Uhm nja vanavond misschien, of morgenquote:
met of zonder teslacoil?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom minecraft man gaan we grote kastelen bouwen
Dan moet ik afzeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
in de kelder een grote tesla coil natuurlijk
Ja maar dit gaat nergens overquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen gebruikt in die sport dus who gives a Fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:58 schreef Fsmxi het volgende:
Zei iemand daar politiek?!Die ondersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb koffie over mijn stempas gemorst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het openmaken van enveloppen.
dat is het teken dat je sp moet stemmenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik heb koffie over mijn stempas gemorst.
Al bezigquote:
Ja dat kan ook knallenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
we hebben het niet over fappen smeerlap
Juistquote:
Waarom pleeg je zoveel misdaden Stef?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zijn veranderd sinds Diabolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |