SPOILER: RacesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProfessionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SystemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Vooralsnog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• De game gaat iets van ¤60 kosten, je betaalt er geen ¤18/maand voor.
Dungeon armor sets:
Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant![]()
Moet nog even een lijstje gemaakt worden van FOK!kers en waar/wat ze spelen.Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Nee nog niet, serverissuesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:32 schreef RickoKun het volgende:
OK broeders en zusters, zitten jullie er al in? (heb het vorige topic niet gelezen)"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Is gewoon Europese server dus er zal wel Nederlands, Engels, Duits, etc etc worden gesproken denk ik zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is Far Shiverpeaks alleen maar NL'ers, of wordt er gewoon Engels gesproken?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Enkel nog mensen Engels zien praten, wel Nederlandse namen voorbij zien hoppen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is Far Shiverpeaks alleen maar NL'ers, of wordt er gewoon Engels gesproken?Nieuw is niet altijd beter.![]()
meerdere nationaliteiten, dus wordt gewoon engels gesprokenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is Far Shiverpeaks alleen maar NL'ers, of wordt er gewoon Engels gesproken?anders steek je gewoon even je tong erin![]()
Tot nog toe veel engels in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is Far Shiverpeaks alleen maar NL'ers, of wordt er gewoon Engels gesproken?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Far Shiverpeaks wordt sowieso de thuisbasis van de (eventuele) FOK!Guild als ik het goed heb
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Haha das vet!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Frag_adder het volgende:
voor de gene die het uitmaakt of ze hoedjes krijgen:
https://www.guildwars2.co(...)a-limited-time-only/
Probeer net in te loggen en kom er zoals iedereen hier volgens mij dus niet in.
Jammer, dacht ff uurtje te proberen voor ik zo ga voetballen.
Nouja het goede nieuws is dat veel mensen het gaan spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:37 schreef DjinN het volgende:
Far Shiverpeaks wordt sowieso de thuisbasis van de (eventuele) FOK!Guild als ik het goed heb
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
De korte tijd die ik gespeeld heb was wel vet. Rata Sum is echt een mooie thuisbasis.Geen referral hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |