abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_343543
Ik krijg ongeveer 20 keer per dag mijn wachtwoord doorgemeeld van big-brother.nl. Ik word er langzamerhand echt een beetje moe van. (Krijg ik eindelijk meel is het weer niet goed) Ik weet gerust wel wat voor wachtwoord ik opgeef . Dus wil diegene die de hele tijd probeert in te loggen onder mijn naam even ophouden met op het knopje "wachtwoord vergeten?" te drukken???
Alvast bedankt!
  Admin vrijdag 15 september 2000 @ 20:27:40 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_343548
ROFL
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_343553
pi_343564
LOL
pi_343585
Hè jakkes das inderdaad vervelend Karin1
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_343641
quote:
Op 15 september 2000 20:25 schreef Karin het volgende:
Ik krijg ongeveer 20 keer per dag mijn wachtwoord doorgemeeld van big-brother.nl. Ik word er langzamerhand echt een beetje moe van. (Krijg ik eindelijk meel is het weer niet goed) Ik weet gerust wel wat voor wachtwoord ik opgeef . Dus wil diegene die de hele tijd probeert in te loggen onder mijn naam even ophouden met op het knopje "wachtwoord vergeten?" te drukken???
Alvast bedankt!
Hoi Karin!

Het ligt niet aan jou of aan een of ander vervelend persoon hoor. Ik heb namelijk hetzelfde, heb ook al iets van 10/11 keer mijn wachtwoordt door gekregen via E-mail...
Niemand weet mijn opgegeven E-mail adres dus anderen kunnnen dat niet hebben doorgegeven. Waarschijnlijk een storing bij big-brother.nl dus. Groeten!

Er komt een fusie tussen Vredestein en WOL, Vredestein levert de banden en World Online de lucht...
pi_344943
User Knorretje weet ook nog steeds wat voor wachtwoord ze opgegeven heeft.....maw...blijf van dat knoppie af !
pi_344958
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_344964
Ik heb al een emeeltje naar de redactie gestuurd maar heb nog geen reactie teruggehad .
(score van vandaag al 10 x)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')