Al gedaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat nog groot worden. Een klarinet in de metal
Oh ja. Lang geleden dat ik Summoning opgehad heb trouwensquote:
Eens downloaden. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben nu de nieuwste My Dying Bride aan het luisteren. De eerste 2 nummers zijn even wennen heel anders dan wat je van MDB gewend bent. Wel een gaaf album.
Kvarforth moet gewoon weer zwaar aan de drugs raken. Zijn podiumact was triest maar de muziek was tenminste enigszins vernieuwend.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
Na een paar keer luisteren is de nieuwe Shining toch best saai... En waarom dit de duisterste plaat van Shining ooit zou moeten zijn is me al helemaal onduidelijk.
Zondag de Schepper en een dode engel neuken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef RoW_0 het volgende:
Zondag fuckin' Kreator en Morbid Angel <3
Ik was het al bijna vergeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:15 schreef RoW_0 het volgende:
Zondag fuckin' Kreator en Morbid Angel <3
En of!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zondag de Schepper en een dode engel neuken?
Verjaardagen kunnen best metal zijn!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
Zondag naar Anathema en Long Distance Calling. Oh ja en een verjaardag maar dat is niet belangrijk want geen metal
Deze nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:12 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Verjaardagen kunnen best metal zijn!
Wat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef GimmeGore het volgende:
Kan soms ook best vervelend zijn anders, wij hebben een stoffen bank en daar zie je Kathaaria ontzettend op, die kan je echt like elke dag stofzuigen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef GimmeGore het volgende:
Kan soms ook best vervelend zijn anders, wij hebben een stoffen bank en daar zie je Kathaaria ontzettend op, die kan je echt like elke dag stofzuigen.
Je moet er dan ook eerst een band van maken. Dan blijft het geheel wel redelijk bij elkaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:35 schreef GimmeGore het volgende:
https://www.facebook.com/suicidesilence?ref=ts&fref=tsquote:There's no easy way to say this. Mitch passed away earlier this morning from injuries sustained during a motorcycle accident. This is completely devastating to all of us and we offer our deepest condolences to his family. He will be forever in our hearts.
R.I.P. Mitchell Adam Lucker - We Love You Brother
RIPquote:Op donderdag 1 november 2012 19:54 schreef On het volgende:
Zanger van Suicide Silence is dood
[..]
https://www.facebook.com/suicidesilence?ref=ts&fref=ts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |