Doet me een beetje aan The Qemists denkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:13 schreef Michhas het volgende:
Jammer van dat getetter in het begin.
Te-ring wat slechtquote:
Het heeft mij nog nirt heel erg weten te boeien, ik zie nog niet wat er zo bijzonder aan de serie is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.showcase.ca/bl(...)-for-season-two.aspx
Is 'ie denk ik ook niet, het was vooral de setting die mij wel aansprak.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het heeft mij nog nirt heel erg weten te boeien, ik zie nog niet wat er zo bijzonder aan de serie is.
Dat zou een hoop verklaren, ik zie het nog nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Is 'ie denk ik ook niet, het was vooral de setting die mij wel aansprak.
1vs1 kan welquote:
Maar jij bent ook slechtziend XDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat zou een hoop verklaren, ik zie het nog niet
Wordt het nog een beetje leuk na episode 1?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
http://www.showcase.ca/bl(...)-for-season-two.aspx
Ik vat dit niet op als een persoonlijke belediging. Ik vat dit op als constructieve feedback. Dank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Te-ring wat slechtBijna net zo tenenkrommend als die van Stoma
De algehele verhaallijn was wel geinig, al waren veel afleveringen vrij simpel en sloten sommige niet echt goed aan bij de rest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het heeft mij nog nirt heel erg weten te boeien, ik zie nog niet wat er zo bijzonder aan de serie is.
Nee nu pas, wat heb je de hele nacht uit lopen spoken?quote:
Geslapen...quote:Op zondag 26 augustus 2012 06:02 schreef Xblister het volgende:
[..]
Nee nu pas, wat heb je de hele nacht uit lopen spoken?
Ik dacht alquote:
Jazekerquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik dacht alBen jij vandaag in Arnhem trouwens? Ga vandaag even op en neer naar mn broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |