Doelpunt is toch hetzelfde als een pingel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:10 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Holla scoorde een penalty = +2 en dus totaal 7...
Nope, pingel = 2.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doelpunt is toch hetzelfde als een pingel?
31 met nog 2 te gaan, jeuj.quote:Tadic 8
Chevalier 0
Finnbogason 6
Chery 5
Türk 2
Mulder: 2
Sneijder 1
Joppen -2
Schilder 9
Kalas (moet nog)
Velthuizen (moet nog)
109 puntjes totaal deze rondequote:
Goeie speler, heb ik lang onderschat. Probeer hem binnen nu en een paar weken in m'n team te werkenquote:
89 punten hier. Was vergeten te wisselen voor afgelopen ronde. Dankzij Gouriye heb ik toch nog wat puntjes verzameldquote:
Ik heb eigenlijk geen keus om Ginkel en Bony gewoon te laten staan. Ik overwoog Ginkel -> Gouriye maar Heracles heeft 2 lastige uitpotjes.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat de mensen doen die veel Vitesse hebben met Ajax en Twente nu op het programma.
Ik heb Velthuizen en Kalas, denk dat die er wel uit gaan. Moet nog maar zien wie ik ervoor in de plaats zetquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat de mensen doen die veel Vitesse hebben met Ajax en Twente nu op het programma.
Die keeper van ze is niet duur in ieder geval.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Utreg lijkt me wel fijn om wat spelers van te hebben, gezien het rooster.
Wilde voor Grunn gaan, maar dat is duur.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Utreg lijkt me wel fijn om wat spelers van te hebben, gezien het rooster.
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die keeper van ze is niet duur in ieder geval.
AZ en Groningen. Maar paniekvoetbal kon inderdaad alleen met 5%. Met 8% verlies je daar teveel aan. En ik moet al 3 wissels doen komende ronde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef SnuggLe het volgende:
Zou wel paniekvoetbal zijn om ineens alles van Vitesse te wisselen. Kost ook veel transferkosten. Het is een lastige ronde komende keer. Ik zou zeggen PSV en AZ aardig, maar met PSV weet je het nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |