Ik ben daar niet zo blij mee dat ik dat wél heb gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef SnuggLe het volgende:
Maar een mooie 3-2 voor Vitesse met 3x Bony vind ik prima. Heb (maar) 1 Vitesse-verdediger. Ben ook blij dat ik was 'vergeten' om Bony te wisselen omdat hij geblesseerd zou zijn. Zorgt toch prima voor de punten op dit moment.
Je bent wel een onwijs grote sukkel als je verdedigers van heerenveen hebt, die zijn immers duur voor wat ze op zullen leverenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Je zal Kruiswijk hebben, wordt je even driedubbel genaaid.
Momenteel doen ze het niet rotter dan die van Vitesse. Maar Kruiswijk zou ik ook overslaan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent wel een onwijs grote sukkel als je verdedigers van heerenveen hebt, die zijn immers duur voor wat ze op zullen leveren
Inderdaad niet iets om vrolijk van te worden. Al ben ik dan wel vrolijk door Bony.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:30 schreef Bayswater het volgende:
Je zal Kruiswijk hebben, wordt je even driedubbel genaaid.
12 punten, mijn godquote:Chevalier 2
Jozefzoon 0
Tadic (moet nog)
Chery 3
Türk 0
Sneijder 2
Mulder 5
Schilder (moet nog)
Kalas 0
Joppen 0
Velthuizen 0
....die hebben de vorige rondes dikke punten gehaald en staan nu hoog in het klassement!quote:
Wrijf het maar inquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
....die hebben de vorige rondes dikke punten gehaald en staan nu hoog in het klassement!![]()
Ik heb Altidore nog niet gehad en ik sta toch ook aardig hoog.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
....die hebben de vorige rondes dikke punten gehaald en staan nu hoog in het klassement!![]()
Met die 0 van PSV ben ik anders wel weer content.quote:Ben zeer tevreden, ondanks een iets mindere ronde vorige week. Maar nu met oa Bony, Toivonen, de nul van Willem 2 en Rosales dik tevreden. Zeker aangezien Vitesse en RKC (en ook Ajax niet te vergeten) punten laten liggen. Was nog mooier geweest als PSV 1 tegendoelpuntje had meegepakt
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:53 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb Altidore nog niet gehad en ik sta toch ook aardig hoog.
quote:Met die 0 van PSV ben ik anders wel weer content.
Kan me voorstellen dat je daar van baalt. Is natuurlijk ook niet zo'n goedkope speler, dus je krijgt er aardig wat transferkosten bij. Ach, ik heb Haemhouts van Willem II, winnen ze eens; speelt-ie niet.quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:57 schreef SnuggLe het volgende:
Wel balen dat ik verplicht Altidore moet wisselen. Gooit mijn plan door elkaar, maarja, dat is het spel. Denk dat ik mijn wissels voor de volgende ronde al wel door heb. Maar volgensmij moet ik nog wat punten erbij krijgen, dus even afwachten of alles gaat lukken.
Nee, als het tekort door de punten van deze ronde zijn wacht dan even af. Kans is groot dat het na bijwerking wel in orde is. Als het tekort door eerdere rondes komen dan kan je het beste kijken waar het tekort door is ontstaan en daar een pm over sturen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
Krijg je ook puntenaftrek als je je team aanpast of zo? Ik mis namelijk 10 punten in het klassement, als je het vergelijkt met het totaal van de rondes tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |