SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met bazenmuziek voor mijn homies:
Bozz aan de cross!Please sir. When moon? When Mustang?
baggerbootquote:
Heb je weer kaas zitten snoepen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
btje respect vboor de beren boot ja?
Gisteren een beetje komijnekaas.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je weer kaas zitten snoepen?
haha wat waar gaat dit over ik weet niet eens van de bunzingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Saudi Premier League in Fifa 13____!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terecht, al lang gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:20 schreef Cliffy het volgende:
Sheeeiiit toch nog maar ff snel preorderen
Die superduper ultimate limited deluxe collectors editionquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Terecht, al lang gedaan natuurlijk
Nee klopt, was er op een gegeven moment helemaal klaar meequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:04 schreef Cliffy het volgende:
Ik zie dat jij niet alle Borderlands achievements heb Mich
Als Nick en ik aan de DLC beginnen mag je wel meedoen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, was er op een gegeven moment helemaal klaar mee
Alleen Niels heeft ze toen allemaal gehaald, Bozz volgens mij ook niet.
nee kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee klopt, was er op een gegeven moment helemaal klaar mee
Alleen Niels heeft ze toen allemaal gehaald, Bozz volgens mij ook niet.
Volgens mij hoef ik er niet zoveel meer, een paar irritante waar ik toen geen zin meer in had.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:52 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Als Nick en ik aan de DLC beginnen mag je wel meedoen hoor
CS:GOs matchmaking doet me een beetje denken aan 1999 trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |