Roma dacht ook slim te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze dat gedaan
Roma dacht ook slim te zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ze slim waren hadden ze dat gedaan
Nah, Michhas denkt grappig te zijnquote:
leg uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, Michhas denkt grappig te zijn
Dat ben ik niet manquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, Michhas denkt grappig te zijn
IMPOSSIBURUUUUUquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Echtwel ik heb je gebacktraced jongen.
Die was wel mooi jaquote:
Willems die er nog voor gaat liggenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
5 of 6 man voorbij en gewoon afmaken.
Was afgesproken werk.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Willems die er nog voor gaat liggen
Kom online, laat ik je voetbal zienquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:34 schreef SoldMayor het volgende:
Kijk groningen ook verdedigen dan.![]()
Lijkt fifa 12 wel.
Leuke wedstrijd was datquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben motd aan het kijken.
Heerlijke vrije trap van Suarez
Mwa ben ff op pc bezig, Sold is er ook nog, maar die heeft net al batta gehadquote:
Wel?quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:14 schreef Cliffy het volgende:
Guardian of Light is trouwens wel echt de moeite waard Nick
quote:
Heb hem ooit tijdens een summerdeal gekocht, dacht die van vorig jaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor een XBLA spel is het grafisch echt prima en speelt best lekker, beetje schieten, klimmen, springen en puzzels oplossen enzo. Elk level heeft ook nog powerups en challenges voor betere items en wapens e.d. dus ben nog best lang bezig
Nee was de summer deal van 2010quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem ooit tijdens een summerdeal gekocht, dacht die van vorig jaar. Maar een keertje gaan spelen dan
░░░░░░░░███████████████░░░░░░░░quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |