilā! Your first look at a-england's latest masterpiece - Presenting the 'Gothic Beauties' Collection! - enjoy! http://t.co/zMBY6FH9 reageer retweet
Ahhhhh duidelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En geretweet door a-england:twitter:ommorphia twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 21:18:48Et voilā! Your first look at a-england's latest masterpiece - Presenting the 'Gothic Beauties' Collection! - enjoy! http://t.co/zMBY6FH9 reageer retweet
Haha, hoezo?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhh duidelijk
Ik zit niet meer bij die polish groep...Stoorde me er eik alleen maar aan
Wordt giga veel in gepost en ik hield het nooit bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |