Het is een fysieke kaart, dus niet zo'n eenmalig ding.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:31 schreef practics het volgende:
ga naar een Primera winkel deze kunnen hem ook opladen voor je.
Kerel ik heb zelf 2 van die kaarten. Hun scannen je kaart en zetten er via hun kassa systeem geld op. Ze hebben je wachtwoord echt niet nodig. Bij een storing bellen ze naar 3v heen en zetten hun het geld handmatig op je kaart. Half uur later kun je inloggen en zie jij je geld op je kaartje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Het is een fysieke kaart, dus niet zo'n eenmalig ding.
Je hebt mijn email-adres & wachtwoord nodig om de kaart op te waarderen, die ga ik niet weggeven.
Lijkt mij sterk, want ik heb er in juli alleen al ¤1500 op gezet en opgemaakt.quote:
Dan kan hij nu nog steeds geblokkeerd zijn hoor....quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, want ik heb er in juli alleen al ¤1500 op gezet en opgemaakt.
Achterlijke vragen stellen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Fuck, niet weer deze dombo, wat kun jij wel?
Ja, dus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, want ik heb er in juli alleen al ¤1500 op gezet en opgemaakt.
Noem eens een geldige reden dan. Want je loopt nu maar wat te lullen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan kan hij nu nog steeds geblokkeerd zijn hoor....
Jouw moeder verwennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:08 schreef CantFazeMe het volgende:
Fuck, niet weer deze dombo, wat kun jij wel?
Hij zegt toch niet dat het zo IS, het KAN zo zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Noem eens een geldige reden dan. Want je loopt nu maar wat te lullen.
quote:Telefoon
ICS Servicedesk: 020 - 6 600 678
Sorry, maar jij bent gewoon te achterlijk voor woorden. Ga lekker eerst Googelen of bellen danwel e-mailen over je probleem voordat je gaat blaten en schreeuwen. Dat is echt niet teveel gevraagd.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Noem eens een geldige reden dan. Want je loopt nu maar wat te lullen.
Zij betaalt mij om haar te verwennen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Kan je niet betalen want er staat niet genoeg op je credit card
In je dromen ja, fantastquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:56 schreef computerprobleem het volgende:
Zij betaalt mij om haar te verwennen.
alsof ik ga bij houden hoe vaak ik al heb opgewaardeerdquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef _Arthur het volgende:
De klanten service bellen is natuurlijk zoo moeilijk he.
Of ben je een autist.
Je betaalt eenmalig 10,- voor de kaart en daarna kun je je saldo wanneer je maar wilt opwaarderen tot 150,- per keer met een totaal van 2500,- per 12 maanden.
Staat ook niet duidelijk op hun website...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |