Borderlands 2 Premiere Clubquote:
Elk team waar KK mee speelt is generfedquote:
Maar wel een geweldige voetballerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
V. Persie is de grootste clown op de voetbalvelden. Irritante nep mocro
Laten we niet vergeten dat het allemaal clowns zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
V. Persie is de grootste clown op de voetbalvelden. Irritante nep mocro
klets voetballers zijn helden niet iedereen kan zomaar schoppen tegen een bal kijk hoeveel mensen het leuk vinden dat is niet zomaarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat het allemaal clowns zijn.
Stoma begrijpt het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
klets voetballers zijn helden niet iedereen kan zomaar schoppen tegen een bal kijk hoeveel mensen het leuk vinden dat is niet zomaar
laten we niet vergeten dat ze soms ook rennen dat is ook perciaalquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
klets voetballers zijn helden niet iedereen kan zomaar schoppen tegen een bal kijk hoeveel mensen het leuk vinden dat is niet zomaar
Ah kijk alleen straks Chelsea - Newcastle denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kone gescoord voor Wigan Nickolous.
Anita in de basis daar kijk je voor hequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah kijk alleen straks Chelsea - Newcastle denk ik
Ja dat zal het zijn iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Anita in de basis daar kijk je voor he
Bij die ultimate editie krijg je toch alleen wat fut pakjes en een all star team? Haal misschien wel de gewone zoveel fut speel ik niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn idd
btw welke versie haal je van FIFA?
Bij de normale editie krijg je ook nog eens 10.000 munten, en als je in FIFA 12 veel FUT hebt gedaan, krijg je ook nog extra'squote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij die ultimate editie krijg je toch alleen wat fut pakjes en een all star team? Haal misschien wel de gewone zoveel fut speel ik niet.
Denk de gewone jammer dat er geen nachtrelease is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bij de normale editie krijg je ook nog eens 10.000 munten, en als je in FIFA 12 veel FUT hebt gedaan, krijg je ook nog extra's
All-star team zit ook in de normale versie
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
Soms wel mich, maar meestal liggen ze op de grond
Ik pre-order hem niet eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk de gewone jammer dat er geen nachtrelease is.
Tja..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Csgo zonder lag en iets meer skill is EPICCCCCCCC
Scoutzknivez pro shit je waits!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |